|

استاد اخراج شده دانشگاه علامه طباطبایی:

همراهی با دانشجویان در تحصن‌ها و اعتراض نسبت به تعلیق آنان علت اخراجم بود/ خبر اخراجم را به صورت تلفنی و بدون نامه اعلام کردند

عالی، استاد اخراج شده دانشگاه علامه درباره علت اخراج خود به دیده‌بان ایران گفت: به ما هیچ توضیح ندادند ولی باتوجه به صحبت‌هایی که در دانشکده می‌شنیدیم خودمان علتش را می‌دانیم. بیانیه‌ها را امضا کرده بودیم، در تحصنات دانشجویی همراهی داشتیم و نسبت به تعلیق دانشجویان اعتراض کردیم.

همراهی با دانشجویان در تحصن‌ها و اعتراض نسبت به تعلیق آنان علت اخراجم بود/ خبر اخراجم را به صورت تلفنی و بدون نامه اعلام کردند

به گزارش شبکه شرق، در ادامه روند اخراج  اساتید دانشگاه، آمنه عالی و حمیده خادمی عضو هیئت علمی دانشکده روانشناسی دانشگاه علامه طباطبایی از این دانشگاه اخراج شدند.

آمنه عالی ضمن تایید این خبر به دیده‌بان ایران گفت: «با من و دکتر خادمی تماس تلفنی گرفتند و گفتند قراردادتان لغو شده است.»

وی ادامه داد: «تماس از سوی منشی دفتر رئیس دانشکده انجام گرفت. از آن‌ها خواستیم نامه بزنند ولی گفتند به صورت رسمی نامه نمی‌زنیم.»

عالی درباره علت اخراج خود به دیده بان ایران گفت: «به ما هیچ توضیح ندادند ولی باتوجه به صحبت‌هایی که در دانشکده می‌شنیدیم خودمان علتش را می‌دانیم.»

این استاد دانشگاه در پاسخ به اینکه آیا دلایل اخراجش سیاسی و مربوط به اعتراضات است، گفت: «بله، بیانیه‌ها را امضا کرده بودیم، در تحصنات دانشجویی همراهی داشتیم و نسبت به تعلیق دانشجویان اعتراض کردیم.»

عالی همچنین درباره نوع قرارداد خود بیان کرد: «من هشت سال در دانشگاه کار کردم و قرارداد پیمانی داشتم. من را یک سال تعلیق نگه داشتند و بدون هیچ توضیحی آن را تمدید نکردند تا اینکه به صورت ناگهانی و تلفنی اعلام کردند که اخراج شده‌ام.»

 

منبع: دیده بان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها