|

انتقام‌گیری غیراخلاقی خواستگار ناکام از دختر جوان

دختر جوانی جوانی به پلیس فتا پایتخت گفت: فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده و موجب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده‌اش و هتک حیثیت آنها شده‌اند.

انتقام‌گیری غیراخلاقی خواستگار ناکام از دختر جوان

مردی که در ازدواج با دختر مورد علاقه خود ناکام مانده و جواب رد شنیده بود، دست به انتقام‌گیری غیراخلاقی زد.

به گزارش اعتماد آنلاین، دختر جوانی جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه کرد و گفت فرد یا افرادی ناشناس در فضای مجازی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده و موجب بر هم زدن آرامش روانی او و خانواده‌اش و هتک حیثیت آنها شده‌اند.

این دختر توضیجح داد: مدتی قبل فردی ناشناس درفضای مجازی تهدیدم می‌کرد که باید با او ارتباط داشته باشم و اگر این کار را نکنم تصاویر خصوصی‌ام را منتشر می‌کند. من اهمیتی ندادم تا اینکه متوجه شدم تعدادی صفحه جعلی با نام و شماره تلفن‌ام در شبکه اجتماعی اینستاگرام ایجاد شده که اقدام به انتشار تصاویر خصوصی‌ام می‌کند و موجب برهم زدن آرامش و آبروی خانوادگی‌ام شده است.

افسران سایبری پلیس فتا پایتخت بعد از اطلاع از این جرم اقدامات خود را آغاز کردند و موفق شدند ردپای مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

متهم پس از تشریفات قضایی در یکی از مناطق جنوبی تهران دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل شد.

این پسر جوان پس از حضور در پلیس فتا از موضوع اظهار بی‌اطلاعی کرد اما پس از روبه‌رویی با شاکی لب به اعتراف گشود و گفت: قصد ازدواج با این دختر را داشتم اما وی قبول نکرد و من هم برای تلافی و انتقام  با ایجاد چند صفحه جعلی با نام و مشخصات او دست به این اقدام زدم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها