|

به بهانه‌ی روز جهانی مبارزه با کار کودکان

اهدای کالاهای مورد نیاز کودکان کار از طریق دیجی‌کالا مهر

اهدای کالاهای مورد نیاز کودکان کار از طریق دیجی‌کالا مهر

دیجی‌کالا مهر ، پلتفرم نیکوکاری دیجی‌کالاست که از طریق آن می‌توانید کالاهای مورد نیاز افراد نیازمند را تهیه و ارسال کنید. از طریق وبسایت دیجی‌کالا مهر می‌توانید محصولات مورد نیاز 77 موسسه یا سازمان مردم نهاد را شناسایی و در تهیه آن مشارکت داشته باشید.  این مجموعه به مناسب روز جهانی مبارزه با کار کودکان، در تاریخ 21 و 22 خرداد و با همکاری «انجمن حمایت از کودکان کار» در حال تامین کالاهای مورد نیاز کودکان کار است.

 

از طریق وبسایت دیجی‌کالا مهر می‌توانید کالاهایی از جمله لوازم التحریر، وسایل سرگرمی، لوازم بهداشتی و اسباب بازی مورد نیاز کودکان کار را تهیه و در این کمپین نیکوکاری مشارکت کنید.تیم مسئولیت اجتماعی دیجی‌کالا، با کمک «انجمن حمایت از کودکان کار» کالاهای مورد نیاز کودکان را شناسایی و در پلتفرم دیجی‌کالا مهر به نمایش می‌گذارد. افرادی که قصد شرکت در این طرح را دارند کالاهای مورد نظر خود را به تعداد دلخواه انتخاب می‌کنند و در آخر محصولات تهیه شده، برای کودکان کار ارسال می‌شود.

انجمن حمایت از کودکان کار به عنوان نهادی مردمی، از سال 1381 تاکنون با هدف ایجاد فرصت‌های برابر تحصیلی, سلامت جسمی و روانی, کاهش فقر, رفع گرسنگی فعالیت می‌کند. این انجمن کودکان کار، کودکان آسیب‌دیده و در معرض آسیب را در مناطق پرآسیب، شناسایی و تحت حمایت قرار می‌دهد. در این کمپین کالاهای اهدایی برای کودکانی که تحت حمایت این انجمن هستند، ارسال می‌شود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها