|

پشت پرده ویدیوی منتشر شده از زنی روی خودروی پلیس

درپی انتشار ویدیویی از زنی بر روی خودروی پلیس در فضای مجازی، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ توضیحاتی را در این خصوص ارائه کرد.

پشت پرده ویدیوی منتشر شده از زنی روی خودروی پلیس

به گزارش شبکه شرق،  سرهنگ جلیل موقوفه‌ای در واکنش به ویدیوی منتشر شده از زنی که به روی خودروی پلیس رفته بود، گفت: در تاریخ نهم مردادماه امسال زنی به هویت معلوم به همراه همسرش برای پیگیری پرونده خود به شورای حل اختلاف منطقه ۱۰ مراجعه کرد. دقایقی پس از حضور او و همسرش در شورای اختلاف این افراد با قاضی شعبه و مامور مراقب انتظامی شورا درگیرشده و اقدام به تهدید آنان کردند که در همین راستا با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و موضوع اطلاع داده شد.

 

وی ادامه داد:‌ پس از تماس شورای حل اختلاف با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ ماموران به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قراردادند. در این میان قاضی شعبه نیز با اعلام شکایت از این زن و مرد خواستار انتقال آنان به کلانتری شد.

 

موقوفه‌ای با اشاره به اینکه متهم زن از دستور ماموران تمرد کرد، گفت: این زن به بالای سقف ماشین کلانتری رفته و اقدام به جلب توجه از طریق داد و فریاد و جوسازی در محیط کرد. این زن مدعی بود که باید شوهرش را آزاد کنند.

 

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه تمرد از دستور پلیس مصداق قانون شکنی و تعدی به قانون است و در قانون نیز جرم تلقی می‌شود، اظهارکرد: زن و شوهر متخلف بازداشت و به کلانتری انتقال داده شدند و در نهایت نیز پس از تشکیل پرونده و بعد از گذشت حدود ۲۴ ساعت برای ادامه روند رسیدگی به جرم به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

 

موقوفه‌ای تاکید کرد: معیار و مبنای پلیس اجرای قانون است و به طور حتم تخطی از قوانین و مقررات پیگرد قانونی دارد. پلیس خود را ملزم به اجرای دقیق قوانین و مقابله با کسانی که از قانون سرپیچی کنند، می‌داند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها