|

دادگستری قزوین: تصویر ۱۲۳ قزوینی در حوزه کشف حجاب ثبت شده/ تصایر توسط اطلاعات سپاه شناسایی می‌شود

دادگستری کل استان قزوین در اطلاعیه‌ای اعلام کرد پیرو بند 15 مصوبات ستاد عفاف و حجاب تصاویر کشف حجاب ۱۲۳ نفر توسط سیستم‌های هوشمند و گزارشات مردمی در سطح معابر عمومی استان قزوین ثبت شده است.

دادگستری قزوین: تصویر ۱۲۳ قزوینی در حوزه کشف حجاب ثبت شده/ تصایر توسط اطلاعات سپاه شناسایی می‌شود

به گزارش شبکه شرق، در اطلاعیه دادگستری کل استان قزوین آمده است: در سومین مرحله، ۳۴ نفر از افراد مکشفه حجاب توسط سیستم‌های هوشمند و گزارشات مردمی در استان شناسایی شده‌اند که برای آن‌ها پرونده قضایی تشکیل خواهد شد. 

با توجه به اینکه اتهام آن‌ها جزو مجازات درجه 7 است در دادگاه کیفری 2 پرونده قضایی تشکیل شده است.

مستندات شناسایی مابقی افراد از قبیل تصاویر برگرفته از دوربین‌های سطح شهر و یا تصاویر ارسالی مردم در اختیار سازمان اطلاعات سپاه بوده که پس از شناسایی نتیجه آن اعلام و پرونده قضایی جهت احضار و تعقیب کیفری تشکیل خواهد شد.

در ادامه اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین آمده است: با توجه به اینکه لایحه عفاف و حجاب که توسط جامعه نخبگانی تهیه شده و مورد توجه رئیس قوه قضاییه و مورد حمایت مجلس شورای اسلامی نیز است، امیدواریم هر چه سریع‌تر ایرادات و نواقصات برطرف شده تا با تصویب و اجرای آن، شاهد کاهش میزان آسیب‌های اجتماعی ناشی از عفاف و حجاب در جامعه ایرانی اسلامی باشیم.

در این اطلاعیه ضمن تقدیر از تلاش‌های سازمان اطلاعات سپاه پاسداران در رصد و شناسایی افراد مکشوفه حجاب به هنجارشکنان هشدار داده شده در صورت عدم رعایت قوانین کشور تحت تعقیب اقدامات قانونی قرار خواهند گرفت.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها