|

وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در پایتخت

براساس آخرین به روزرسانی‌های وزارت بهداشت در خصوص وضعیت کرونا، در استان تهران تعداد شهرستان های با وضعیت قرمز همچنان صفر است.

وضعیت رنگ‌بندی کرونایی در پایتخت

 بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در استان تهران، ۵ شهرستان در وضعیت آبی، ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد و یک شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی قرار گرفته و تعداد شهرهای قرمز مانند هفته‌های گذشته صفر است.

بر اساس آخرین به روزرسانی‌های وزارت بهداشت در خصوص وضعیت کرونا، در استان تهران تعداد شهرستان های با وضعیت قرمز همچنان صفر، تعداد شهرستان های نارنجی یک، تعداد شهرستان های زرد ۱۰ و شهرستان‌های با رنگ آبی ۵ شهرستان است.

تعداد شهرستان های رنگ زرد در استان تهران، از ۹ مورد به ۱۰ مورد افزایش یافته و شهرستان های رنگ آبی، از ۶ مورد به ۵ مورد کاهش داشته که نشان دهنده این است که ویروس کرونا هنوز به طور کامل از بین نرفته است.

شهرستان‌های اسلامشهر، پیشوا، دماوند، رباط کریم، ری، شمیرانات، شهریار، شهرقدس، قرچک و ورامین در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

شهرستان‌های بهارستان، پاکدشت، پردیس، تهران و ملارد در وضعیت آبی و فیروزکوه در وضعیت نارنجی قرار دارد.
شهرستان فیروزکوه هفته گذشته در وضعیت زرد بود که این هفته به رنگ نارنجی درآمده و رباط کریم و پیشوا نیز از وضعیت آبی به رنگ زرد درآمدند لذا لازم است که رعایت پروتکل‌ها به خصوص استفاده از ماسک کماکان مورد توجه قرار گیرد.

شهرستان شمیرانات از وضعیت نارنجی به رنگ زرد درآمده و شهرستان پاکدشت نیز از وضعیت زرد به رنگ آبی درآمده که نشان می دهد وضعیت کرونایی در این دو شهرستان خوب بوده و در سایر شهرستان‌ها نیز همانند هفته گذشته است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها