|

دست رد ارتش لبنان به پیشنهاد اسراییل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که تل‌آویو به واسطه «یونیفل» چهار پیشنهاد مختلف برای کمک به ارتش لبنان ارائه کرده است. اما ارتش لبنان این پیشنهادات را رد کرده است.

دست رد ارتش لبنان به پیشنهاد اسراییل

رسانه‌های رژیم صهیونیستی ضمن اعلام این‌که ارتش لبنان پیشنهادهای کمک ارتش این رژیم را رد کرده، اعلام کردند، از اظهارات «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل درباره کمک به ارتش لبنان غافلگیر شده‌اند.

«عوفر حداد» خبرنگار کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت، بنی گانتز اخیرا در یک سخنرانی اعلام کرده که تل‌آویو به واسطه «یونیفل» چهار پیشنهاد مختلف برای کمک به ارتش لبنان ارائه کرده است.

حداد ادامه داد: اما تا آن‌جایی که ما می‌دانیم ارتش لبنان این پیشنهادات را رد کرده است.

«یارون آبراهام» تحلیلگر امور سیاسی در کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی هم گفت، موضوع واقعا عجیب است ما در تلاشیم تا بفهمیم کمکی که گانتز از آن نام برده و آن را کمک مشخص نامیده، چه بوده است.

آبراهام در ادامه به نقل از منابع سیاسی تصریح کرد، طرف‌هایی که روابط خارجی رژیم صهیونیستی را مدیریت می‌کنند برای اولین بار است که این موضوع را می‌شنوند؛ اگر پیشنهادی مشخص در این خصوص وجود داشته با توجه به روابط میان ارتش لبنان و حزب‌الله، پیشنهادی عجیب و هماهنگ‌نشده است.

وی ادامه داد، تنها منابع سیاسی اسرائیلی عصبانی نیستند بلکه شکایت‌هایی نیز از فرانسوی‌ها و آمریکایی‌ها مبنی بر شایعه‌پراکنی گانتز در برابر افکار عمومی وجود دارد.

این اظهارات گانتز در حالی مطرح می‌شود که تل‌آویو چندی پیش برای کمک آمریکا به ارتش لبنان چند شرط علیه حزب‌الله گذاشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها