|

نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب و با تجربه از ایران مدرس

در این مقاله به صورت کامل در رابطه با نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس توضیحاتی ارائه می گردد.

نحوه انتخاب معلم خصوصی خوب و با تجربه از ایران مدرس

در این مقاله در رابطه با چگونگی انتخاب معلم خصوصی خوب و مجرب از سایت تدریس خصوصی ایران مدرس توضیحاتی ارائه می گردد. در سایت ایران مدرس تا سال ۱۴۰۳ بیش از ۳۰۰۰۰ استاد و معلم خصوصی ثبت نام کرده اند و در زمینه آموزش و تدریس خصوصی دروس مختلف فعالیت دارند.

برای تمامی اساتید در ایران مدرس اطلاعات کاملی از جمله شماره تماس مستقیم مدرسین، قیمت درخواستی هر مدرس برای هر ساعت یا هر جلسه تدریس، دانشگاه محل تحصیل و رشته تحصیلی اساتید، رزومه کاری و سوابق تدریس معلم های خصوصی، نظرات شاگردهای قبلی مدرسین، فیلم نمونه تدریس و ... ارائه شده است. در واقع، در سایت ایران مدرس شما با آگاهی کامل و بدون هیچ واسطه ای معلم خصوصی خودتان را انتخاب خواهید کرد.

معلم های تدریس خصوصی ثبت نامی در سایت ایران مدرس قیمت و هزینه درخواستی خودشان برای کلاس های تدریس خصوصی را هم ذکر نموده اند و در نتیجه در کنار سوابق تدریس و رزومه کاری اساتید می توانید قیمت کلاس ها را هم ببینید و جلسات تدریس خصوصی را با یک معلم خوب و با قیمت مناسب هماهنگ نمائید. اگر درخواست معلم خصوصی خوب و با تجربه دارید و می خواهید یک معلم خصوصی برتر را از سایت ایران مدرس www.IranModares.com انتخاب کنید مواردی که در ادامه گفته می شود را مد نظر داشته باشید.

1- به دانشگاه محل تحصیل و مدرک تحصیلی استاد توجه نمائید

استاد و مدرسی که در دانشگاه خوب و معتبر مانند دانشگاه تهران https://ut.ac.ir/fa، علم و صنعت، صنعتی شریف، امیر کبیر، خواجه نصیرالدین طوسی، تربیت مدرس، دانشگاه تبریز https://tabrizu.ac.ir/fa و .... درس خوانده است را انتخاب نمائید. یک معلم خصوصی وقتی خودش در درس و تحصیل موفق بوده است و در دانشگاه معتبر قبول شده است مسلما بهتر می تواند شاگردهای خودش را به موفقیت برساند چرا که مسیر موفقیت تحصیلی را بهتر بلد است. در ضمن، این اساتید در محیط بهتر و با کیفیت تری درس خوانده اند و در نتیجه سطح سواد و دانش بالاتری هم دارند. بنابراین به دانشگاه محل تحصیل اساتید دقت نمائید.

2- رزومه کاری و سوابق تدریس اساتید را با دقت بررسی نمائید

در ایران مدرس برای تمامی مدرسین رزومه کاری و سوابق تدریس ایشان ثبت شده است. مدرسین درج نموده اند که در کدام مدارس و آموزشگاهها سابقه تدریس دارند و در کل چند سال کار تدریس خصوصی را انجام داده اند. در سایت ایران مدرس مدرسین و معلم های رسمی آموزش و پرورش https://medu.gov.ir/ هم حضور دارند. اساتیدی که تجربه بالاتری دارند چون قبلا شاگردهای زیادی داشته اند در برخورد با شاگرد جدید هم عملکرد بهتر و پخته تری دارند و معمولا کلاس های ایشان با کیفیت تر است.

3- به نظرات شاگردهای قبلی اساتید دقت کنید

وقتی یک استاد و معلم خصوصی مجرب شاگردهای قبلی موفق و راضی دارد مشخص است که کار خودش را خوب انجام می دهد. بنابراین به نظرات شاگردهای قبلی مدرسین هم توجه نمائید. البته این مواردی که ذکر می شود را با هم در نظر بگیرید و مثلا فقط نمی توانید از روی نظرات شاگردهای قبلی نتیجه بگیرید. بلکه، به موارد دیگری که گفته شده است هم توجه نمائید و در کنار آن نظرات شاگردهای قبلی اساتید را هم در نظر بگیرید.

پیشنهاد می شود فیلم معرفی سایت تدریس خصوصی ایران مدرس را ببینید.

4- مشاهده فیلم های نمونه تدریس مدرسین پیشنهاد می گردد

در سایت ایران مدرس برای اکثر اساتید فیلم نمونه تدریس ثبت شده است. یک فیلم نمونه تدریس می تواند به اندازه 10 صفحه نوشته شما را به دید مناسب و شناخت خوب از معلم خصوصی برساند. پیشنهاد می شود بعد از مطالعه رزومه کاری و سوابق تدریس مدرسین فیلم نمونه تدریس ایشان را هم ببینید و به این ترتیب از انتخاب خودتان مطمئن تر گردید. در سایت معلم ریاضی http://www.tadris-riazi.com/ هم اساتید خوب ریاضی حضور دارند.

5- اساتید و معلم های خصوصی با تجربه و سابقه کاری بالا را انتخاب کنید

همانطور که گتفه شد سابقه کاری بالا برای انتخاب معلم خصوصی ملاک و معیار مهمی است. اساتید تازه کاری هم داریم که سطح دانش و سواد بالا و عالی ای دارند اما همین اساتید تازه کار وقتی سابقه کاری بیشتری داشته باشند مسلما عملکرد بهتری خواهند داشت. در کار تدریس خصوصی استاد و معلم خصوصی باید برای هر شاگردی که دارد روش تدریس و برنامه درسی مجزا و متفاوتی را در نظر بگیرند. اساتید با تجربه این کار را بهتر انجام می دهند و در تشخیص تعداد جلسات، نحوه تدریس، انتخاب مطالب تدریسی و ... بهتر عمل می نمایند. بنابراین با یک استاد مجرب کلاس خصوصی داشته باشید.

6- قیمت کلاس های خصوصی را هم مد نظر قرار دهید

در سایت ایران مدرس برای تمامی مدرسین قیمت درخواستی ایشان برای هر جلسه و یا هر ساعت تدریس خصوصی ارائه شده است. می توانید در کنار سایر موارد ذکر شده با استادی کلاس داشته باشید که نرخ مناسب تری برای کلاس های خودش در نظر گرفته است. مثلا اگر برای تدریس زبان انگلیسی آنلاین در جستجوی یک معلم خصوصی خوب هستید، ابتدا بدون توجه به قیمت و با توجه به موارد ذکر شده قبلی 5 مدرس عالی را انتخاب نمائید. در ادامه با استادی که بهترین و مناسب ترین قیمت را پیشنهاد داده است برای کلاس خصوصی تماس بگیرید. البته تنها معیار شما ارزان بودن کلاس ها نباشد و بیشتر در جستجوی یک معلم خوب باشید.

7- برای اطمینان بیشتر جلسه اول کلاس خصوصی را برگزار نمائید

با در نظر گرفتن موارد گفته شده قبلی در نهایت باید معلم خصوصی خودتان را انتخاب نموده و کلاس را شروع نمائید. برای اطمینان از انتخاب خودتان چاره ای نیست جز اینکه اولین جلسه را برگذاری نمائید. بسیاری از اساتید خصوصی در صورت عدم رضایت شما جلسه اول را رایگان برگزار می نمایند. اما حتی اگر این حالت هم نباشد باز جلسه اول را برگذار نمائید و اگر از نحوه تدریس استاد راضی بودید ادامه دهید. چنانچه موارد گفته شده قبلی را مد نظر قرار دهید به احتمال زیاد از انتخاب خودتان راضی خواهید بود. در ایران مدرس بهترین اساتید و مدرسین زبان انگلیسی، شیمی، فیزیک، ریاضی و ... حضور دارند.

منبع: ایران مدرس https://www.iranmodares.com/index.php

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها