|

رزرو بلیط قطار تهران کرمانشاه در فلای تودی

رزرو بلیط قطار تهران کرمانشاه در فلای تودی

یکی از بهترین و امن‌ترین روش‌های سفر از تهران به کرمانشاه، سفر با قطار است. در شهر زیبای کرمانشاه، جاذبه‌های گردشگری طبیعی و تاریخی فراوانی وجود دارد. هرساله تعداد زیادی از مردم، از سراسر ایران ازجمله تهران، با خرید بلیط قطار تهران به کرمانشاه، برای بازدید از مجموعه بیستون، طاق‌بستان، تکیه معاون الملک، سراب نیلوفر، پارک کوهستان، باغ گل‌ها و...، راهی این شهر می‌شوند. اگر شما نیز جزء افرادی هستید که قصد دارید بلیط قطار تهران کرمانشاه را به‌صورت آنلاین از وب‌سایت معتبر فلای تودی خریداری کنید، تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا با نحوه رزرو بلیط قطار در این وب‌سایت آشنا شوید.

 

چرا فلای تودی بهترین وب‌سایت برای خرید آنلاین بلیط قطار تهران کرمانشاه است؟

دلایلی که باعث شده‌اند وب‌سایت خدمات آنلاین گردشگری فلای تودی، به‌عنوان بهترین وب‌سایت برای خرید بلیط قطار محسوب شود را در زیر شرح داده‌ایم.

صرفه‌جویی در زمان و دسترسی به انواع بلیط قطار

خرید بلیط قطار تهران به کرمانشاه از طریق فلای تودی، به مسافران این امکان را می‌دهد که بدون صرف وقت و مراجعه حضوری و در هر ساعتی از شبانه‌روز، تنها با چند کلیک، بلیط قطار را برای تاریخ موردنظر خود خریداری کنند. همچنین، دسترسی به بلیط قطار تمام شرکت‌های ریلی ایران در فلای تودی، امکان‌پذیر است.

استفاده راحت از سرویس رزرو بلیط قطار فلای تودی

در وب‌سایت فلای تودی، کاربران به‌راحتی می‌توانند تمام بلیط‌‌های مسیر ریلی تهران کرمانشاه را به همراه جزئیاتی مانند، نوع قطار، تاریخ و ساعت حرکت قطار از تهران و تاریخ و ساعت ورود قطار به کرمانشاه، ایستگاه‌های مسیر، قیمت بلیط‌ها و... را مشاهده کنند. استفاده از سرویس رزرو بلیط قطار در این وب‌سایت، پیچیده نیست و همه افراد می‌توانند مراحل رزرو بلیط قطار را به‌سادگی انجام دهند.

کسب اطلاع از قیمت ارزان‌ترین بلیط‌های قطار

در وب‌سایت فلای تودی و در بخش سرویس آنلاین رزرو بلیط قطار، کاربران می‌توانند از قیمت ارزان‌ترین بلیط‌های قطار تهران به کرمانشاه اطلاع پیداکرده و قیمت بلیط‌ها را با یکدیگر مقایسه کنند؛ زیرا در بخش جست‌وجوی بلیط، بلیط‌ها به ترتیب از ارزان به گران، نمایش داده می‌شوند. علاوه بر این موضوع، در این وب‌سایت می‌توانید از بلیط‌هایی که مشمول تخفیف‌های ویژه شده‌اند، اطلاع پیدا کنید.

امکان شخصی‌سازی کردن خرید بلیط قطار

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که فلای تودی را به یک وب‌سایت معتبر و پرطرفدار تبدیل کرده، امکان شخصی‌سازی کردن خرید بلیط قطار است.‌ کاربران می‌توانند با استفاده از فیلترها، مواردی مانند، قیمت بلیط، ساعت حرکت قطار، شرکت‌ ریلی موردنظر، نوع قطار و... را بسته به نیازهای خودشان، شخصی‌سازی کنند‌. با شخصی‌سازی خرید بلیط قطار، فقط بلیط‌هایی قابل‌مشاهده خواهند بود که با نیازهای کاربر، تطابق دارند. با این ویژگی کاربردی، خرید بلیط در کوتاه‌ترین زمان، امکان‌پذیر است.

استفاده از سرویس اطلاع‌رسانی از قیمت‌های جدید

با توجه به اینکه بلیط‌های قطار در ساعات مختلف، با قیمت‌های متفاوتی به فروش می‌رسند، کاربران می‌توانند از سرویس اطلاع‌رسانی فلای تودی استفاده کنند. با کمک این سرویس، دیگر نیازی نیست که هرلحظه به وب‌سایت مراجعه کرده و قیمت بلیط‌های قطار تهران به کرمانشاه را چک کنید؛ زیرا با فعال کردن سرویس اطلاع‌رسانی، آخرین تغییر قیمت‌ها از طریق پیامک یا ایمیل برای کاربران ارسال می‌شود.

ارائه پشتیبانی 24 ساعته به کاربران

یکی از خدمات مهمی که با هدف کاهش نگرانی‌ها و دغدغه‌های کاربران توسط فلای تودی ارائه می‌شود، خدمات پشتیبانی 24 ساعته است. درصورتی‌که کاربران در هر یک از مراحل رزرو بلیط قطار با مشکلی مواجه شوند یا سوالی برایشان پیش بیاید، به‌راحتی می‌توانند با پشتیبانی وب‌سایت تماس بگیرند تا از راهنمایی کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوند.

امکان استرداد آنلاین بلیط قطار تهران به کرمانشاه

اگر به هر دلیلی، سفر مسافران از تهران به کرمانشاه کنسل شود، مسافران این امکان را دارند که بدون مراجعه حضوری و از طریق وب‌سایت فلای تودی، برای استرداد آنلاین بلیط خود اقدام کنند تا مبلغ بلیط با کسر جریمه کنسلی، به حساب آن‌ها برگشت داده شود.

نحوه رزرو آنلاین بلیط تهران کرمانشاه در فلای تودی به چه صورت است؟

برای رزرو بلیط قطار تهران به کرمانشاه، ابتدا باید وارد وب‌سایت فلای تودی شوید و سپس از بخش منو، گزینه قطار را انتخاب کنید تا صفحه جست‌وجوی بلیط برایتان نمایش داده شود. در این مرحله، باید نوع بلیط خود را مشخص و از بین گزینه‌های بلیط یک‌طرفه و بلیط رفت‌وبرگشت، یک گزینه را انتخاب کنید.

سپس از بین گزینه‌های مسافران عادی، کوپه ویژه خواهران، کوپه ویژه برادران، گزینه موردنظر خود را مشخص کنید‌. در بخش مبدأ، باید نام شهر تهران و در بخش مقصد، نام شهر کرمانشاه را وارد کنید. در این وب‌سایت، تعداد مسافران، بر اساس سن آن‌ها تعیین می‌شود. در مرحله بعدی، در صورت تمایل به رزرو کوپه دربست و استفاده از خدمات حمل خودرو، تیک گزینه‌های " کوپه دربست می‌خواهم" و"حمل خودرو می‌خواهم" را فعال و بر روی گزینه جست‌وجو کلیک کنید.

بعد از کلیک بر روی گزینه جست‌وجو، لیست تمام بلیط‌های قطار تهران کرمانشاه، از ارزان‌ترین قیمت به گران‌ترین، برای شما قابل‌مشاهده خواهد بود. در این مرحله می‌توانید به جزئیات هر یک از بلیط‌ها همچون، نوع قطار، نام شرکت ریلی، ساعت خروج قطار از تهران و ورود آن به کرمانشاه و... دسترسی داشته باشید.

پس از مقایسه بلیط‌ها و انتخاب بلیط موردنظر خود، باید اطلاعات مسافران را به‌دقت وارد کنید و هزینه خرید بلیط را از طریق درگاه پرداخت فلای تودی، بپردازید. بعد از پرداخت هزینه، بلیط قطار تهران کرمانشاه به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد. از فایل بلیط، پرینت بگیرید و آن را هنگام سوارشدن به قطار، همراه خود داشته باشید.

بهترین زمان خرید آنلاین بلیط قطار تهران به کرمانشاه از فلای تودی

بهترین زمان خرید بلیط قطار تهران به مقصد کرمانشاه ازنظر آب‌وهوای مناسب و مطبوع شهر تاریخی کرمانشاه، اواسط فصل بهار تا اواسط فصل تابستان است. در این بازه زمانی، خبری از سرمای طاقت‌فرسا و گرمای شدید کرمانشاه نیست. ازنظر خلوت‌ترین و شلوغ‌ترین فصل سفر به این شهر، تعطیلات نوروزی در بهار و تعطیلات تابستان، شلوغ‌ترین فصل سفر و خلوت‌ترین فصل آن، زمستان است. قیمت بلیط قطار در فصل زمستان، از تمام ایام سال ارزان‌تر است.

 

برچسب ها : فلای تودی,بلیط هواپیما,رزرو هتل

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها