|

انواع روشویی کابینتی موجود در بازار کدامند؟

روشویی به عنوان یکی از تجهیزات بسیار ضروری و مهم در تمام سرویس‌های بهداشتی منازل، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و مکان‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌ در گذشته این تجهیزات بدون کابینت بودند و به شکل پایه‌دار نصب می‌شدند. به مرور زمان با گسترش زندگی در آپارتمان‌ها و کوچک شدن مساحت سرویس‌های بهداشتی مدل‌های کابینت‌دار این وسیله وارد بازار شدند.

انواع روشویی کابینتی موجود در بازار کدامند؟

روشویی به عنوان یکی از تجهیزات بسیار ضروری و مهم در تمام سرویس‌های بهداشتی منازل، هتل‌ها، بیمارستان‌ها و مکان‌های دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.‌ در گذشته این تجهیزات بدون کابینت بودند و به شکل پایه‌دار نصب می‌شدند. به مرور زمان با گسترش زندگی در آپارتمان‌ها و کوچک شدن مساحت سرویس‌های بهداشتی مدل‌های کابینت‌دار این وسیله وارد بازار شدند. کمبود فضای سرویس بهداشتی با این تجهیزات جبران می‌شود و وسایلی مانند مسواک، حوله، خمیردندان و وسایل شوینده و غیره در آن‌ها جای می‌گیرد. همچنین لوله‌های آب گرم و سرد با قرار گرفتن داخل کابینت از دید پنهان می‌شوند. در این مقاله قصد داریم درباره انواع روشویی کابینتی، عوامل تاثیرگذار روی قیمت این تجهیزات و نکات مهم در زمان خرید صحبت کنیم.

 

01

 

معرفی انواع روشویی کابینتی از لحاظ نحوه نصب

  • روشویی کابینتی دیواری

یک مدل روشویی مدرن که در سرویس‌های بهداشتی فضای کمی را به خود اختصاص می‌دهد و بیشتر در سرویس‌های بهداشتی کوچک کاربرد دارد و جابه‌جا کردن آن بسیار راحت‌تر از مدل‌های دیگر است، روشویی کابینت‌دار دیواری می‌باشد. با نصب این وسیله به دیوار هیچ مشکلی برای شستشوی سرویس بهداشتی وجود ندارد و به راحتی می‌توان به نظافت سرویس بهداشتی پرداخت. برای نظافت داخل این وسیله نیز کار راحتی در پیش دارید. در تهیه این نوع روشویی باید از کیفیت مواد اولیه مطمئن شوید. در زمان نصب حتما باید نکات ایمنی را رعایت کنید و با نصب اصولی از استحکام این وسیله اطمینان حاصل کنید‌.

  • روشویی کابینتی ایستاده یا پایه‌دار

یکی دیگر از انواع روشویی کابینتی که قادر به تحمل وزن بالایی است و هر نوع کاسه‌ای را با هر وزنی تحمل می‌کند، روشویی پایه‌دار کابینتی می‌باشد.‌ با استفاده از این وسیله لوله‌های آب گرم و سرد را می‌توان در پشت کابینت ایستاده یا پایه‌دار مخفی کرد. این مدل دارای ابعاد بسیار بزرگی می‌باشد و بیشتر در سرویس‌های بهداشتی با مساحت بالا کاربرد دارد. البته برندهای معروف و معتبر ابعاد کوچک این تجهیزات را نیز تهیه می‌کنند‌. افراد خانواده با توجه به قد خود می‌توانند ارتفاع این تجهیزات را تنظیم کنند تا در هنگام شستشوی دست و صورت با مشکل مواجه نشوند.

روشویی‌های کابینتی از نظر جنس به چند دسته تقسیم می‌شوند؟

  • جنس چوب

یکی از متریال‌های به کار رفته در تولید روشویی‌های کابینتی چوب است. با توجه به مرطوب بودن محیط سرویس بهداشتی و احتمال آسیب دیدن و باد‌ کردن چوب روی آن را با لایه‌ای از رزین یا پلی استر عایق می‌کنند. البته حفظ کیفیت چوب با این موارد نیز به صورت صد در صد تضمین نمی‌شود‌. برای افزایش دوام و زیبایی کابینت‌های به کار رفته در سرویس بهداشتی به جای متریال چوب از ام دی اف استفاده می‌شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد.

  • جنس فلز

 انواع فلزی این وسایل مدتی پس از استفاده به دلیل رطوبت موجود در سرویس بهداشتی زیبایی اولیه خود را از دست می‌دادند و در بعضی از نقاط دچار فرورفتگی می‌شدند‌. به همین دلیل به سرعت از چرخه‌ فروش خارج شده و جای خود را به مدل‌های جدید دادند.

  • جنس پی‌وی‌سی

در حال حاضر بهترین و باکیفیت‌ترین روشویی‌های کابینتی موجود در بازار از جنس پی‌وی‌سی ساخته شده‌اند و مردم نیز استقبال زیادی از این محصول دارند. پی‌وی‌سی در برابر حرارت و رطوبت آسیبی نمی‌بیند و بر خلاف چوب طول عمر بسیار بالایی دارد. ضد خش بودن، جا‌به‌جایی راحت، قیمت مناسب، تنوع رنگ، مقاومت در برابر مواد شیمیایی و خوردگی، ماندگاری رنگ و دوام بالا از دیگر ویژگی‌های کابینت پی‌وی‌سی محسوب می‌شود‌.‌

02

 

خرید انواع روشویی کابینت‌دار از فروشگاه سبک مدرن

برای خرید روشویی‌های کابینتی باکیفیت با قیمتی مناسب می‌توانید به سایت فروشگاه سبک مدرن با آدرس اینترنتی https://sabkemodern.com مراجعه کنید‌. فعالیت رسمی گروه مهندسی معماری سبک مدرن از سال 1388 در زمینه اجرای پروژه‌های ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری، ویلایی، فضای سبز و غیره آغاز شد. مجموعه سبک مدرن محصولات مختلفی مانند کابینت‌های ممبران، کابینت‌های هایگلاس، کابینت‌های ام دی اف، انواع سرویس‌ خواب، کمدهای دیواری، اجرای سقف کاذب، دکوراسیون فروشگاه‌ها، کاغذ دیواری، انواع لوستر، شیرآلات، آینه فانتزی، پرده و غیره نیز تولید و به بازار عرضه می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه خرید و ثبت سفارش در این فروشگاه می‌توانید با شماره تلفن‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا از کارشناسان فروش راهنمایی‌های لازم را دریافت کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها