|

اعتراف اسرائیل درباره ترور سردار سلیمانی: اطلاعاتی که ما به آمریکا دادیم، منجر به ترور سردار سلیمانی شد

رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی گفت که ترور سردار سلیمانی در پی دادن اطلاعاتی از سوی شعبه اطلاعات نظامی اسرائیل به آمریکا انجام شد.

اعتراف اسرائیل درباره ترور سردار سلیمانی: اطلاعاتی که ما به آمریکا دادیم، منجر به ترور سردار سلیمانی شد
به گزارش ایسنا، رئیس بخش اطلاعات نظامی اسرائیل اذعان کرد که اطلاعات داده شده از سوی این رژیم به آمریکا منجر به ترور سردار سلیمانی شده است.

به گزارش العربی الجدید، تمیر هایمن، رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی در گفت وگو با پایگاه خبری واللا گفت که ترور سردار سلیمانی در پی دادن اطلاعاتی از سوی شعبه اطلاعات نظامی اسرائیل به آمریکا انجام شد.

وی گفت: این اطلاعات را ما آماده کردیم و باعث شد که ناو هواپیما آمریکا به خلیج(فارس) برگردد چرا که آمریکا متوجه شد که سردار سلیمانی به عنوان فرمانده نیروی قدس سپاه جنگی علیه این کشور آغاز خواهد کرد و این مساله بسیار مهمی بود. آمریکا در آن زمان به دلیل وجود داعش در منطقه حضور داشت نه به خاطر وجود ایران اما اطلاعات ما بعد از آن به ترور سردار سلیمانی کمک کرد.

هایمن ترور سردار سلیمانی را مهم ترین اتفاق برای امنیت رژیم صهیونیستی توصیف کرد وگفت: اشخاصی که معمولا دستور به ترور آن ها داداه می شود افرادی هستند که چشم انداز راهبردی و قدرت نافذ دارند و این اشخاص زیاد نیستند.

وی در ادامه تاکید کرد که ترور سردار سلیمانی یک شبه انجام نشد بلکه برای این امر مقدمات کاملی چیده شد و برای آن ابتدا زیرساخت ها و امکانات لازم فراهم شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها