|

پهلوگیری دومین کشتی کانتینربر در بندر شهید رجایی + ویدیو

حجم ویدیو: 6.79M | مدت زمان : 00:02:20

به گزارش گروه رسانه‌ای شرق،

خبرنگار خبرگزاری صداوسیما اعلام کرد: دومین کشتی کانتینربر بعد از پایان محاصره دریایی آمریکا در بندرشهید رجایی پهلو گرفت.

در یک هفته گذشته نفتکش های ایرانی ۲۵ میلیون بشکه نفت خام را از دریای عمان عبور دادند.

برای اطلاع از آخرین اخبار و تحلیل‌ها به کانال شرق در «بله» و «روبیکا» بپیوندید.