|

مزیت های شرکت در دوره خصوصی زبان

بسیاری از افراد و زبان آموزانی که قصد یادگیری یک زبان جدید را دارند و از بین انواع روش های یادگیری زبان روش شرکت در دوره های زبان را انتخاب می نمایند، با این سوال رو به رو می شوند که کدام یک از دوره های خصوصی و گروهی را انتخاب نمایند و در صورتی که انتخاب آنها شرکت در دوره های خصوصی زبان است چه مزیت هایی نسبت به کلاس های گروهی دارند؟ در این مقاله قصد داریم در رابطه با پاسخ این سوالات صحبت نماییم.

مزیت های شرکت در دوره خصوصی زبان

تمرکز بیشتر روی زبان آموزان

در یک دوره ی خصوصی، درس ها به طور خاص برای سطح زبان یا نیازهای شما چیده می شود و تدریس می شود همچنین استاد می تواند پیشرفت شما را با دقت بیشتری دنبال کند و تشخیص نقاط قوت و نقاط ضعف شما برای او آسان تر خواهد بود. به این ترتیب استاد می تواند برنامه ریزی لازم را در درس ها انجام دهد و به شما کمک کند تا سریعتر دروس را فرا بگیرید . در واقع این یک کلاس ویژه خواهد بود که تنها روی شما متمرکز است. حتی تکنیک هایی که معلم از آنها استفاده خواهد کرد نیز شخصی سازی شده خواهد بود.

 

  • زمان بندی و ساختار انعطاف پذیر

کلاس های خصوصی با سرعتی که زبان آموز و بر اساس نیاز او تعیین می کند حرکت می کند. شما می توانید هر زمان که بخواهید سریعتر یا کندتر پیشروی کنید زیرا سرعت کلاس همگام با یادگیری شما پیش خواهد رفت. زمان بندی و طول کلاس ها نیز می تواند انعطاف پذیر باشد.

 

- یادگیری فشرده

قطعا  با شرکت در کلاس های خصوصی یادگیری فشرده تری نسبت به کلاس گروهی خواهید داشت. شما می توانید در طول زمان درس تا زمانی که مایلید صحبت کنید و آنچه را که یاد گرفته اید تمرین کنید. همچنین می توانید در رابطه با اشکالات و سوالات خود در رابطه با دروس  از معلم خود توضیحات و پاسخ های دقیق تری در خواست کنید.

 

یادگیری عمیق تر

یک کلاس خصوصی فرصت بیشتری برای تعامل بین معلم و زبان آموز فراهم می کند. شما توجه بی دریغ معلم خود را دارید. این امر همچنین به شما امکان یادگیری بیشتری از استاد را فراهم می نماید و یادگیری عمیق تری را برای شما به ارمغان می آورد.

 

سخن آخر

اگر به دنبال تدریس خصوصی زبان و یادگیری زبان هستید، در اولین مرحله باید مشخص کنید که کدام یک از دوره های خصوصی و گروهی زبان مناسب شماست. در هر صورت ما آموزشگاه زبان دهخدا را برای شکت در کلاس خصوصی و گروهی پیشنهاد می نماییم. آموزشگاه زبان دهخدا، واقع در غرب تهران دوره های خصوصی ، نیمه گروهی و گروهی زبان را به صورت حضوری و آنلاین با همکاری اساتید برتر و مجرب سطح کشور برگزار می نماید و زبان آموزان را در سریعترین زمان ممکن به سطح قابل قبولی از زبان مورد نظر خود می رساند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها