|

معرفی بهترین کتاب داستان حاج قاسم سلیمانی برای کودکان

سردار دل‌ها، یعنی حاج قاسم سلیمانی شجاعت‌های فراوانی از خود نشان داده و در جبهه نبرد حق در مقابل باطل حضور فعال داشته است. او یکی از طرفدارن سفت و سخت نظام بود که برای آزادی ایران تلاش‌های متعددی کرد. به همین خاطر بسیار مهم است که کودکان با داستان‌های حاج قاسم آشنا شوند. بعضی کتاب‌ها وجود دارند که رشادت‌ها و اقدامات مهم این بزرگ مرد را با بیانی کودکانه و قابل فهم به صورت داستان بیان کرده‌اند. در این مطلب قصد داریم بهترین داستان‌های حاج قاسم سلیمانی برای کودکان را به شما عزیزان معرفی کنیم.

معرفی بهترین کتاب داستان حاج قاسم سلیمانی برای کودکان

کتاب از هیچ چیز نمی‌ترسیدم؛ زندگی‌نامه سرباز صفر ولایت

 

در واقع کتاب از هیچ چیز نمی‌‌ترسیدم، زندگی‌نامه‌ خودنوشت سردار سلیمانی بوده که از  انتشارات مکتب حاج قاسم منتشر شده است. حاج قاسم به خود لقب سرباز صفر ولایت را داد. این کتاب که شامل دست‌نوشته‌های شخصی شهید سلیمانی از دوران کودکی و زندگی در روستای قنات ملک کرمان تا میانه مبارزات انقلابی در سال ۵۷ به نگارش درآمده است. کتاب از هیچ چیز نمی‌ترسیدم، شرح زندگی شیر مردی از دل روستایی دورافتاده در کرمان روایت دارد که چند دوره از زندگی ساده و کوتاهش را روایت می‌کند. این کتاب نشان می‌دهد که چگونه از چوپانی به جایگاه بلندش رسید. آن‌هایی که سردار سلیمانی را فقط با لباس نظامی دیدند با مطالعه این کتاب با زندگی ساده او نیز آشنا می‌شوند.

شاید پیش از اذان صبح؛ دل‌نوشته‌های سرلشکر پاسدار ایران

شاید پیش از اذان صبح، اثری در وصف سردار دل‌ها به قلم احمد یوسف زاده نوشته شده است. در این کتاب داستان حاج قاسم سلیمانی برای کودکان خاطرات و دل‌نوشته‌هایی برای سرلشکر سپاه پاسدار ایران به صورت واژه‌هایی جذاب در آمده‌اند. شاید پیش از اذان صبح در انتشارات سوره مهر چاپ و منتشر شده است. در برگ‌های این کتاب شاهد عرض ارادت به فرمانده‌ در زمان دفاع مقدس خواهید بود. شما می‌توانید این کتاب جذاب و خواندنی را برای آشنایی فرزندانتان تهیه کنید.

کتاب سلام حاج قاسم؛ ساده‌ترین نوشتار برای معرفی سردار دل‌ها

کتاب کودکانه سلام حاج قاسم با محوریت سایر کتب تولید شده درباره سردار دل‌ها با بیانی شیوا و ساده روایت داستان سپهبد محبوبمان است. نکته‌ای که این اثر را از دیگران متمایز می‌کند،‌ بازی و سرگرمی موجود در کتاب است. با تهیه کتاب سلام حاج قاسم، کودکان سرزمینمان را به بهترین روش با مرد بزرگ ولایت آشنا خواهیم کرد.

کوچک مرد؛ قصه‌ای دنباله‌دار برای کودکان ایران زمین

کتاب جذاب و خواندنی کوچک مرد در قالب یک قصه دنباله‌دار نگارش شده است. در این داستان حاج قاسم ۱۲ سال دارد و متوجه می‌شود که خانواده با مشکلاتی دست‌و‌پنجه نرم می‌کنند. این مرد کوچک برای رفع مشکل، از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند. مطالعه داستان کوچک مرد به کودکان و نوجوانان می‌آموزد که فقط به فکر خودشان نباشند. مهم‌ترین درسی که افراد از این کتاب می‌گیرند بحث تلاش برای حل مشکلات است. حاج قاسم از همان کودکی تلاشگر بود و در طول زندگی با رفتار خود به نوعی نشان داد که هر مشکلی با تلاش قابل است.

قهرمان به شکل خودم؛ روایت داستان یک شیر مرد از زبان یک نویسنده فرانسوی

خانم «کلر ژوبرت» نویسنده فرانسوی کودکان در خصوص عفاف و حجاب روایت‌گر داستانی جذاب از کودکی شهید حاج قاسم سلیمانی است. این کتاب با نوشته‌هایی ساده و جذاب روایت کودکی حاج قاسم سلیمانی را از زبان کلر ژوبرت روایت می‌کند. قهرمان به شکل خودم با تصویرگری مناسب به کودکان پیام تلاش، پشت‌کار و امیدوار بودن را منتقل خواهد کرد.

کتاب سیب آخر؛ حضور پر مهر سردار دل‌ها میان مردم سیل‌زده خوزستان

کتاب کودک سیب آخر به قلم محمد خسروی‌راد و تصویرگری وحید خاتمی، توسط انتشارات «راه یار» به انتشار رسید. سیب آخر، داستانی کودکانه با موضوع حضور سردار قاسم سلیمانی در سیل خوزستان بوده که به کوشش مجموعه «خانه همبازی» گردآوری شده است. قسمت پایانی این کتاب کودک نیز به معرفی یک بازی در همین باره اختصاص دارد. این کتاب در ۲۴ صفحه رنگی برای علاقه‌مندان در سراسر کتابفروشی‌هایی همچون بادبادک به فروش می‌رسد. 

 

بهترین داستان‌‌های حاج قاسم سلیمانی برای کودکان را از بادبادک بخرید

در این مطلب با محبوب‌ترین داستان‌های حاج قاسم سلیمانی آشنا شدیم. همه داستان‌هایی که در این زمینه نوشته شده‌اند، مفاهیم ارزشی و اخلاقی بالایی را به مخاطب می‌رسانند. کتاب‌هایی مثل سلام حاج قاسم،‌ پیش از اذان صبح و از هیچ چیز نمی‌ترسیدم قدرت تصمیم‌گیری و حفاظت از دوستان و مردم را با بیانی جذاب به کودکان و نوجوانان به تصویر می‌رسانند. شما می‌توانید انواع کتاب‌‌های جذاب و خواندنی سردار دل‌ها را از سایت بادبادک با بهترین قیمت‌ها خریداری کنید. کتاب‌فروشی آنلاین بادبادک انواع کتاب‌های کودک و نوجوان را با ارسال سریع به فروش می‌رساند. همچنین در بخش بلاگ‌های این مجموعه می‌توانید مطالب آموزشی و تربیتی متعددی را پیدا کنید. برای این منظور فقط کافی است به آدرس اینترنتی badbaddak.ir سر بزنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها