|

چگونه در سفر با تور استانبول و آنکارا وقت سفارت بگیریم؟

از مزایای سفر به شهرهای آنکارا و استانبول ترکیه برای انجام انگشت نگاری این است برای سفر با تور ترکیه نیاز به اخذ ویزا و طی کردن مسیر طولانی ندارید و دیگر اینکه همه روزه از ایران به ترکیه پروازهای متعددی انجام می گیرد و مشکلی از این بابت ندارید که منتظر پرواز شوید و کارتان به تعویق بیفتد.

چگونه در سفر با تور استانبول و آنکارا وقت سفارت بگیریم؟

این روزها به ‌واسطه‌ نزدیکی کشور ترکیه به ایران، این کشور تاریخی و مدرن جزو اولین انتخاب های هر مسافر ایرانی برای سفر شده است و مهمتر اینکه جزو اولین انتخاب بسیاری از افراد برای اخذ ویزای کشورهای اروپایی است. اینکه مهم است بدانید که سفر به ترکیه نیاز به ویزا ندارد و همین موضوع باعث شده است تا فرآیند سفر به این کشور بسیار ساده ‌تر از حد معمول باشد. سفارت بعضی از کشورها مثل کانادا، آمریکا و... در ایران نیست که برای اموری همچون دریافت ویزای توریستی، کاری، تحصیلی و امور کنسولی و مواردی از این قبیل می ‌توانید با تور استانبول یا تور آنکارا همراه آژانس مسافرتی نامی گشت ایرانیان شوید. در ادامه اطلاعات بیشتری در اختیار شما کاربران عزیزخواهیم گذاشت تا قبل از اقدام برای خرید تور این 2 شه رترکیه تمامی اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشید.  

مهم است بدانید که آژانس‌ های مسافرتی، معمولا به دلیل سابقه کار طولانی مدت در زمینه اخذ ویزا و وقت سفارت کشور‌های مختلف، با سیستم ‌های تعیین وقت سفارت آشنایی دارند و زمان دقیق باز شدن وقت ‌های سفارت را بصورت کامل می دانند. از طرفی هم، شما برای مراجعه به سفارت خانه‌ ها باید فرم درخواست ویزای خود را تکمیل کنید که اگر اشتباهی در پر کردن فرم اتفاق بیفتد، امکان دارد باعث رد شدن درخواست ویزای شما شود. همچنین، باید رزرو بلیط رفت و برگشت هواپیما، واچر هتل و بیمه مسافرتی خود را به افسران ویزا تحویل بدهید! به همین دلایل مهم پیشنهاد می کنیم جهت اطلاع از قیمت تور استانبول به سایت آژانس نامی گشت جهت رزرو تور مورد نظرتان اقدام نمایید.

در ادامه لازم به ذکر است که جهت وقت سفارت کانادا در استانبول آژانس نامی گشت تمامی مدارک شما را به منظور طی کردن مراحل چهره ‌نگاری و انگشت ‌نگاری از شما دریافت می کند و تمام این خدمات را در دفتر VAC که در منطقه sisli شهر استانبول واقع شده است؛ ارائه می ‌کند. از طرفی سفارت کانادا در استانبول یا آنکارا به همین انگشت ‌نگاری و بررسی مدارک اکتفا می ‌کند و نیازی به مراجعه حضوری به سفارت جهت انجام مصاحبه حضوری نیست! اما مراجعه به شهرهای استانبول یا آنکارا برای انگشت نگاری سفری اجباری است و باید حتما انجام شود، خب چه از این بهتر، هم فال و هم تماشا! درست است برای انجام کارهای مربوط به سفارت و انگشت نگاری به ترکیه سفر می کنید اما می توانید چند روزی در استانبول یا آنکارا اقامت داشته باشید و از جاذبه های این شهرهای زیبا دیدن کنید.

2

از دیگر مزایای سفر به شهرهای آنکارا و استانبول ترکیه برای انجام انگشت نگاری این است برای سفر با تور ترکیه نیاز به اخذ ویزا و طی کردن مسیر طولانی ندارید و دیگر اینکه همه روزه از ایران به ترکیه پروازهای متعددی انجام می گیرد و مشکلی از این بابت ندارید که منتظر پرواز شوید و کارتان به تعویق بیفتد. در صورت نیاز به مشاوره جهت اخذ ویزای کانادا، پیکاپ ویزا و دریافت وقت سفارت کانادا از استانبول یا آنکارا می توانید با کارشناسان ما در آژانس هواپیمایی نامی گشت ایرانیان تماس بگیرید.

دریافت وقت سفارت در آنکارا به صورت آنلاین

برای دریافت وقت سفارت کشورهای مختلف در استانبول  یا آنکارا می توانید به دو صورت حضوری و یا آنلاین اقدام بفرمایید. بدین صورت که دریافت وقت سفارت به صورت آنلاین این مزیت را برای شما دارد که دیگر نیازی به سفر و مراجعه به سفارت تنها برای دریافت وقت ندارید. برای دریافت وقت سفارت به صورت آنلاین باید مدارک خواسته شده آژانس را ترجمه کنید و در سایت سفارت بارگزاری نمایید. سپس بعد از آپلود مدارک باید هزینه دریافت وقت سفارت را پرداخت نمایید. می توانید از فردی که دارای کارت اعتباری بین المللی یا ویزا کارت است کمک بگیرید و یا دریافت وقت سفارت در استانبول یا آنکارا را به کارشناسان با تجربه مجموعه مسافرتی نامی گشت بسپارید. بعد از مشخص شدن زمان، باید در تاریخی که به شما اعلام شده است به صورت حضوری برای انجام انگشت نگاری به آنکارا سفر کنید.

3

دریافت وقت سفارت کانادا در استانبول به صورت حضوری

همانطور که مشخص است در این روش برای دریافت وقت سفارت کانادا یا دیگر کشورهایی که در ایران سفارت ندارند شما متقاضیان تور آنکارا سفارت کانادا باید به صورت حضوری به آنکارا یا استانبول سفر کنید و مدارک ترجمه شده خود را تحویل سفارت دهید و در همان جا هزینه را پرداخت نمایید. ایرادی که در این روش وجود دارد این است که بعد از مشخص شدن زمان سفارت دوباره باید در روزی که برایتان تعیین می شود به این 2 شهر انتخابی در ترکیه سفر کنید که هزینه ای مجدد برای شما در برخواهد داشت.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها