|

پیش‌بینی خیزش گردوخاک از سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به‌ویژه امروز(۲۱ فروردین) و از بعدازظهر سه شنبه تا چهارشنبه (۲۳ و ۲۴ فروردین) همراه با وزش باد شدید و گردوخاک است.

پیش‌بینی خیزش گردوخاک از سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده آسمانی کمی ابری تا نیمه ابری گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در بعضی ساعات به‌ویژه امروز(۲۱ فروردین) و از بعدازظهر سه شنبه تا چهارشنبه (۲۳ و ۲۴ فروردین) همراه با وزش باد شدید و گردوخاک است.

امروز در ارتفاعات شرقی استان رگبار پراکنده و در مناطق پرتردد شهری غبار محلی مورد انتظار است. از لحاظ دمایی امروز کاهش نسبی دما و از فردا تا چهارشنبه شاهد افزایش دما خواهیم بود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه‌های فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی با  بیشینه دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۲۲ فروردین) صاف و گاهی وزش باد و در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (۲۳ فروردین) صاف وگاهی وزش باد و در بعد از ظهر نیمه ابری و گاهی وزش باد شدید و گرد وخاک  با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۸درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین براساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران،طی ۲۴ ساعت گذشته در ایستگاه دماوند ۱ میلیمتر،آبعلی ۰.۵ میلیمتر، درشهریار و فرودگاه امام خمینی(ره)۰.۰۱ میلیمتر و در لواسان ۰.۱ میلیمتر بارندگی ثبت شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها