|

تعطیلی ادارات استان خوزستان به علت گردوغبار

با توجه به افزایش غلظت گرد و خاک در اغلب مناطق استان خوزستان به جز مناطق شمالی در روز جاری تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تعطیل است.

تعطیلی ادارات استان خوزستان به علت گردوغبار

با توجه به افزایش غلظت گرد و خاک در اغلب مناطق استان به جز مناطق شمالی در روز جاری تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی تعطیل است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری خوزستان، با توجه به افزایش غلظت گرد و خاک در اغلب مناطق استان به جزمناطق شمالی در روز جاری (21 فروردین 1401) و پیش‌بینی افزایش غلظت درمناطق شمالی در ساعات آینده و بررسی آخرین وضعیت جوی، میزان غلظت و مناطق تحت تاثیر گرد و خاک توسط کارگروه اضطرار آلودگی هوای استان (آیین‌نامه اجرایی تبصره 3 ماده 3 قانون هوای پاک) و تبادل نظر اعضای کارگروه تصمیمات ذیل اتخاذ و ابلاغ شد.

1- مهدکودک‌ها، تمامی مقاطع تحصیلی (پیش دبستانی،دبستان و متوسطه)، مراکز آموزشی و آموزش عالی سطح استان در روز یکشنبه 21 فروردین‌ماه 1401 تعطیل است.

2- تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی به جز مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس115، خدمات شهری شهرداری‌ها، بخش‌های عملیاتی و دارای نوبت کاری، بیمارستان‌ها وآتش‌نشانی‌های سطح استان در روز یکشنبه 21 فروردین‌ماه 1401 از ساعت 9:30 تا پایان وقت اداری تعطیل است.


 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها