|

آماده باش هلال‌احمر با صدور هشدار نارنجی هواشناسی

سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از آماده باش نیروهای امدادی این جمعیت در پی هشدار سطح نارنجی هواشناسی خبر داد.

آماده باش هلال‌احمر با صدور هشدار نارنجی هواشناسی

به گزارش شبکه شرق، بابک محمودی، سرپرست سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: براساس هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی و پیش‌بینی بارش قابل ملاحظه باران و وزش شدید باد برای روزهای دوشنبه، سه شنبه و چهارشنبه امدادگران هلال احمر در آمادگی کامل برای خدمت رسانی به سر می‌برند.

او افزود: با توجه به هشدار هواشناسی احتمال بارش باران و وزش باد شدید در استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، شمال شرق خوزستان، شمال غرب چهارمحال و بختیاری، تهران، البرز، ارتفاعات در استان‌های قزوین و زنجان در روز چهارشنبه وجود دارد.

همچنین از روز دوشنبه لغایت سه‌شنبه در استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان و مرکزی بارش باران و وزش باد خواهیم داشت که در این راستا، امدادگران این استان‌ها در حالت آماده‌باش قرار گرفتند.

وی در ادامه هشدار داد: از شهروندان درخواست داریم تا برای کاهش خطرات، در صورت امکان، سفر نکنند و در صورت تردد، تجهیزات کافی به همراه داشته باشند و کوهنوردان بهتر است که در فضای جوی نامساعد، از حضور در ارتفاعات خودداری کنند.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها