|

ایران نوشت:

خدمات برای زنان زائر اربعین؛ از ارائه خدمات باروری تا ماساژ

حضور زنان در مراسم پیاده‌روی اربعین پرشکوه‌تر از سال‌های قبل است. اینجا همه چیز در دست زنان است. از مدیریت و پذیرایی تا درمان و مشاوره و ماساژ.

خدمات برای زنان زائر اربعین؛ از ارائه خدمات باروری تا ماساژ

 

به گزارش شبکه شرق، حضور زنان در مراسم پیاده‌روی اربعین پرشکوه‌تر از سال‌های قبل است. اینجا همه چیز در دست زنان است. از مدیریت و پذیرایی تا درمان و مشاوره و ماساژ. نوای نوحه فضای اطراف موکب را پر می‌کند و هر کسی گوشه‌ای از موکب برای خودش خلوت می‌کند. بلندگوی موکب روشن می‌شود و گوینده با معرفی دکتر لیلا اسدی متخصص سلامت باروری دانشگاه علوم پزشکی تهران از زنان زوار که در زمینه بیماری‌های زنان و همچنین بارداری مشاوره نیاز دارند، می‌خواهد تا به اتاق انتهای موکب مراجعه کنند. خانم دکتر با حوصله سؤالات پزشکی را جواب می‌دهد و برای مواردی که نیاز است، دارو می‌دهد. 

این روزنامه در ادامه نوشته می‌شود: با رسیدن کامیون همه دست به کار می‌شوند. بانوان خادم کنار کامیون به صف می‌شوند و لوازم بسته‌بندی شده بهداشتی را تا انبار موکب دست به دست می‌کنند.اینجا هر کسی هر کاری که از دست‌اش برمی‌آید انجام می‌دهد. من وکیل هستم ولی اینجا کسی دنبال شکوائیه یا دادخواست نیست. من پاهای خسته زوار را ماساژ می‌دهم.

 

منبع: ایران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها