|

برترین گوشی های پوکو _بهار 1403

اگر قصد خرید موبایلی باکیفیت دارید و به‌دنبال بررسی بهترین‌ها هستید لازم است با مدل‌های پرطرفدار برند پوکو و مشخصات هر محصول آشنا شوید تا مسیر انتخاب هموارتری را طی کنید.

برترین گوشی های پوکو _بهار 1403

 

برترین گوشی‌های پوکو کدام مدل‌ها هستند؟ پوکو یکی از برندهای زیرمجموعه شیائومی محسوب می‌شود که البته در سال‌های اخیر به‌صورت مستقل نیز فعالیت می‌کند اما هنوز هم کاربران این برند را با نام شیائومی می‌شناسند.

 

با توجه به اینکه در هر زمان ممکن است مدل‌های خاصی از گوشی ترند شوند و توجه کاربران را به خود جلب کنند می‌خواهیم در این متن به‌معرفی برترین گوشی‌های پوکو در بهار 1403 بپردازیم تا با شناخت آن‌ها مسیری آسان برای خرید تجربه کنید.

موبایل های برتر پوکو را بشناسید

به‌طور کلی باید گفت گوشی شیائومی پوکو از محبوبیت بسیاری در سراسر جهان و به‌خصوص ایران برخوردار است. دلیل این موضوع نیز به قابلیت‌های کاربردی، عملکرد مطلوب و مشخصات فنی قدرتمند انواع موبایل پوکو برمی‌گردد.

با انتخاب گوشی‌ پوکو می‌توان بدون دغدغه درخصوص هنگ کردن گوشی، ناتوانی در اجرای برنامه‌های سنگین یا حتی خالی کردن زودهنگام باتری به‌راحتی از موبایل استفاده کرد و از سرعت بالایی بهره‌مند شد. اما کدام مدل‌های این برند برترند و محبوبیت بیشتری به‌دست آورده‌اند؟ در ادامه به معرفی آن‌ها می‌پردازیم.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5

از محبوب‌ترین مدل‌های شیائومی پوکو که برای انجام بازی‌های سنگین یا حتی ثبت تصاویر باکیفیت گزینه‌ خوبی به‌شمار می‌آید، باید به Poco F5 اشاره کرد. متریال مورد استفاده در تولید این موبایل بسیار عالی هستند و ازاین‌رو با گوشی مقاوم و سبک‌وزن روبه‌رو می‌شویم.

صفحه‌نمایش امولد این محصول دارای نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است. ضمن اینکه این نمایشگر از HDR10 + و دالبی‌ویژن پشتیبانی می‌کند. بااین‌تفاسیر باید گفت این موبایل از یک نمایشگر قدرتمند و درعین‌حال ارزان‌قیمت برخوردار است.

قطعات سخت‌افزاری مورد استفاده در این موبایل نیز از قدرت بالایی برخوردار هستند. از مهم‌ترین این قطعات باید به پردازنده اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 اشاره کرد که با قدرت بالای خود، تجربه جذابی از اجرای بازی‌های سنگین و برنامه‌های کاربردی ارائه می‌دهد.

دیگر قطعه مورد استفاده در این موبایل باتری 5000 میلی‌آمپری آن است که از فناوری شارژ 67 وات پشتیبانی می‌کند. به‌طور کلی این گوشی از طراحی جذابی برخوردار است و عملکرد بسیار مطلوبی ارائه می‌دهد تا علاوه‌بر کارهای روزمره بتوان از آن برای اجرای گیم نیز استفاده کرد.

2

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X5 Pro 5G

یکی دیگر از محبوب‌ترین مدل‌های پوکو، X5 Pro 5G است که با ظاهر جذاب و قابلیت‌های بی‌نظیر خود توانست خیلی زود در بین طرفداران شیائومی مطرح شود. این موبایل سبک‌وزن از یک صفحه‌نمایش با 6.67 اینچی با رزولوشن 2400*1080 از نوع امولد با نرخ‌تازه‌سازی 120 هرتز برخوردار است. همچنین حداکثر روشنایی 900 نیت ارائه می‌دهد.

 سنسور دوربین این گوشی رزولوشن 108 مگاپیکسلی ارائه می‌دهد و با کمک آن می‌توان در طول روز یا شب عکس‌های حرفه‌ای ثبت کرد. ضمن اینکه در این گوشی سنسورهای 8 و 2 مگاپیکسلی نیز تعبیه شده است.

پردازنده مورد استفاده در Poco X5 Pro 5G قدرت بسیار بالایی دارد. در واقع پردازنده اسنپدراگون 778G 5G تعبیه‌شده در این گوشی، قدرت آن را در اجرای بازی‌های سنگین و سایر نرم‌افزارهای کاربردی افزایش داده است.

ویژگی مثبت دیگر این موبایل که بسیاری از کاربران را به خرید آن مشتاق می‌کند بهره‌مندی از باتری با ظرفیت 5000 میلی‌آمپرساعت است. ضمن اینکه این باتری از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان شارژ آن را از صفر به 100 برسانید.

پوکو ایکس‌ فایو پرو 5G همچنین دارای بلندگوهای استریو قدرتمند است تا کاربران صدای موسیقی را با وضوح کامل و کیفیت مطلوب بشوند. ضمن اینکه دوربین آن برای فیلم‌برداری کاملا مناسب است.  

 

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F5 Pro

اگر می‌خواهید یک گوشی هوشمند با قابلیت‌های مطلوب بخرید که قیمت مناسبی نسبت به مدل‌های مشابه ازنظر مشخصات سخت‌افزاری داشته باشد، باید مدل Poco F5 Proرا که نسخه پیشرفته Poco F5 است بشناسید. ظاهر جذاب این محصول شبیه موبایل‌های پرچم‌دار است و ازاین‌رو طرفداران زیادی دارد.

در واقع مدل Poco F5 Pro از محبوب‌ترین‌های این برند محسوب می‌شود و دارای نمایشگری با ابعاد 6.67 اینچ است. این نمایشگر از رزولوشن 3200*1440 پیکسل از نوع امولد پشتیبانی می‌کند.

ضمن اینکه نمایشگر این موبایل نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز دارد و حداکثر روشنایی آن 1400 نیت است. این ویژگی باعث می‌شود استفاده از این موبایل در شرایط مختلف و حتی زیر نور خورشید به‌راحتی امکان‌پذیر باشد و کاربران تجربه‌ای جذاب و روان از کار با موبایل به‌دست بیاورند.

دوربین اصلی این گوشی دارای سنسور 64 مگاپیکسلی است که امکان‌ تصویربرداری در روز و شب را فراهم می‌کند. البته بهترین عملکرد این سنسور را می‌توان در طول روز مشاهده کرد.

پردازنده‌ای که روی این گوشی تعبیه شده، اسپندراگون 8 پلاس نسل یک شرکت کوالکام است. این پردازنده به موبایل  Poco F5 Proقدرت می‌دهد تا به‌راحتی بازی‌های سنگین گرافیکی را اجرا کند. ازاین‌رو برای گیمرها یک گزینه عالی به‌شمار می‌آید.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X4 Pro 5G

یکی دیگر از برترین‌های پوکو، مدل ایکس فور پرو 5G است. با توجه به استفاده از شیشه در ساخت این محصول می‌توان گفت به‌عنوان یکی از جذاب‌ترین محصولات پوکو ازنظر ظاهر شناخته می‌شود.

شرکت پوکو در تولید این محصول از متریال مرغوبی استفاده کرده تا موبایل از مقاومت بالایی برخوردار باشد. بهره‌مندی این گوشی از گواهینامه IP53، نشان از مقاومت خوب آن در برابر پاشش قطرات و گردوخاک می‌دهد.

از مهم‌ترین مشخصات فنی این موبایل باید به صفحه‌نمایش خوش دست آن با نرخ به‌روزرسانی 120 هرتز و دقت رنگ عالی اشاره کرد. به‌گونه‌ای که می‌توانید رنگ‌ها را از این گوشی به‌طور کاملا واضح با روشنایی عالی مشاهده کنید.

تراشه پردازنده مورد استفاده در این موبایل اسنپدراگون 695 است که در مقایسه با قیمت نهایی محصول باید گفت عملکرد عالی از خود نشان می‌دهد. ضمن اینکه باتری 5000 میلی‌آمپری تعبیه‌شده در این گوشی، طول عمر بالایی دارد و از قابلیت فست‌شارژ پشتیبانی می‌کند.

تمام این مدل‌ها ازنظر مشخصات سخت‌افزاری رتبه بسیار خوبی دارند و در برخی موارد با موبایل‌های پرچم‌دار رقابت می‌کنند. اما هزینه‌ای که برای خرید آن‌ها باید بپردازید بسیار کم‌تر از یک گوشی پرچم‌دار است به‌خصوص اگر خرید خود را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا انجام دهید.

جمع‌بندی

برترین گوشی‌های پوکو علاوه‌بر کیفیت بالا و بهره‌مندی از مشخصات سخت‌افزاری مطلوب معمولا ظاهری کاربرپسند دارند و قدرت بالایی از خود نشان می‌دهند. از این مدل‌ها باید به Poco F5، Poco X5 Pro 5G، Poco F5 و Poco X4 Pro 5G اشاره کرد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها