|

خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی از معتبرترین سایت بازی ایران

هر چند کالاف دیوتی موبایل به طور رایگان عرضه شده، اما خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل امکانات ویژه و منحصر به فردی را در اختیار گیمرها قرار می دهد. شما می توانید برای خرید سی پی با آیدی و دیگر امکانات کالاف موبایل به سادگی و با تضمین بهترین قیمت سی پی به سایت ای گیم، یکی از بهترین سایت های خرید سی پی کالاف، مراجعه کنید و از این بازی مهیج لذت ببرید. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به این عنوان و نحوه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل فوری آی گیم برای تجربه هر چه بهتر آن داشته باشیم.

خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی از معتبرترین سایت بازی ایران

خرید سی پی ارزان کالاف دیوتی از معتبرترین سایت بازی ایران

بعد از استقبال شدید از فورتنایت و پابجی در پلتفرم موبایل، شرکت اکتیویژن و Tencent از قافله عقب نمانده و بازی کالاف دیوتی موبایل را که توسط TiMi Studios توسعه داده‌ شد را در سال 2019 عرضه کردند. TiMi Studios که زیرمجموعه‌ای از Tencent است، می‌توانست تنها یک عنوان ساده و غیرقابل شناخت از این مجموعه بسازد؛ ولی آن‌ها این کار را انجام نداده و بازی کالاف دیوتی موبایل یک نسخه عالی ترکیب شده از تمامی بازی‌های کالاف دیوتی ساخته شده تا به امروز است.

خرید سی پی با آیدی برای تمام ریجن های کالاف

هر چند کالاف دیوتی موبایل به طور رایگان عرضه شده، اما خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل امکانات ویژه و منحصر به فردی را در اختیار گیمرها قرار می دهد. شما می توانید برای خرید سی پی با آیدی و دیگر امکانات کالاف موبایل به سادگی و با تضمین بهترین قیمت سی پی به سایت ای گیم، یکی از بهترین سایت های خرید سی پی کالاف، مراجعه کنید و از این بازی مهیج لذت ببرید. در این مطلب می‌خواهیم نگاهی به این عنوان و نحوه خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل فوری آی گیم برای تجربه هر چه بهتر آن داشته باشیم.

بازی کالاف دیوتی موبایل چیست؟

بازی کالاف دیوتی موبایل یک شوتر آنلاین و ترکیبی از بهترین بازی‌های رایگان شوتر موجود در دستگاه‌های موبایل است. این بازی محبوب‌ترین نقشه‌هایModern Warfare  و  Black Opsرا در یک پکیج ارائه کرده و کنترل بازی با کیبورد و ماوس را به خوبی به کنترل لمسی موبایل انتقال داده است. تجربه بازی کالاف دیوتی موبایل برای دوست‌داران عناوین مولتی‌پلیر شوتر، امری ضروری است. این بازی با گرافیک زیبا و قابلیت شخصی‌سازی کنترل بازی، از چت صوتی و متنی و صدای سه بعدی پشتیبانی می‌کند. برای تجربه این بازی در گوشی‌های موبایل، به یک دستگاه ساخت اپل با سیستم عامل iOS 9.0 یا جدیدتر و یا یک گوشی اندروید با نسخه اندروید 5.1 یا جدیدتر و حداقل 2 گیگابایت رم نیاز است.

گیم پلی Call of Duty Mobile

سرعت نبرد در بازی کالاف دیوتی موبایل درست مانند نسخه‌های پی‌سی و کنسولی سایر عناوین این مجموعه است. حالت‌های بازی مختلف عناوین دیگر نیز در این بازی به همان صورت، دست‌نخورده حضور دارند. از جمله این حالت‌ها می‌توان به Team Deathmatch، Domination که در آن به کنترل یک ناحیه می‌پردازید و Gun Game که در آن تلاش می‌کنید اولین بازیکنی باشید که با 20 سلاح مختلف، بازیکنان دیگر را از بین می‌برید اشاره کرد. در کنار این بخش مولتی‌پلیر، یک حالت بتل رویال هم درست مانند Blackout در بازی Call of Duty: Black Ops 4 وجود دارد. در این حالت باید با 99 بازیکن دیگر در یک نقشه بزرگ‌تر نسبت به حالت مولتی‌پلیر، به نبرد بپردازید. هر کدام از این 100 نفر که زنده بماند و بتواند بقیه را از بین ببرد، برنده مسابقه خواهد بود.

خرید CP کالاف از آی گیم با تضمین قیمت

کاستومازیشن یا همان سفارشی‌سازی، ویژگی اصلی یک عنوان کالاف دیوتی است و نسخه موبایل این بازی هم هر آنچه انتظار دارید را برآورده می‌کند. تجهیزات نظامی شخصی‌سازی شده، اسکین سلاح‌ها، اسکین بازیکنان، کیل‌استریک‌ها و مدال‌ها همگی در این بازی هم حضور دارند. با اینکه گرافیک بازی در حد و اندازه بلک اپس 4 نیست، ولی همه چیز عالی به نظر می‌رسد.

سی پی کالاف دیوتی موبایل

بازی کالاف دیوتی موبایل دارای دو نوع واحد پولی درون بازی است؛ اولی Points که با انجام بازی به دست می‌آید و دومی COD Points یا همان سی پی کالاف دیوتی موبایل که با پول واقعی خریداری می‌شود. با خرید سی پی می‌توان شخصیت‌ها و سلاح‌ها را خریداری و ارتقاء داده و به سایر آیتم‌های مختلف گردانه کالاف دیوتی دسترسی پیدا کرد. با این واحد پولی می‌توانید پرک‌های مختلف بازی را نیز خریداری کنید. با اینکه مقدار کمی سی پی را می‌توان از راه‌های مختلفی مانند برنده شدن در حالت تورنومنت، تکمیل کردن پرسش‌نامه‌ها و ... به دست آورد، ولی همچنان راه اصلی و راحت به دست آوردن آن، خرید با پول واقعی است.

اگر به دنبال قیمت مناسب و تجربه امن در خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل هستید، سایت آی‌گیم بهترین گزینه است. این سایت با ارائه پشتیبانی آنلاین و تلفنی و داشتن نماد اعتماد، در سریع‌ترین زمان ممکن، مقدار دلخواه سی پی کالاف دیوتی موبایل را به شما ارائه می‌کند. اگر به دنبال خدمات دیگر مانند گیفت‌کارت، اکانت‌های ظرفیتی و سایر خریدهای درون بازی هستید هم آی‌گیم در کنار شماست.

خرید سی پی کالاف فوری و قانونی از آی گیم در ایران

بازی کالاف دیوتی موبایل یک پورت عالی از هسته گیم‌پلی این فرنچایز به گوشی‌های هوشمند است. این بازی یکی از بهترین عناوین شوتر اول‌شخص در گوشی‌های موبایل بوده که توانسته از زمان عرضه، موفقیت‌های زیادی را کسب کند.

امکان شخصی سازی کاراکترها با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

اگر می‌خواهید از سایر بازیکنان این شوتر رقابتی عقب نمانید، با خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل از سایت آی‌گیم می‌توانید به راحتی سلاح‌ها و شخصیت‌های خود را ارتقاء بخشیده و از تجربه این عنوان محبوب، نهایت لذت را ببرید. در فروشگاه اینترنتی آی گیم می توانید پرداخت‌ های درون برنامه ای تمام برنامه ها و بازی‌ های موبایلی شامل: جم کلش آف کلنز، خرید سی پی، یوسی پابجی، جم کلش رویال، جم و الماس فری فایر، جم هی دی جم براول و … در عرض چند دقیقه با کمترین قیمت بازار بر روی اکانت خود تحویل بگیرید.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها