|

تجربه مهمان نوازی ترک‌ها در هتل رافلز

اقامت در هتل رافلز یکی از انتخاب‌های لاکچری برای برگزاری تور ترکیه استانبول https://www.alibaba.ir/tour/turkey-istanbul است که تجربه‌ای لذت بخش و فراموش نشدنی را به مهمانان خود هدیه می‌دهد

تجربه مهمان نوازی ترک‌ها در هتل رافلز

اقامت در هتل رافلز یکی از انتخاب‌های لاکچری برای برگزاری تور ترکیه استانبول https://www.alibaba.ir/tour/turkey-istanbul است که تجربه‌ای لذت بخش و فراموش نشدنی را به مهمانان خود هدیه می‌دهد. این هتل 5 ستاره یکی از بهترین هتل‌های استانبول است که در ناحیه بسفروس و بخش قدیمی ترکیه واقع شده است. در ادامه کمی بیشتر با این هتل آشنا خواهیم شد.

 

موقعیت مکانی هتل رافلز

با توجه به موقعیت عالی این هتل، بسیاری از آژانس‌های گردشگری این هتل را برای تور ترکیه استانبول انتخاب می‌کنند. این هتل همان طور که در بالا نیز اشاره شد در مرکز شهر و در زورلو سنتر واقع شده و در فاصله بسیار کمی از تنگه زیبای بسفروس قرار دارد. با انتخاب هرکدام از اتاق‌ها یا سوئیت‌های این هتل هم چشم انداز بسیار زیبایی خواهید دید و هم دسترسی شما به بخش‌های دیگر شهر بسیار ساده خواهد بود. این هتل تنها 8 کیلومتر با میدان تکسیم فاصله دارد و شما با خودرو ظرف چند دقیقه می‌توانید خود را به آن بسپارید.

اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل

در صورتی که در تور ترکیه استانبول این هتل را برای اقامت خود انتخاب کرده باشید، هتل رافلز 389 اتاق و سوئیت فول امکانات در اختیار مسافران قرار می‌دهد. در این هتل نیز مانند هتل‌های 5 ستاره دیگر اتاق‌ها و سوئیت‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید متناسب با هزینه مورد نظرتان و البته تعداد مسافران یکی از آن‌ها را انتخاب کنید.

رستوران‌های هتل

در کنار امکان آشپزی در اتاق‌های هتل، در آن دو رستوران حرفه‌ای وجود دارد که می‌توانید غذای مورد علاقه خود را از آن تهیه کنید. رستوران روکا یکی از رستوران‌های بین المللی این هتل است که غذاهای سراسر دنیا در آن سرو می‌شود اما غذای اصلی و پیشنهاد سرآشپز در آن مربوط به غذاهای مدیترانه‌ای و ترکی است. دراین رستوران می‌توانید هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام را میل کنید.

رستوران ایزوکیو رستوران دیگر این هتل است که تبحر عالی در طبخ غذاهای آسیایی داشته و یک تجربه متفاوت و خوشمزه را به شما ارائه می‌کند. در کنار این دو رستوران همچنین یک کافی شاپ، بار و اسنک بار وجود دارد که می‌توانید یک میان وعده خوشمزه را در آن امتحان کنید.

ورزش و سرگرمی در هتل

انتخاب هتل لافلز برای تور ترکیه استانبول خیال شما را بابت ورزش و سرگرمی نیز آسوده می‌کند. در این هتل امکانات متنوع و عالی برای سرگرمی مسافران وجود دارد. دو استخر سرپوشیده و سرباز برای مهمانان وجود دارد تا تنی به آب بزنند. می‌توانید در سالن جکوزی و یا ماساژ هتل کمی ریلکس کرده و خستگی تن خود را به در کنید.

سالن بدنسازی، یوگا، حمام بخار، حمام ترکی، سالن زیبایی از دیگر امکانات این هتل به شمار می‌رود. در این هتل همچنین یک کلوپ سرگرمی ویژه کودکان وجود دارد تا فرزندان شما نیز بتوانند در کنار شما از تفریحات این هتل لذت ببرند.

امکانات اتاق‌ها و سوئیت‌های هتل

اگر هتل رافلز را برای تور ترکیه استانبول انتخاب کرده باشید، امکانات عالی و استانداردی در اختیار شما قرار داده می‌شود. در کنار اتاق‌ها، در این هتل اتاق‌های کاری برای برگزاری جلسات و سالن همایش با امکانات عالی وجود دارد که می‌توانید برای برگزاری جلسات و همایش‌های خود رزرو کنید. از جمله:

  • هواساز اتاق

  • صندوق امانات

  • سرویس اتاق

  • تلویزیون

  • تخت کینگ سایز

  • سشوار

  • حمام

 

 

فاصله هتل با مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری ترکیه

در صورت انتخاب این هتل در تور ترکیه استانبول دسترسی شما به مراکز پرتردد استانبول بسیار راحت خواهد بود و شما می‌توانید با پای پیاده و یا با خودرو در زمان کوتاهی خود را به آن‌ها برسانید.

  • فاصله هتل با ساحل جمیرا 12 کیلومتر

  • فاصله هتل تا اسکای دایو 12 کیلومتر

  • فاصله تا جاده شیخ زائد 9 کیلومتر

  • فاصله تا پارک آبی 2 کیلومتر

هزینه اقامت در هتل رافلز چقدر است؟

با توجه به آن که این هتل یکی از لاکچری ترین هتل‎های ترکیه است، هزینه اقامت در آن در مقایسه با هتل‌های دیگر بیشتر است. در صورتی که آژانس گردشگری شما در تور ترکیه استانبول این هتل را برای اقامت انتخاب کرده باشد، برای هر نفر و برای هر شب حداقل هزینه 27 میلیون تومان خواهد بود. هزینه اقامت در سوئیت‌ها در مقایسه با اتاق‌ها بیشتر بوده و طبیعی است هرچه اتاق بزرگ‌تر و با امکانات بیشتر باشد، گرانتر خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها