|

شرایط ثبت نام جدید پژو پارس ایران خودرو

در طی یک سال گذشته ایران خودرو سعی کرده تا با فرآیند قرعه‌کشی، ثبت‌نام یک ساله و سه ماهه و تحویل یک ماهه، میان قیمت خودرو در کارخانه و بازار تعادل ایجاد کند. ثبت نام جدید پژو پارس ایران خودرو، فرصت جدیدی را پیش روی متقاضیان این خودروی محبوب قرار داده است. آگاهی از شرایط ثبت‌نام و ویژگی‌های متقاضیان مجاز به ثبت‌نام در بهره‌مندی از این فرصت کمک می‌کند. در ادامه این بررسی اطلاعات مفیدی را برای استفاده از این فرصت ذکر خواهیم کرد.

شرایط ثبت نام جدید پژو پارس ایران خودرو

پژو پارس، محبوب‌ترین خودرو از خانواده پژو

58545

ایران خودرو در طی سال‌های فعالیت خود مدل‌های مختلفی از خودروها را تولید کرده است. در این میان پژو پارس یکی از اعضای محبوب و پرطرفدار خانواده پژوست. این خودرو نسبت به سایر محصولات ایران خودرو و البته در قیاس با کیفیت تجهیزات و عملکرد، قیمت مناسبی دارد.

در ضمن قدرت و شتابی که موتور آن دارد، باعث شده که همچنان در میان رقبای خود از اعتبار بالایی برخوردار باشد. به همین دلیل ثبت نام جدید پژو پارس ایران خودرو مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. آنچه پیش از هر چیز اهمیت دارد، توجه به خصوصیت افرادی است که می‌توانند در این قرعه‌کشی ثبت‌نام کنند.

افراد مجاز به ثبت نام جدید پژو پارس ایران خودرو

افرادی که قصد شرکت در مرحله دیگری از عرضه پژو پارس در مهر 1402 هستند، باید به این نکته توجه داشته باشند که اگر پیش از این در سامانه یکپارچه ثبت‌نام کرده‌اند و نامشان اکنون در مرحله سوم، برای فروش فوق‌العاده خودرو در پاییز 1402 اعلام شده، اجازه تکمیل اطلاعات و ثبت‌نام را در سایت ایران خودرو به دست آورده‌اند.

در چنین شرایطی از سمت ایران خودرو برای این افراد پیامکی صادر می‌شود که به پیرو آن می‌توانند به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو رفته و برای ثبت‌نام خودروی پژو پارس جدید اقدام کنند.

شرایط لازم برای ثبت‌نام خودروی پژو پارس

56463

اگرچه توجه به قیمت پژو پارس صفر امروز اهمیت دارد و شما می‌توانید از طریق مراجعه به صفحه https://khodro45.com/pricing/peugeot-pars-basic به قیمت پژو پارس ثبت‌نامی پی ببرید، در نظر گرفتن شرایط نیز حائز اهمیت است.

اطلاعات شناسایی کامل

افرادی که قصد دارند برای خرید پژو پارس از طرح جدید استفاده کنند، باید کارت ملی خود را همراه داشته باشند. از طرفی اگر فرد گواهینامه نداشته باشد، واجد شرایط لازم برای ثبت‌نام نیست. در حالی که شماره تماس متقاضی باید شماره همان سیم‌کارتی باشد که به نام اوست. بخشی نیز برای ثبت اطلاعات حساب بانکی وجود دارد که فرد باید آن را به طور کامل پر کند. دقت کنید که اطلاعات حساب بانکی باید برای متقاضی باشد.

یک خودرو برای هر کد ملی

هر فردی با کد ملی خود تنها اجازه ثبت نام یک خودروی پژو پارس دارد. این نکته از به هم خوردن نظم و تعادل در ثبت‌نام جلوگیری خواهد کرد. بنابراین متقاضیان مجاز به ثبت‌نام برای چند خودروی پژو پارس نیستند.

بالای 18 سال بودن سن متقاضی

افرادی می‌توانند برای ثبت نام جدید خودرو پژو پارس اقدام کنند که به سن قانونی 18 سال رسیده باشند. 18 سال همان سنی است که افراد مجاز به دریافت گواهینامه نیز خواهند بود. طبق شرایط ثبت‌نام و خریداری خودروی پژو پارس نیز محدودیت سنی را مانند سایر شرایط قرعه‌کشی رعایت می‌کند.

محدودیت فاصله زمانی آخرین خرید

موضوع دیگری که هنگام ثبت‌نام باید مورد توجه داشته باشید، فاصله زمانی شما تا آخرین باری است که خودرو خریده‌اید. افرادی که حداقل 48 ماه پیش خودروی خود را از سایر خودروسازان خریداری کرده‌اند، می‌توانند در این طرح شرکت کنند.

اهمیت تطابق اطلاعات ثبت شده

باید هنگامی که اطلاعات خود را در سامانه یکپارچه ثبت می‌کنید، دقت داشته باشید. در واقع در سامانه امتا که سامانه احراز هویت مشتریان تجارت الکترونیکی است نیز یکسری از اطلاعات ثبت می‌شوند. باید این اطلاعات با همدیگر تطابق داشته باشند.

عدم امکان صلح در قراردادهای فروش

بی‌توجه به قیمت پژو پارس سال صفر، متقاضیان نمی‌توانند خودرویی را که خریداری کرده‌اند، با استفاده از قرارداد صلح به دیگران بفروشند. این روش باعث رونق گرفتن کار دلالان خودرو می‌شود. به همین دلیل، ایران خودرو نیز برای ثبت نام جدید خودرو پژو پارس، صلح در قراردادهای فروش را غیرمجاز اعلام کرده است.

محدودیت استفاده از گارانتی

باید به این نکته هنگام ثبت‌نام پژو پارس در سایت ایران خودرو توجه داشته باشید که پژو پارسی که در اختیار شما قرار می‌گیرد، بعد از 5 ماه و 1000 کیلومتر از زمان تحویل خودرو باید سرویس اولیه شود.

انتخاب درگاه مناسب برای پرداخت

برای پرداخت هزینه خودرو باید به سامانه شاپرک مراجعه کنید که اطمینان و امنیت کاملی دارد. توجه به تایپ کردن صحیح (http;//shaparak.ir) الزامی است. در ضمن باید اطلاعات بانکی را صحیح وارد کرد تا کار پرداخت به طور دقیق و صحیح انجام شود.

اعلام موافقت با صحت اطلاعات

برای اینکه فرآیند ثبت‌نام به طور کامل انجام شود، باید در پایان، فرم صحت اطلاعات وارد شده و همچنین صحت قرارداد مورد تأیید متقاضی نیز توسط شخص تأیید شود.

جریمه دیرکرد در تحویل خودرو

اگر خودروی خریداری شده که تحویل 90 روزه دارد با تأخیر به دست متقاضیان برسد، خسارت به شکل روزشمار محاسبه خواهد شد. این خسارت به مقدار 36 درصد، 1 ‌ساله یا 3 درصد ماهانه است.

تغییر قیمت در صورت ارتقای کیفیت

اگر طبق آخرین نسخه استانداردها، بتوان در خودروهای ثبت‌نام شده، تجهیزاتی با کیفیت بالاتر تعبیه کرد، هزینه آن اعمال شده و در فاکتوری که به دست متقاضیان می‌رسد، قابل مشاهده خواهد بود.

قیمت پژو پارس ثبت نامی

در سال 1402، قیمت پژو پارس صفر تغییر چندانی نداشته است. در مهرماه نیز طبق نمودار، قیمت ریالی به همان منوال خواهد بود. اکنون نیز قیمت پژو پارس صفر امروز 501 میلیون تومان است. البته متقاضیان خودروی پژو پارس سفید باید در پرداخت اول 294 میلیون تومان پرداخت کنند. مدل‌های مختلف پژو پارس عبارتند از:

  • (P7XU)

  • (ELX)

  • (TU5)

  • دوگانه‌سوز

این خودروها قیمت‌های مختلفی دارند. البته رنگ نیز در قیمت نهایی مؤثر است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها