|

وزیر کشور: تردد از مرزهای زمینی از نهایت امنیت برقرار هستند

وزیر کشور گفت: آخرین آمار تا پایان دیشب 600 هزار نفر از هموطنانمان از کشورمان خارج شدند و همچنان به این آمار اضافه می‌شوند.

وزیر کشور: تردد از مرزهای زمینی از نهایت امنیت برقرار هستند

وزیر کشور از خروج ۶۰۰ هزار نفر از هموطنانمان از کشور برای حضور در مراسم باشکوه پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: خروج زائران از مرزهای غربی حالت روانی دارد.

احمد وحیدی وزیر کشور پیش از ظهر امروز در کارخانه ایران ترانسفو حاضر شد و علاوه بر حضور در جشن اشتغال 360 نفر نیروهای جدیدالورود به این شرکت، از نزدیک روند تولید این کارخانه را بررسی کرد.
 
وحیدی وزیر کشور در حاشیه در بازدید در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه این کارخانه عیناً جهش تولید را در دستور کار خود قرار داده و شاهد شکوفایی این مرکز هستیم.
 
وی با بیان اینکه خوشبختانه این کاخانه دارای شرکت‌های زیرمجموعه‌ زیادی است و توانسته نیاز کامل کشور را تامین کند، گفت: از سوی دیگر این شرکت علی‌رغم تحریم، توانسته صادرات خوبی هم داشته باشد و ارزآوری برای کشورمان داشته باشد.
 
وزیر کشور در ادامه به سفر خود به استان زنجان و همینطور با ابراز خرسندی از اقدامات خوبی که در استان زنجان در حال انجام است، گفت: به طور مثال کار خوب شهرداری برای طرح نهضت آسفالت در سطح شهر زنجان قابل تقدیر است و افزایش رضایت مردمی را داشته است.
 
وحیدی در ادامه گریزی به موضوع خروج زائران اربعین زد و گفت: خوشبختانه مرزها حالت روانی دارد و زائران بدون مشکل خاصی در حال خروج هستند.
 
وی با تاکید بر اینکه تردد از مرزهای زمینی از نهایت امنیت برقرار هستند ادامه داد: آخرین آمار تا پایان دیشب 600 هزار نفر از هموطنانمان از کشورمان خارج شدند و همچنان به این آمار اضافه می‌شوند. البته حدود 4 هزار و 700 نفر هم از مرزهای هوایی خارج شدند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها