|

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی:

پوشش اسلامی در تمام اماکن عمومی الزام است

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: بحث رعایت و لزوم پوشش اسلامی در تمام اماکن عمومی الزام است و انتظار بوده که همه این قانون را رعایت کنند.

پوشش اسلامی در تمام اماکن عمومی الزام است

به گزارش شبکه شرق، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: به شکل شرعی عدم رعایت پوشش اسلامی تنها در حیطه‌های کامل خصوصی مجاز و در مکان‌هایی دیگر همه ملزم به رعایت هستند بر این اساس بحث رعایت و لزوم پوشش اسلامی در تمام اماکن عمومی الزام است.

 رحیم آبادی دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: بعد از انقلاب اسلامی موضوع عفاف و حجاب از همان ابتدا دچار چالش بوده و دشمن به آن پرداخته و در این بین هر اقدامی را انجام داده و در روزهای اخیر با موج و شبیخون فرهنگی و بالاتر از آن با جنگ ترکیبی به اوج رسانده و موضوع برهنگی را ترویج می‌کنند که به شکل ویژه‌ای آسیب‌های آن را می‌بینیم.

 

  او در مورد قوانین وضع شده در حوزه عفاف و حجاب گفت: به شکل شرعی عدم رعایت پوشش اسلامی تنها در حیطه‌های کامل خصوصی مجاز و در مکان‌هایی دیگر همه ملزم به رعایت هستند بر این اساس بحث رعایت و لزوم پوشش اسلامی در تمام اماکن عمومی الزام است و انتظار بوده که همه این قانون را رعایت کنند تا از مسئله بی‌عفتی و عدم پوشش صحیحی که مانند بمب ساعتی لحظه به لحظه کیان جوانان ما را از بین می‌برد جلوگیری کنند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به اهمیت تذکر لسانی در جامعه به افرادی که قانون را زیر پا می‌گذارند گفت: افراد دغدغه مند نباید منتظر نیروهای نظامی و انتظامی برای برخورد با این ناهنجارها باشند بلکه خود با تذکر لسانی نسبت به اجرای قانون اقدام کنند که متأسفانه در این عرصه عقب هستیم.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها