|

دستگیری سرشبکه اصلی انتقال مواد مخدر به تهران

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان نطنز گفت: سرشبکه اصلی انتقال مواد مخدر به استان تهران در نطنز دستگیر شد. متهمان به مراجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سرشبکه اصلی انتقال مواد مخدر به تهران

سرهنگ مهدی کریمی اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نطنز در عملیاتی ضربتی دو نفر از قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر کشور و سرشبکه اصلی انتقال مواد افیونی به استان تهران را دستگیر کرد.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشراف اطلاعاتی خود از ورود چند ساعته دو نفر قاچاقچی بزرگ و تحت تعقیب که با یکی از اتوبوس‌های مسافربری به مقصد تهران در تردد بودند به محض ورود به حوزه استحفاظی نطنز مطلع و دستگیری آنان را در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نطنز ابراز داشت: این قاچاقچیان مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک را به طرز ماهرانه‌ای جاسازی کرده بودند که در رویارویی با ماموران پلیس مواد مخدر نطنز راهی جز تسلیم پیدا نکردند.

وی با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلایی خانمانسوز در اولویت کار پلیس نطنز است و جان برکفان انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

کریمی همچنین تصریح کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و با هدف مبارزه با اراذل و اوباش، مأموران کلانتری طرقرود با همکاری مأموران پلیس شهرستان با رصد اطلاعاتی، یک نفر از اراذل و اوباشی که امنیت شهروندان را با دردست داشتن سلاح سرد به صورت وحشتناکی به خطر انداخته بود درحین شرارت با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات ضربتی دستگیر و به مراجع قضایی تحویل داده شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها