|

دانلود سریال زخم کاری فصل 2 قسمت 1 با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود سریال زخم کاری فصل دوم، مجموعهٔ نمایش خانگی از محمدحسین مهدویان 1400 و 1402 با لینک مستقیم بصورت قانونی و با کیفیت های 480p, 720p, 1080p و 4K

دانلود سریال زخم کاری فصل 2 قسمت 1 با کیفیت بالا و لینک مستقیم

دانلود سریال زخم کاری فصل دوم، مجموعهٔ نمایش خانگی از محمدحسین مهدویان 1400 و 1402 با لینک مستقیم بصورت قانونی و با کیفیت های 480p, 720p, 1080p و 4K بالاخره ممکن شد! امروز 17 شهریورماه سال 1402 بالاخره لینک های دانلود فصل دوم زخم کاری منتشر شد و شما کاربران عزیز در ادامه می توانید کیفیت موردنظر خود را انتخاب کرده و سپس دانلود کنید.

سریال زخم کاری یک درام جنایی ایرانی است که در سال 1400 از شبکه خانگی پخش شد. این سریال داستان زندگی یک شخص به نام مالک را روایت می‌کند که برای رسیدن به هدفش، وارد یک باند خلافکاری می‌شود. مالک در این مسیر با چالش‌های زیادی روبرو می‌شود و مجبور می‌شود تا مرزهای اخلاقی خود را زیر پا بگذارد. سریال زخم کاری به دلیل داستان جذاب، شخصیت‌پردازی خوب و کارگردانی روان، مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. این سریال همچنین جوایز متعددی را از جشنواره‌های مختلف دریافت کرد. محمد جواد عزتی (بازیگر اهل ایران) از شخصیت های اصلی این سریال محبوب ایرانی است.

لینک های دانلود فصل دوم زخم کاری

برای انتخاب کیفیت و مشاهده لینک های دانلود به لینک زیر مراجعه کنید:

انتخاب کیفیت و دانلود قسمت 1 از فصل 2 زخم کاری (کلیک کنید)

لینک های دانلود مستقیم و قانونی در لینک بالا درج شده است و می توانید با انتخاب کیفیت دلخواه خود قسمت اول سریال محبوب ایرانی زخم کاری را دانلود نمایید.

معرفی بازیگران سریال زخم کاری

همانطور که می دانیم سریال زخم کاری یک سریال در ژانر درام جنایی و خانوادگی است که به کارگردانی محمدحسین مهدویان بر اساس رمان بیست زخم کاری ساخته شده است؛ در این سریال ستارگان بسیاری مانند جواد عزتی، رعنا آزادی‌ور و حتی همسر واقعی جواد عزتی یعنی مه‌لقا باقری که یک بازیگر ایرانی است در زخم کاری (Mortal Wound) به نقش آفرینی پرداخته است.

محمد جواد عزتی در نقش مالک مالکی

محمد جواد عزتی

جواد عزتی بازیگر سرشناس ایرانی متولد 20 دی 1360 در تهران است. او به دلیل استعداد استثنایی و بازی های همه جانبه اش در سینما و تلویزیون به طور گسترده ای شناخته شده است.

جواد از کودکی علاقه عمیقی به هنر به ویژه بازیگری داشت. او رویاهای خود را با تحصیل در رشته تئاتر در دانشگاه تهران دنبال کرد و در آنجا مهارت های خود را تقویت کرد و درک عمیقی از این هنر پیدا کرد. فداکاری و سخت کوشی او نتیجه داد، زیرا او به سرعت برای اجرای برجسته خود شناخته شد.

جواد در طول زندگی حرفه ای خود با برخی از کارگردانان و بازیگران مطرح سینمای ایران همکاری داشته است. او با کارگردانان اسطوره ای چون اصغر فرهادی، مجید مجیدی و بهرام بیضایی و... کار کرده است. بازی های او جوایز و نامزدی متعددی از جمله سیمرغ بلورین بهترین بازیگر مرد از جشنواره جهانی فیلم فجر را برای او به همراه داشته است.

رعنا آزادی‌ور در نقش سمیرا

رعنا آزادی‌ور (زادهٔ ۱۷ فروردین ۱۳۶۲) بازیگر ایرانی است. او فعالیت حرفه‌ای خود را در سال ۱۳۸۲ با فیلم مارمولک آغاز کرد و برای بازی در درباره الی (۱۳۸۷) نامزد دریافت تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشن سینمای ایران شد. او برای بازی در زخم کاری (۱۴۰۰) برندهٔ جایزهٔ حافظ بهترین بازیگر زن درام تلویزیونی شد. - منبع: رعنا آزادی‌ور - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

الناز ملک در نقش سیما (بازیگر جدید فصل دوم)

الناز ملک متولد 19 آذر سال 1374 است، او فعالیت هنری خود را با حضور در کلاس‌های آموزش بازیگری استاد امیر دژکام آغاز کرده و با هنرنمایی در دو فیلم کوتاه به نام‌های کافه فراموشی و چاه سرخ توانست وارد عرصه بازیگری تئاتر شود که نتیجه آن نقش آفرینی در دو تئاتر به نام‌های مکبث و ایوب‌خان بود. وی در سال 1402 به نقش آفرینی در سریال محبوب ایرانی زخم کاری پرداخته است.

مهران غفوریان در نقش رضا شفاعت (بازیگر جدید زخم کاری 2)

مهران غفوریان کارگردان، هنرپیشه، کمدین، مجری و فیلمنامه نویس متولد 3 شهریورماه 1353 در تهران، فارغ التحصیل رشته نقاشی عمومی از دانشگاه آزاد تهران مرکز است که از سال 1373 با مجموعه طنز لبخند سوم وارد تلویزیون شد.

هانیه توسلی در نقش منصوره ریزآبادی

هانیه توسلی متولد خردادماه 1358 در تهران، فارغ التحصیل کارشناسی نمایشنامه‌نویسی از دانشگاه آزاد تهران، هنرپیشه است. فعالیت هنری را از سال 1378 آغاز کرد.

سعید چنگیزیان در نقش ناصر ریزآبادی

سعید چنگیزیان بازیگر اهل ایران، فارغ التحصیل رشته کارگردانی از دانشگاه سینما و تئاتر است. فعالیتش در سینما را از فیلم خداحافظ رفیق (اپیزود اول) به کارگردانی بهزاد بهزادپور اغاز کرد. چنگیزیان در فیلم های سینمایی بسیاری همچون شکستن همزمان بیست استخوان، خشم و هیاهو و نقش نگار حضور داشته است.

مه‌لقا باقری در نقش مهناز - همسر ناصر ریزآبادی

مه لقا باقری متولد خرداد ماه ۱۳۶۰ در تهران، فارغ التحصیل رشته کارشناسی کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس، بازیگر سینما، تلویزیون و کارگردان تئاتر است. او سابقه طولانی در زمینه کارگردانی و بازیگری تئاتر دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی بسیاری حضور داشته است.

کامبیز دیرباز در نقش مسعود طلوعی (بازیگر جدید فصل 2 زخم کاری)

کامبیز دیرباز هنرپیشه، فارغ التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشگاه هنر و معماری است. فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرده است. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز شد. دیرباز سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست و دومین دوره جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۸۲ برای بازی در فیلم دوئل احمد رضا درویش بدست آورد. انعکاس، اخراجی ها و به نام پدر از دیگر فیلم هایی هستند که دیرباز در آن ها حضور داشته است.

نظرات کاربران درمورد اکران قسمت اول از فصل دوم سریال زخم کاری

فصل دوم سریال زخم کاری

در شبکه های اجتماعی بخصوص در اینستاگرام و توییتر کاربران زیادی درمورد پخش فصل دوم سریال زخم کاری نظرات و انتقادات بسیاری مطرح کرده اند که در ادامه برخی از مهمترین و جذاب ترین آن ها را برای تان آماده کرده ایم:

  • محسن نوشته: ما اقای عزتی رو در نقش کمدی بیشتر دیدیم و سریال زخم کاری سریالی بود که ما متوجه شدیم که ایشون توانایی بازی هر نوعه ژانری رو دارن
  • مهسا نوشته: سریال زخم کاری دو چیز را ثابت کرد یکی این که میتونه سریال های نمایش خانگی جذاب و با کیفیت باشه و دوم اینکه آقای جواد عزتی چه بازیگر توانمندی هستن چه در حوزه طنز و چه در جدی واقعا عالی بودن
  • مکرمی نوشته: بنظرم سریال بینظری بود مخصوصا با بازی جواد عزتی در نقش جدی واقعا ارزش دیدن دارع چون متفاوته فیلمش

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها