|

بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد/ فوت مشاور سجادی/ وزیر به ICU رفت+فیلم

برخی رسانه‌ها از سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش در بافت و مصدومیت سجادی و همراهان او خبر داده‌اند.

بالگرد حامل وزیر ورزش سقوط کرد/ فوت مشاور سجادی/ وزیر به ICU رفت+فیلم

به گزارش شبکه شرق، بالگرد حامل حمید سجادی، وزیر ورزش هنگام فرود در مجموعه ورزشی شهرستان بافت درحالی که نزدیک به نشستن بود سقوط کرد. چند نفر از افراد را به مراکز درمانی انتقال دادند.

برخی شاهدان عینی می گویند که حال وزیر مساعد است و برای درمان مصدومیت جزیی به‌همراه دیگر همراهان به بیمارستان منتقل شده‌اند. 

توضیحات رییس سازمان هواپیمایی درباره حادثه سقوط بالگرد وزیر ورزش

در پی انتشار خبر سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش سازمان محمد محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد که این حادثه در زنان لندینگ بالگرد و در نزدیکی زمین اتفاق افتاده است.

 

یکی از مدیران وزارت ورزش جان باخت

معاون سیاسی ا‌ستاندار کرمان با ا‌شاره به سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش گفت: متاسفانه پس از‌ بررسی نهایی، یکی از مدیران حاضر در این بالگرد بر اثر سانحه‌ای که پیش آمد جان باخته است.

وی با بیان اینکه اسم این فرد جان باخته هنوز مشخص نیست، افزود: به محض مشخص شدن اسم این مدیر، اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.‌

وی درباره علت سانحه برای این بالگرد گفت: در این بالگرد 12 حضور داشتند  که متاسفانه بالگرد به علت عدم تعادل در هنگام فرود دوباره دچار سانحه و سقوط می‌شود.‌

اسماعیل احمدی تنها فوت حادثه سقوط بالگرد حامل وزیر

خبرگزاری ایرنا اعلام کرد که نام یکی از مدیران وزارت ورزش و جوانان که در این سانحه فوت کرده، اسماعیل احمدی است. او مدیر کل حوزه وزارتی بود.

حال وزیر ورزش وخیم است

سید محمد صابری رئیس اورژانس کرمان به تسنیم گفت: در پی سقوط بالگرد حامل وزیر ورزش، متاسفانه حمید سجادی وزیر ورزش وضعیت مناسبی ندارد و حال وی وخیم ا‌ست.

وی با تایید خونریزی مغزی وزیر ورزش گفت: وی با یک بالگرد در حال انتقال به کرمان است تا سریعا عمل جراحی و درمان تخصصی برای وی انجام شود.

رئیس اورژانس کرمان درباره وضعیت سایر مجروحان این سانحه نیز گفت: از وضعیت سایر سرنشینان این بالگرد اطلاع دقیقی ندارم اما گزارشات اولیه حکایت از شکستگی دست و پای اکثر مدیران حاضر در این بالگرد دارد.

انتقال وزیر به کرمان برای تکمیل مراحل درمانی

 بعد از سانحه بالگرد حمید سجادی در بافت، وی ابتدا راهی بیمارستان محلی شد و برای تکمیل درمان راهی کرمان شد.

در همین رابطه رئیس اورژانس کرمان اعلام کرد که حمید سجادی وزیر ورزش دچار خونریزی مغزی شده و کار انتقال وی از بافت به مراکز درمانی کرمان در حال انجام است.

اسامی همراهان وزیر ورزش در حادثه امروز اعلام شد

اسامی همراهان وزیر ورزش و جوانان و خلبانان در سانحه سقوط بالگرد در شهرستان بافت استان کرمان اعلام شد.

دقایقی پیش اسامی آن‌ها که شامل 17 نفر مدیران ستادی و استانی این وزارتخانه، نماینده مردم بافت در مجلس، محافظان وزیر و... بودند اعلام شد

وزیر ورزش به اتاق عمل رفت

پس از ورود آمبولانس حامل مصدومان سقوط بالگرد به بیمارستان شهید باهنر کرمان، بلافاصله حمید سجادی وزیر ورزش برای انجام عمل جراحی مغز راهی اتاق عمل شد.

دو مصدوم دیگر که حال و اوضاع مساعدی ندارند نیز به اتاق عمل منتقل شده‌اند.

 

وزیر ورزش به ICU منتقل شد

رئیس اورژانس کرمان از انتقال وزیر به icu خبر داد

معاون پارلمانی رئیس جمهور به کرمان رفت 

در پی سقوط بالگرد وزیر ورزش و جوانان در شهرستان بافت، معاون پارلمانی رئیس جمهور به کرمان رفت.

 

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری که بعد از این حادثه به کرمان رفت خبر داد: حال وزیر ورزش خوب است.

 

 
حجم ویدیو: 561.12K | مدت زمان : 00:00:06
منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها