|

هشدار به تهرانی برای روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه / خودداری از تردد در حاشیه رودخانه‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: مردم استان تهران روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر از تردد در حاشیه رودخانه خودداری کنند.

هشدار به تهرانی برای روزهای ۲۶ و ۲۷ مهرماه / خودداری از تردد در حاشیه رودخانه‌ها

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران ضمن هشدار درباره وزش بادهای لحظه‌ای شدید در مناطق جنوب و غرب استان گفت: مردم استان تهران روزهای ۲۶ و ۲۷ مهر از تردد در حاشیه رودخانه خودداری کنند.

به گزارش ایرنا، حامد یزدی مهر با اشاره به پیش بینی‌های سازمان هواشناسی مبنی بر کاهش چهار تا شش درجه‌ای دمای هوا طی ۲۶ تا ۲۸ مهر در سطح استان تهران اظهار داشت: این کاهش دما در مدت یادشده در ارتفاعات شرقی استان رخ خواهد داد.

وی درباره وزش بادهای لحظه‌ای شدید در روزهای ۲۶ تا ۲۷ مهر در مناطق جنوب و غرب استان تهران نیز هشدار داد و افزود: مجموعه مخاطرات پیش‌بینی شده از سوی اداره کل هواشناسی استان مبنی بر کاهش کیفیت هوا و بارش‌های پراکنده باران و برف در ارتفاعات آبعلی و فیروزکوه احتیاط ویژه شهروندان را می‌طلبد.

 

یزدی مهر ضمن اعلام هشدار در مورد رگبار و رعد و برق در ارتفاعات به ویژه شمال شرق استان گفت: با توجه به پیش بینی‌ها و احتمال آب گرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و بعضی رودخانه‌ها، پدیده مه و کاهش دید در جاده‌ها به مردم توصیه می‌شود از تردد در حاشیه مسیل‌ها و نواحی کوهستانی در اواخر وقت سه شنبه ۲۶ تا اواخر وقت چهارشنبه ۲۷ مهر خودداری کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها