|

معرفی تفریحات میکامال کیش

معرفی تفریحات میکامال کیش

میکامال یکی از مدرن ترین مراکز گردشگری و تفریحی جزیره کیش است که مورد توجه اغلب مسافران قرار می گیرد. این مجموعه بزرگ هفت طبقه با وسعت 35 هزار متر مربع در ضلع شرقی کیش واقع شده است و امکانات توریستی بسیاری دارد. میکامال دارای مراکز خرید متنوع، رستوران ها و کافی شاپ های زیبا و همینطور امکانات تفریحی متعدد است. تفریحات میکامال کیش جزو پرطرفدارترین جاذبه های این مجموعه توریستی و حتی جزیره محسوب می شود. پارک آبی سرپوشیده، شهربازی، آکواریوم، جنگل بارانی، تله کابین، سالن پاتیناژ و تونل باد از جمله تفریحات میکامال به شمار می رود. در مطلب پیش رو درباره این تفریحات پرجاذبه و ویژگی های آنها با شما صحبت می کنیم.

مجموعه میکامال کیش

تله کابین کیش یک سفر هوایی جذاب بر فراز جزیره

یکی از مهمترین تفریحات میکامال کیش گردش با تله کابین مجموعه است. با خرید بلیط تله کابین می توانید زیبایی های دریاچه الماس، پارک ساحلی، موزه برف، پارک گل ها و باغ حیوان را از بالا نظاره گر باشید. ایستگاه این تفریح مهیج و شادی آور در ارتفاع 32 متری زمین قرار دارد. شما می توانید با تله کابین کیش یک سفر دو و نیم کیلومتری روی آب های خلیج فارس را همراه با موسیقی آرامش بخش داخل کابین تجربه کنید. پیست کابین میکامال مجهز به سیستم خنک کننده، اینترنت وای فای و دستگاه ال سی دی است.

کابین های تله کابین کیش در دو نوع معمولی و ویژه طراحی شده اند. کابین های معمولی با ظرفیت هشت نفر و کابین های ویژه با گنجایش چهار نفر در اختیار علاقمندان قرار می گیرد. سفر رفت و برگشت با تله کابین مجموعه میکامال در حدود 18 دقیقه به طول می انجامد. این امکان تفریحی مجموعه دارای سه ایستگاه و 9 دکل است و مسافران را به بام طبقه چهارم مجموعه می رساند.

Shape2

تله کابین کیش

تحقق رویای پرواز در تونل باد کیش

یکی دیگر از تفریحات میکامال کیش که رویای پرواز را برای مسافران آن فراهم می کند؛ تونل باد است. تونل باد کیش یکی از امکانات کم نظیر پرواز بدون استفاده از تجهیزات به شمار می رود که هیجان و شوق فرد را به بالاترین درجه می رساند. پرواز در آسمان بدون اتصال تجهیزات به بدن جزو هیجان انگیزترین تفریحات و آمال هر انسانی محسوب می شود. تونل باد کیش از استانداردهای بین المللی و روز دنیا بهره می برد و با این وجود آرامش خیال مسافران آن را فراهم می سازد. جهت تجربه پروازی فراموش نشدنی فقط کافیست لباس های ویژه تونل را به تن کنید و آماده پرواز، معلق شدن در فضا و سقوط آزاد بدون هیچ نوع صدمه و آسیب شوید.

تونل باد کیش استوانه ای شکل بوده و به طول 9 تا 12 متر است و دیواره ای شیشه ای دارد. امکان تماشای مناظر خارج از تونل نیز جزو جذابیت های این جاذبه تفریحی به شمار می رود.

Shape3

تونل باد کیش

زمین پاتیناژ یک مکان تفریحی محبوب در مجموعه میکامال

یکی دیگر از تفریحات میکامال کیش که مورد توجه اغلب جوانان و ورزشکاران قرار می گیرد؛ پاتیناژ است. پاتیناژ یک ورزش مفرح و زیبا است که امکان آن برای تمام سنین در طبقه چهارم میکامال وجود دارد. پیست پاتیناژ کیش اولین زمین پاتیناژ دارای استانداردهای جهانی است که در حدود 1800 متر مربع وسعت دارد. استانداردهای این پیست مناسب برای انجام انواع مسابقات بین المللی و تمرینات آنها است.

پیست پاتیناژ کیش قابل استفاده برای افراد مبتدی و حرفه ای است و همه علاقمندان می توانند با کمک امکانات مجموعه حرکات ورزشی جذاب پاتیناژ را انجام دهند. در کنار زمین پاتیناژ جایگاهی برای تماشاچیان نیز در نظر گرفته شده است و اغلب خانواده ها جهت تماشای حرکات پاتیناژ ورزشکاران از این جایگاه استفاده می کنند. با خرید بلیط پاتیناژ کیش یک روز برفی خاطره انگیز و رویایی را تجربه می کنید.

تجربه اوقات خوش در جنگل بارانی میکامال کیش

جنگل بارانی یکی از جاذبه ها و تفریحات میکامال کیش است که توجه علاقمندان طبیعت را به سوی خود جلب می کند. این مکان گردشگری و تفریحی کیش دارای گونه های مختلف گیاهی است. شما می توانید هنگام قدم زدن در جنگل بارانی انواع گیاهان مانند: شاه بلوط، درختان خرمایی و شیرین بو را در یک فضای رویایی مشاهده کنید. در میان گیاهان این جنگل مصنوعی مسیرهایی تعبیه شده است که بازدیدکنندگان را به سمت مرکز جنگل راهنمایی می کند. این مکان گردشگری جذابیت فراوانی برای گیاه شناسان دارد؛ چرا که گونه های مختلف گیاهی را در یک مکان و از نزدیک مشاهده می کنند. بازدیدکنندگان اغلب هنگام گردش در جنگل یاد شده از بارش باران های مصنوعی شگفت زده می شوند. این مکان تفریحی در طبقه دوم میکامال واقع شده است.

مشاهده آسان زیر اقیانوس با آکواریوم بزرگ کیش

از جمله تفریحات میکامال کیش که طرفداران فراوانی در بین سنین مختلف دارد؛ آکواریوم بزرگ است. این آکواریوم با گنجایش حدود 5/1 میلیون لیتر آب در طبقات اول و دوم میکامال قرار دارد. شما می توانید در آکواریوم کیش انواع گونه های جانوران دریایی را مشاهده کنید و از بازی دلفین ها لذت ببرید. در این مکان تفریحی شگفت انگیز، امکانات غواصی نیز برای بازدیدکنندگان وجود دارد و این امکان مورد استقبال اغلب شناگران قرار می گیرد.

آکواریوم کیش مجهز به آسانسور 360 درجه ای مدرن است که ارتفاع 5 متر و قطری 17 متری دارد. بازدیدکنندگان در هنگام استفاده از آسانسور به صورت شگفت انگیزی دنیای زیر آب آکواریوم را مشاهده می کنند. این آکواریوم توسط شرکت ایتالیایی «کلاکس» طراحی شده و اجرای آن را شرکت «اقیانوس» ترکیه برعهده داشته است.

آشنایی با سایر تفریحات میکامال کیش

تا این بخش از مقاله درباره برخی از تفریحات میکامال کیش صحبت کردیم؛ ولی جاذبه های تفریحی دیگری نیز در این مجموعه وجود دارد. جاذبه هایی نظیر: دیجیتال گلف، سالن بولینگ، فودکورت، شهر کودکان، سالن بدنسازی، هایپرمارکت، دنیای اکتشاف، مجتمع سینمایی و کارتینگ میکا را می توانید در مجموعه میکامال تجربه کرده و از آنها لذت ببرید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها