|

آزمایش کرونا در منزل با بهترین قیمت

آزمایش کرونا در منزل یکی از خدماتی است که توسط آزمایشگاه آنلاین آنی آزما ارائه می شود و به شما این امکان را می دهد بدون اینکه به صورت حضوری برای آزمایشات خود مراجعه کنید و تنها با پرداخت یک هزینه بسیار کم، آزمایشات خود را انجام دهید. این آزمایش شامل تست PCR، تست کرونا امیکرون، تست آنتی بادی، تست کرونا پرواز و تست آنتی بادی واکسن کرونا است. این خدمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل یا محل کار شما و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می شود.

آزمایش کرونا در منزل با بهترین قیمت

 

آزمایش کرونا در منزل یکی از خدماتی است که توسط آزمایشگاه آنلاین آنی آزما ارائه می شود و به شما این امکان را می دهد بدون اینکه به صورت حضوری برای آزمایشات خود مراجعه کنید و تنها با پرداخت یک هزینه بسیار کم، آزمایشات خود را انجام دهید. این آزمایش شامل تست PCR، تست کرونا امیکرون، تست آنتی بادی، تست کرونا پرواز و تست آنتی بادی واکسن کرونا است. این خدمات با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در منزل یا محل کار شما و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام می شود.

نتایج تحقیقات نشان داده‌اند، تنها راه برای اطلاع از ابتلا یا عدم ابتلا به ویروس کرونا، انجام آزمایش کرونا است. بر اساس یافته‌های پزشکان، علائم بالینی نمی‌توانند ارزش تشخیصی داشته باشند. چرا که علائم کرونا بسیار مشابه با سایر بیماری‌های ویروسی مانند سرماخوردگی و آنفلوآنزا است و از سوی دیگر، تمام افرادی که به این ویروس مبتلا می‌شوند، علائم بالینی را تجربه نمی‌کنند. متخصصین ما در آنی آزما در کوتاه ترین زمان و با رعایت کلیه شیوه نامه های بهداشتی آزمایش در منزل شما را در محلی که شما تعیین می کنید انجام می دهند. افتخار ما در مجموعه آنی آزما این است که گامی کوچک در جهت افزایش رفاه شما عزیزان برداشته ایم تا در سهولت و با کم ترین هزینه کلیه آزمایشات و آزمایشات خود را در منزل و یا محل کار خود انجام دهید.

انواع آزمایش کرونا در منزل

آزمایش PCR: این تست نمونه برداشته شده را از نظر وجود ماده ژنتیکی ویروس یا قطعات آن بررسی می کند. PCR مطمئن ترین و دقیق ترین تست برای تشخیص عفونت فعال است. انجام آزمایشات PCR معمولاً ساعت ها طول می کشد، اما برخی از آنها سریعتر هستند.

تست آنتی ژن: این آزمایش پروتئین های روی سطح ویروس به نام آنتی ژن را شناسایی می کند. آزمایش های آنتی ژن معمولاً فقط 15 تا 30 دقیقه طول می کشد ولی از نظر دقیق بودن به تست پی سی آر نمی رسند ولی در مواردی که امکان انجام تست PCR وجود ندارد، می تواند گزینه مناسبی باشد.

اگر علائم کرونا را دارید و نمی خواهید از منزل خود خارج شوید، آنی آزما بهترین گزینه برای شماست

اگر علائم کووید-19 را دارید یا در معرض افرادی بودید که علائم دارند یا آزمایش آنها مثبت بود، ممکن است بخواهید آزمایش دهید. به خاطر داشته باشید که اگر در معرض ویروس SARS-CoV-2 قرار گرفته اید اما علائمی ندارید، ابتدا با کارشناسان آنی آزما تماس بگیرید تا مطمئن شوید که می توانند شما را درست راهنمایی کنند. انجام آزمایش کرونا در منزل به صورت درخواست شخصی نیز قابل انجام است.

نتایج آزمایش کرونا در منزل به چه معناست؟

نتیجه آزمایش مثبت به این معنی است که احتمال دارد شما به SARS-CoV-2 مبتلا شده باشید. این امر ممکن است به دلیل عفونت بدون علامت باشد، اما اگر علائمی دارید، این عفونت کووید 19 نامیده می شود. اگر علائم شما بدتر شد یا اگر سؤال یا نگرانی دارید پزشک خود تماس بگیرید. نتیجه آزمایش منفی به این معنی است که احتمالاً در زمان جمع‌آوری نمونه، عفونت با ویروس کرونا نداشته‌اید. با این حال، ممکن است کووید-19 داشته باشید، اما ویروس با آزمایش تشخیص داده نشود.

چکاپ در منزل

اگر آزمایش شما مثبت است، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی خود صحبت کنید، در خانه بمانید و خود را از دیگران جدا کنید. اگر آزمایش شما منفی است، به اقداماتی برای محافظت از خود و دیگران در برابر ابتلا به کووید 19 ادامه دهید. درباره اقداماتی که در صورت مثبت بودن آزمایش انجام دهید و راه‌های پیشگیری از ابتلا به کووید-19 بیشتر بخوانید.

آزمایش کرونا در منزل یکی از آزمایش هایی است که می توانید بدون دغدغه و هزینه های اضافی برای حمل و نقل و همچنین در کمترین زمان ممکن انجام دهید و از سلامت خود و اعضای خانواده خود اطمینان حاصل کنید. اگر شما یا سایر اعضای خانواده به دلیل وجود مسائل مختلف از جمله شلوغی و ترافیک و آلودگی و جای پاک و غیره مایل به مراجعه به مراکز درمانی و انجام حضوری آزمایش ندارید آزمایش چکاپ در منزل راه حل بسیار مناسبی برای موضوع است. شما در کنار تست کرونا به راحتی می توانید سایر آزمایشات خود از جمله آزمایش چکاپ در منزل را نیز توسط آنی آزما انجام دهید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها