|

رئیس‌جمهور لبنان در جلسه فوق‌العاده کابینه

شدیدترین مجازات‌ها در انتظار مسئولان انفجار بیروت

در پی وقوع انفجاری شدید در بندر بیروت کابینه لبنان برای اتخاذ تدابیر لازم جلسه فوق‌العاده ترتیب داد.

شدیدترین مجازات‌ها در انتظار مسئولان انفجار بیروت

به گزارش ایسنا، به نقل از سایت العهد، کابینه لبنان در این جلسه مقرر کرد برای اشخاصی که در این حادثه خسارت دیده‌اند یک شماره حساب اختصاص داده شود.

این جلسه در کاخ بعبدا به ریاست میشل عون، رئیس جمهوری لبنان و حسان دیاب، نخست وزیر این کشور و اعضای کابینه راس ساعت دو بعد از ظهر به وقت محلی شروع شد.

در این جلسه که با یک دقیقه سکوت به احترام جان باختگان حادثه انفجار آغاز شد، رئیس جمهوری لبنان همه مردم کشورش را به همبستگی دعوت کرد و گفت: نمی‌توان وحشت فاجعه‌ای که عصر دیروز بیروت را لرزاند توصیف کرد. اکنون زمان غم و اندوه خوردن ما بر شهدا، زخمی‌ها و مفقودین است. بدون شک این حادثه برای تمامی ملت لبنان سنگین بوده است. من همه آنها را به همبستگی و همکاری دعوت می‌کنم تا با باهم اثرات این فاجعه را پشت سر بگذاریم.

عون با بیان این‌که از سازمان عالی امدادرسانی خواست بررسی کاملی از میزان خسارات داشته و کمک‌های لازم را ارائه کند، گفت: شدیدترین مجازات‌ها را برای مسؤولان و مقصران انفجار در نظر خواهیم گرفت.

رئیس جمهوری لبنان و نخست وزیر دقایقی پیش از این نشست با یکدیگر دیدار و اوضاع کلی و تحولات را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها