|

توقیف ۳ شناور در خلیج فارس

جزئیات توقیف سه شناور در آب‌های خلیج فارس در استان بوشهر اعلام شد.

توقیف ۳ شناور در خلیج فارس

به گزارش شبکه شرق، فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف سه شناور با کشف ۳۴ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر خبر داد.

سرهنگ «عبدالله خسروی» فرمانده مرزبانی استان بوشهر، صبح سه‌شنبه «۱۴ فروردین ماه ۱۴۰۳»، در جمع خبرنگاران، با اشاره به تاکید رهبری بر امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت: دریابانان با اشراف اطلاعاتی، از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و در اقدامی به موقع، سه فروند شناور در آب‌های استان بوشهر را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: در بازدید از شناوران، تعدادی کالای خارج از مانیفست و قاچاق شامل هزار و ۶۰۰ ثوب پوشاک، ۳۱ هزار قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۲ هزار عدد لوازم جانبی موبایل، دو هزار عدد لوازم تحریر، ۲۰۰ کیسه گردو معادل چهار هزار و ۸۰۰ کیلوگرم و… کشف شد.

سرهنگ خسروی، ارزش ریالی کالای مکشوفه را برابر نظریه کارشناسان، ۳۴ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این راستا، دو متهم دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شدند.

 فرمانده مرزبانی استان بوشهر تاکید کرد: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی، از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری کرده و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها