|

معرفی 3 هدیه مناسب مشاغل مربوط به خودرو

با انتخاب هدیه مناسب مشاغل خودرو، می‌توانید به بازاریابی و به نوعی رونق کسب و کار خود کمک شایانی داشته باشید.

معرفی 3 هدیه مناسب مشاغل مربوط به خودرو

یکی از وسایل مورد استفاده همه خودرو است. که به صورت صد در صدی در زندگی همه‌ی ما تاثیر دارد، خودرو است. در چند سال اخیر صنعت خودرو و صنایع وابسته و مشاغل مربوط به آن‌ها از رونق بالایی برخوردار شده‌اند. با نظر به این نکته، با ارائه هدیه‌های تبلیغاتی موثر، از طرف این نوع مشاغل به مشتریان، می‌توان در روند تکریم مشتری گام موثر برداشت. در ادامه این مقاله ما را همراهی کنید تا با ۳ هدیه مناسب مشاغل خودرو آشنا بشویم تا یک بازاریابی ایده‌آل و مشتری پسند هم داشته باشیم.

 

2222222

 

1.بخور سرد داخل خودرو

بعضی از هدیه‌های تبلیغاتی باید به این صورت باشند که نهایت حسن‌نیت شما را برای مخاطبانتان نشان بدهند‌. هدیه‌های که می‌توانند به سلامت جسمی و روحی هر چه بیشتر مشتریان کمک بکنند، ایده‌آل‌ترین هدیه‌های تبلیغاتی هستند. دستگاه بخور سرد هدیه مناسب مشاغل خودرو است که از این نظر توجه به سلامت مشتری نیز می‌توان نگاه مثبتی به آن داشته باشیم. این روز‌ها آلودگی هوا و ایجاد عوارض جسمی ناشی از آن در بین رانندگان خودرو زیاد شده است. دستگاه بخور سرد تبلیغاتی داخل خودرو، یک نیاز اساسی برای هر فردی است که زیاد از خودرو استفاده می‌کند. کاهش علائم تنفسی چون آلرژی و آسم، جلوگیری از خشکی پوست و سلامت هر چه بیشتر آن، تسریع روند بهبود سرماخوردگی از مهم‌ترین فواید استفاده از بخور سرد داخل خودرو است.

 

333333333
بخور سرد داخل خودرو

2.آفتابگیر

چه روز‌های سرد زمستانی و یا چه روز‌های گرم تابستانی باشد، نورِ آفتاب، می‌تواند یکی از آزار‌دهنده‌ترین مشکلاتی در نظر گرفته بشود که اکثر رانندگان آن را تجربه کرده‌اند. یک آفتابگیر باکیفیت را می‌توانیم ایده‌آل‌ترین هدیه برای مشتری‌های مشاغل خودرو در نظر بگیریم. دقت داشته باشید، آفتابگیرها، علاوه بر کاربردی بودن، طول عمر مفید بالایی هم دارند که می‌توانند نام برند شما را به مدت طولانی در جلوی چشم مشتریانتان قرار بدهند پس می‌توانیم به این نوع هدیه تبلیغاتی نیز از نظر بازاریابی موثر آن، نگاه مثبتی داشته باشیم.

آفتابگیر

 

3.شارژر فندکی

از دیگر ملزومات کاربردی در داخل خودرو برای هر فردی، شارژر فندکی است. بدون اغراق می‌توانیم شارژر فندکی را به عنوان یک هدیه تبلیغاتی مناسب، موثر و کارآمد برای مشاغل خودرو بدانیم. کاربردی و ضروری بودن این وسیله باعث شده، در سراسر جهان بسیاری از برند‌های مطرح اقدام به تولید انواع شارژی‌های فندکی متناسب با انواع برند گوشی‌های همراه بکنند. ساده‌ترین مدل شارژ‌ر‌های فندکی تنها کابل اتصال دارند و به نوعی تنها شارژ گوشی همراه را فراهم می‌کنند. اما امروزه نوع پیشرفته‌ی آن‌ها هم وارد چرخه‌ی فروش شده که قابلیت اتصال فلش ممموری، پخش آهنگ و شارژ همزمان چند گوشی همراه را هم دارند.

4444444

شارژر فندکی

 

چرا هدیه تبلیغاتی مناسب مشاغل خودرو رواج پیدا کرده است؟

  • در زمان‌های گذشته بیشتر مشاغل مربوط به خودرو برای رونق کسب و کار خود از بازار‌یابی‌های منحصر به فردی در جذب مشتری استفاده می‌کردند که از جمله آن‌ها ارائه تخفیف‌های ویژه گاها تا نصف قیمت بر روی محصولات خود بود. اما در چند سال اخیر همان طور که می‌دانید قیمت انواع کالا و اقلام صنعتی به خصوص خودرو ثبات آنچنانی نداشته. در این صورت اجرای تخفیف روی فروش انواع خودرو، به نظر کار عقلانی نباشد.

  • یکی از شیوه‌های تبلیغاتی موثر، استفاده از هدیه‌های تبلیغاتی است که این شیوه در مشاغل خودرو هم به نوعی بسیار کارآمد و نتایج مثبتی خواهد داشت.

  • دقت داشته باشید وقتی که می‌گویم، هدیه تبلیغاتی ایده‌آل، در مجموع منظور ما این نخواهد بود که هدیه کم ارزش و یا غیر کاربردی برای ارائه به مشتریان استفاده بکنیم. کاربردی بودن، مناسب بودن با حیطه مشاغل خودرو و صد البته محبوب بودن هدیه تبلیغاتی بین مخاطبان خودرو، از جمله ۳ نکته اساسی است که باید در خرید هدیه تبلیغاتی مربوط به مشاغل خودرو به آن توجه کنید.

 

از کجا هدایای مربوط به خودرو سفارش دهیم؟

در اینجا با سه نمونه از کاربردی‌ترین و درعین حال محبوب‌ترین هدیه‌های مربوط به مشاغل خودرو آشنا شدید و امیدواریم راه خود را برای بازاریابی موثر در این حوزه‌ی کسب و کار با قدرت طی کنید. برای سفارش هدایای تبلیغاتی با شرکت پیشکش گیفت با شماره 02188308440 تماس بگیرید یا به سایت این شرکتpishkeshgift.com  مراجعه کنید.

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها