|

تعطیلی ۵ ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز ۱۴ خرداد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی ۵ ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز شنبه ۱۴ خرداد مصادف با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد.

تعطیلی ۵ ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز ۱۴ خرداد

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی ۵ ساعته فرودگاه‌های استان تهران در روز شنبه ۱۴ خرداد مصادف با ارتحال حضرت امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: تمامی وسایل پرنده سبک، فوق سبک، ریز پرنده، پهپاد، بالن و ورزش‌های هوایی به مدت سه روز در سطح شهر تهران ممنوع خواهد بود.

میراکبر رضوی اظهار داشت: هم‌زمان با برگزاری مراسم سالگرد ارتحال بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران، پروازهای فرودگاه‌های استان تهران به مدت ۵ ساعت در روز شنبه ۱۴ خرداد تعطیل می‌شود و این فرودگاه‌ها به وقت ایران از ساعت ۸ تا ۱۳ تعطیل خواهد شد.

وی افزود: تعطیلی فرودگاه‌های مذکور به تمامی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و خارجی اعلام و اطلاعیه‌های هوانوردی صادر شده است و این شرکت‌ها موظف هستند برنامه پروازی خود را به گونه‌ای تنظیم کنند که برای ساعات مذکور بلیتی صادر نشود.

رضوی خاطرنشان کرد: تمامی پروازهای قبل و بعد از ساعات اعلام شده، طبق برنامه انجام خواهد شد و مسافران می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ساعت پروازی خود به اطلاعات پرواز فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) برای پروازهای خارجی با شماره تلفن ۰۹۶۳۳۰ و در پروازهای داخلی با فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن ۱۹۹ تماس حاصل کنند.

شرکت فرودگاه‌ها: فرودگاه‌های امام (ره) و مهرآباد ۱۴ خرداد ۴ ساعت تعطیل اند

در حالی سازمان هواپیمایی کشوری از تعطیلی ۵ ساعته فرودگاه‌ها خبر می‌دهد که پیش از این شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از تعطیلی ۴ ساعته فرودگاه‌های تهران به مناسبت این روز خبر داده و اعلام کرده بود ۱۴ خرداد فعالیت فرودگاه‌های کشور از ساعت ۸ تا ۱۲ شنبه هفته آینده متوقف است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها