|

لباس خانگی نخی

لباس نخی همیشه یک انتخاب عالی برای استفاده در خانه تلقی شده و دلیل این موضوع نیز، احساس راحتی بدن در لباس‌هایی با این نوع از پارچه است. از این نوع پارچه، در تولید انواع مختلفی از لباس‌ها استفاده می‌شود و در این مطلب نیز قصد داریم ضمن بررسی مزایا و فواید مختلف لباس خانگی نخی، انواع مختلف آن‌ها را نیز نام ببریم.

لباس خانگی نخی

چرا لباس‌های نخی محبوب هستند؟

همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، پارچه نخی فواید زیادی دارد که سبب شده تا در انواع و اقسام لباس‌های مختلف، مخصوصا در انواع لباس راحتی زنانه نخی مورد استفاده قرار بگیرد. این نوع پارچه با قابلیت دفع رطوبت بدن، از رشد باکتری‌ها و قارچ‌ها جلوگیری می‌کند. همچنین با داشتن بافتی لطیف و نرم، برای داشتن یک خواب شبانه راحت نیز بسیار مناسب است.

پارچه نخی باعث تحریک، التهاب و خارش پوست نمی‌شود و مشکلاتی مشابه آلرژی و حساسیت‌های پوستی ایجاد نخواهد کرد. یکی دیگر از دلایل محبوبیت لباس خانگی نخی، مقاومت بافت پارچه آن دربرابر سایش و کشیدگی است که امکان چروک شدن آن را نیز تا حد زیادی کاهش می‌دهد. در بحث شستشو نیز پارچه نخی همیشه سربلند بیرون آمده و برخلاف برخی از پارچه‌های ضخیم و پنبه‌ای، نخ‌کش نخواهد شد.

انواع لباس زیر زنانه نخی را بشناسید

بی‌شک، استفاده از پارچه نخی را می‌توان در تولید انواع لباس‌های راحتی زنانه، مخصوصا لباس زیر اسپرت و معمولی مشاهده کرد. این طیف از لباس‌ها به‌دلیل تماس مستقیم و دائمی با بدن، نیازمند برخورداری از بهترین و مرغوب‌ترین پارچه موجود در بازار هستند که پارچه نخی بهترین گزینه برای این امر شناخته‌ شده است. برخی از پراستفاده‌ترین لباس‌های زیر که لباس خانگی نخی محسوب می‌شوند، شامل موارد زیر هستند:

  • سوتین: سوتین به‌عنوان یکی ‌از اصلی‌ترین لباس‌های زیر زنانه، باید از پارچه نخی باشد تا سلامت پوست بدن دچار مشکل و حساسیت نشود.

  • شورت: یکی دیگر از لباس‌های زیر مردانه و زنانه است که می‌بایست از جنس نخ باشد تا پوست دچار التهاب نگردد.

  • نیم‌تنه: نیم‌تنه یا کراپ، پوششی مشابه سوتین است که محدوده بیشتری از بدن را پوشش می‌دهد و اغلب از جنس نخ تولید می‌شود.

  • گن شورتی: یکی دیگر از پوشش‌های مشابه شورت است که ناحیه کمر آن بزرگ‌تر از یک شورت معمولی است.

موارد ذکرشده تنها ۴ مورد از اصلی‌ترین و پراستفاده‌ترین انواع لباس خانگی نخی محسوب می‌شوند. از پارچه نخی علاوه‌بر لباس زیر اسپرت و معمولی، در لباس‌های نرمال و روزمره بانوان نیز استفاده می‌شود. پیراهن، تیشرت، شلوار، شلوارک و ده‌ها مورد دیگر، غالبا با پارچه‌ نخی تولید می‌شوند.

لباس راحتی زنانه نخی چیست؟

گاها دیده می‌شود که برخی افراد، لباس راحتی و لباس زیر را به ‌اشتباه یکی تصور می‌کنند. اما لباس راحتی که به آن لباس خانگی نیز گفته می‌شود، شامل پوشش و البسه مورد استفاده روی لباس‌های زیر است که پیراهن، تی‌شرت، شلوارک یا شلوار راحتی را شامل می‌شود.

همان‌طور که درباره مزیت‌های فراوان پارچه نخی گفته شد، در تولید انواع لباس‌های راحتی نیز نخ کاربرد زیادی دارد. لباس خانگی نخی نسبت به سایر پارچه‌ها، گزینه سبک‌تر و راحت‌تری است که می‌تواند برای فعالیت روزمره در خانه، راحتی و آسایش شخص را در بهترین حالت ممکن حفظ کند. لباس راحتی زنانه نخی شامل موارد زیر است:

تاپ: پوششی مشابه تیشرت اما با راحتی بیشتر است که برای استفاده در خانه کاربرد بیشتری دارد و به‌دلیل برخورداری از جنس نخی، برای خواب و استراحت نیز مناسب است.

شلوار نخی: شلوار نخی (که گاها شلوار رکابی نامیده می‌شود) دارای انواع مختلفی است که مدل خانگی آن از جنس نخ بوده و با داشتن بافتی نازک‌تر، مناسب برای استفاده در خانه خواهد بود. برخی از مدل‌های شلوار رکابی نه‌تنها به‌عنوان لباس خانگی نخی، بلکه به‌عنوان لباس‌های زیر از نوع اسپرت برای ورزش نیز استفاده می‌شوند.

لباس زیر اسپرت

لباس زیر اسپرت

لباس زیر ورزشی یا اسپرت، دسته‌ای از لباس‌های زیر زنانه هستند که می‌توانند علاوه‌بر استفاده در خانه، برای ورزش نیز استفاده شوند. طراحی و ظاهر این دسته از لباس‌ها مناسب برای استفاده در مکان‌های ورزشی مثل باشگاه بدن‌سازی است و معمولا نسبت‌به لباس‌های زیر دیگر، ظاهری جمع‌و‌جورتر دارند.

ویژگی مهم و جذاب این دسته از لباس‌های زیر، ارائه آن‌ها به‌صورت ست دو یا چندگانه است. در ادامه برخی از ست‌های مختلف آن را بررسی خواهیم کرد.

  • ست نیم‌تنه و شلوارک اسپرت: همچون انواع مختلف لباس خانگی نخی، این ست درکنار قابلیت استفاده در محیط خانه، برای ورزش نیز مناسب است.

  • ست تاپ و شلوار اسپرت: این ست ورزشی راحتی هرچه بیشتر در انجام ورزش را مدنظر قرار داده است و ازجمله محبوب‌ترین ست‌های بازار است.

  • ست‌های سه‌گانه: ست‌های سه‌گانه اغلب شامل لباس بالاتنه و پایین‌تنه درکنار کلاه، دستکش، کفش یا هدبند است.

لباس خانگی نخی

خرید بهترین لباس خانگی و راحتی بازار از الوان مارکت

فروشگاه الوان مارکت را باید یکی از متنوع‌ترین ارائه‌دهندگان لباس‌های زیر و لباس‌های راحتی و خانگی دانست که درکنار طیف گسترده و متنوع محصولات خود، قیمت‌های مناسب و مشتری‌مدارانه آن دلیل اصلی شهرت و جایگاه آن نزد خریداران است.

همچنین این فروشگاه درکنار عرضه و فروش لباس خانگی نخی و لباس‌های راحتی و زیر زنانه، به ارائه انواع کفش و کتانی، وسایل آرایشی و بهداشتی، عطر و ادکلن و انواع اکسسوری نیز پرداخته است تا نیاز مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن پاسخ دهد.

فروشگاه الوان مارکت جهت ارائه یک تجریه خرید کامل و باکیفیت برای مشتریان، روی سه معیار قیمت، تنوع و کیفیت تمرکز بسیار زیادی داشته و می‌توانید خریدهای عمده و سالانه خود را از این فروشگاه انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر و بررسی محصولات مختلف این فروشگاه به آدرس AlvanMarket.com مراجعه فرمایید.

سخن نهایی

لباس‌های نخی را می‌توان یکی از محبوب‌ترین بخش از لباس‌های راحتی و روزمره افراد دانست که به‌دلیل برخورداری از مزایای مختلف و فراوان، محبوبیت و فروش بسیار بالایی دارند. عمده‌ترین دلیل محبوبیت لباس خانگی نخی، راحتی و آسایش افراد هنگام استفاده از آن‌ها است.

برای خرید بهترین و باکیفیت‌ترین لباس‌های راحتی نخی، فروشگاه الوان مارکت به‌دلیل تنوع بالا، قیمت مناسب، کیفیت و ماندگاری طولانی محصولات آن، توصیه می‌شود. به‌علاوه، در این فروشگاه انواع کفش و کتانی، انواع اکسسوری، عطر و ادکلن و وسایل آرایشی و بهداشتی مختلف نیز ارائه شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها