|

سفر ارزان به دبی با تور + راهکارهای جدید و کاربردی برای ایرانی‌ها

هزینه کرایه تاکسی در دبی برای یک مسیر کوتاه حداقل 1 میلیون تومان است.

سفر ارزان به دبی با تور + راهکارهای جدید و کاربردی برای ایرانی‌ها

 

هزینه کرایه تاکسی در دبی برای یک مسیر کوتاه حداقل 1 میلیون تومان است. از همین قیمت می‌توان متوجه شد که سفر به شهر دبی امارات به‌هیچ‌وجه برای ما ایرانی‌ها ارزان‌قیمت نیست. اما یکسری راهکارها برای سفر ارزان به دبی وجود دارد. راهکارهایی که کارشناسان متخصص تور دبی پس از بررسی‌های مختلف به آن‌ها رسیده و به مسافران خود پیشنهاد می‌دهند. ما می‌خواهیم در ادامه این مطلب تمامی این راهکارها را برای شما توضیح دهیم تا سفر ارزان‌تری را تجربه کنید.

رزرو بلیت هواپیما دبی از ایرلاین‌های قیمت مناسب

ایرلاین‌هایی که از ایران به سمت دبی پرواز دارند شامل ماهان، ایران ایرتور، قشم ایر، فلای دبی و ایر عربیا می‌شوند. پروازهای ایرلاین فلای دبی از تمامی ایرلاین‌های دیگر گران‌تر هستند. از بین ایرلاین‌های ایرانی پروازهای ماهان قیمت بالاتری دارند. ارزان‌ترین پروازهای ایران به دبی نیز متعلق به ایرلاین ایران ایرتور می‌شود؛ اما فقط هفته‌ای سه بار پرواز رفت‌وبرگشت از ایران به دبی دارد. پیشنهاد می‌کنیم اگر محدودیت زمانی ندارید پروازهای ایرلاین ایران ایرتور را رزرو کنید تا سفر ارزان‌تری داشته باشید. اما اگر قصد دارید تا هر زمانی بدون محدودیت سفرتان را انجام دهید پروازهای ایرلاین ماهان انتخاب بهتری است.

از کدام شهر می‌توان پرواز ارزان‌تری به دبی گرفت؟

از شهرهای اهواز، مشهد، شیراز، بندرعباس، تهران و جزیره قشم می‌توان به دبی پرواز مستقیم داشت. اما قیمت این پروازها از شهرهای ذکر شده چندان با یکدیگر تفاوت خاصی ندارند. فقط مسافران جزیره قشم و شهر بندرعباس به دلیل فاصله نزدیکی که به دبی دارند می‌توانند با هزینه کمتری بلیت پرواز دبی را خریداری کنند. به‌صورت کلی هرچقدر که فاصله محل سکونت شما به مقصد کمتر باشد، هزینه پرواز نیز کاهش پیدا می‌کند.

بهترین مناطق برای رزرو هتل ارزان در دبی

قیمت رزرو هتل در تمامی مناطق دبی گران است. اما هتل‌های یکسری از مناطق قیمت مناسب‌تری دارند و می‌توان برای سفر ارزان به دبی بر روی آن‌ها حساب کرد. یکی از این مناطق "دیره" است. این منطقه در مرکز شهر واقع شده و دسترسی خوبی به مراکز تجاری دارد.

برای درک بهتر قیمت هتل‌های منطقه "دیره" دبی می‌توان آن را با "جمیرا" که گران‌ترین ناحیه این شهر به‌حساب می‌آید مقایسه کرد. تقریباً می‌توان گفت که نرخ اتاق‌های یک هتل 5 ستاره در "دیره" با هتل‌های 2 یا 3 ستاره منطقه "جمیرا" برابری می‌کند. البته هتل‌های منطقه جمیرا دبی خیلی لوکس هستند و نمی‌توان انتظار خدمات و امکانات آن‌ها را در هتل‌های دیره دبی داشت.

البشرا نیز منطقه‌ای با هتل‌های قیمت مناسب به‌حساب می‌آید. مزیت این ناحیه دسترسی مناسب به مترو و مراکز تجاری و تفریحی است. کسانی که نمی‌خواهند بابت گشت‌وگذار در شهر کرایه تاکسی یا اجاره خودرو بدهند، می‌توانند "البشرا" اقامت داشته و با مترو به مکان مدنظر خود بروند.

چرا هتل‌های دیره دبی قیمت کمتری دارند؟

دیره دبی منطقه‌ای قدیمی به‌حساب می‌آید و اکثر هتل‌های آن نیز مدت زمانی زیادی است که در حال فعالیت هستند. به همین دلیل قیمت اتاق هتل‌هایش ارزان‌تر از دیگر مناطق دبی است. البته قدیمی بودن هتل‌های "دیره" دلیل بر بی‌کیفیت بودن آن‌ها نیست. قدمت زیاد یک هتل، تجربه مسئولین آن را در مدیریت و رفع نیاز مهمان‌ها بیشتر می‌کند.

ستاره هتل‌های دبی تأثیری بر رضایت شما ندارد

اغلب هتل‌های دبی سطح بسیار عالی از خدمات و امکانات را به مهمانان خود ارائه می‌دهند. کمتر هتلی در دبی می‌توان یافت که چندان کیفیت مناسبی نداشته باشد. به همین دلیل چه هتل 3 ستاره رزرو کنید یا چه هتل 5 ستاره، نسبت به هزینه پرداخت شده رضایت کافی را خواهید داشت. در نتیجه پیشنهاد ما برای کسانی که به دنبال کاهش هزینه‌های سفر به دبی هستند رزرو هتل‌های 3 ستاره تاپ است. البته هتل‌های 3 ستاره چشم‌انداز و جذابیت هتل‌های 5 ستاره را ندارند. به همین دلیل به کسانی پیشنهاد می‌شود که قصدشان از سفر به دبی، خرید و گشت‌وگذار در سطح شهر است و نمی‌خواهند مدت زیادی را در طول روز داخل محل اقامت خود بمانند.

تمامی هتل‌های 3 ستاره دبی کیفیت خوبی ندارند

اگر زیباترین باغ را نیز بیل بزنید، از داخل خاک آن کرم و موجودات دیگر بیرون می‌آید. دبی نیز دقیقاً مشابه به همین باغ می‌ماند. با اینکه اکثر هتل‌های این شهر دارای کیفیت مناسبی هستند؛ ولی یکسری هتل بی‌کیفیت مانند ارکیده یا صدف نیز در آن وجود دارد که مسافران از آن‌ها رضایت ندارند. به همین دلیل پیشنهاد ما برای سفر به دبی جهت اقامت در هتلی ارزان اما باکیفیت، رزرو تور دبی از آژانس گردشگری نهال گشت است. مشاورین سفر این شرکت قبل از رزرو سفرتان مشاوره کاملی به شما جهت انتخاب هتلی مناسب با نیازها و بودجه مدنظرتان ارائه می‌دهند.

تأثیر تور لحظه آخری دبی در کاهش هزینه‌های سفر

رزرو تور لحظه آخری دبی یکی از راه‌های سفر ارزان به دبی است. اما برای رزرو این تور بایستی از قبل نسبت به اخذ ویزای توریستی دبی یا امارات اقدام کرده باشید. باتوجه‌به اینکه صدور این ویزا حدوداً بین 3 الی 7 روز کاری طول می‌کشد نمی‌توان در زمان رزرو تور دبی، بلیت پروازهای لحظه آخری که در یک یا دو روز آینده پرواز دارند رزرو کرد. به همین دلیل از قبل بایستی ویزای خود را دریافت کرده و سپس این تور را رزرو کنید.

222222222222222

در زمان شروع نمایشگاه یا فستیوال‌های دبی به سفر نروید

در زمان برگزاری نمایشگاه‌های دبی قیمت پروازها به دلیل افزایش تعداد مسافر چند درصدی افزایش پیدا می‌کند. به‌عنوان‌مثال قیمت پروازهایی که در حالت عادی بین 500/5 الی 6 میلیون تومان است در زمان برگزاری فستیوال‌های دبی به 8 الی 500/8 تومان نیز می‌رسد. در نتیجه زمان برگزاری نمایشگاه‌های به‌هیچ‌وجه ایام مناسبی برای سفر ارزان به دبی نیست. البته ما یک راه‌حل اساسی برای کسانی که می‌خواهند در نمایشگاه و فستیوال‌های دبی شرکت کنند داریم! این افراد می‌توانند با پیش‌خرید تور دبی از یک ماه قبل از تاریخ سفرشان بلیت هواپیما را با همان قیمت معمولی همیشگی رزرو کنند.

در دبی تاکسی بگیریم یا ماشین کرایه کنیم؟

کرایه تاکسی در دبی برای ما ایرانی‌ها بسیار گران است. فقط برای یک مسیر که مسافت چندان زیادی هم ندارد بایستی مبلغی معادل 1 میلیون تومان را به درهم پرداخت کنید. اجاره خودرو در دبی نیز بر اساس خودرویی که انتخاب می‌کنید روزانه بین 3 الی 5 میلیون تومان می‌شود. اگر فکر می‌کنید قرار است مکان‌های زیادی را در دبی بگردید بهتر است به‌صورت روزانه نسبت به رنت ماشین در دبی اقدام کنید.

استفاده از مترو برای کاهش هزینه‌های سفر به دبی

مترو ارزان‌ترین وسیله حمل‌ونقل عمومی در کشور امارات و شهر دبی به‌حساب می‌آید؛ ولی بااین‌حال قیمت بلیت مترو دبی حتی از برخی اتوبوس‌های بین‌شهری ایرانی نیز گران‌تر است. مترو شهر دبی انواع مختلفی از بلیت‌ها را نسبت به استفاده مسافرین دارد؛ اما به‌صورت میانگین هزینه آن‌ها بین 60 الی 140 هزار تومان برای ایرانی‌ها است.

اگر در نزدیکی مترو نسبت به رزرو هتل در دبی اقدام کنید دیگر نیازی به کرایه تاکسی یا ماشین شخصی نیز ندارید. یکی از هتل‌های مناسب که در نزدیکی مترو قرار گرفته نو هتل البرشا دبی است و موقعیت مکانی بسیار خوبی دارد.

از رستوران هتل‌های دبی غذا نگیرید

یکی از راه‌های کاهش هزینه سفر به دبی استفاده‌نکردن از غذای رستوران‌های دبی است. سعی کنید تنها به خوردن صبحانه که به‌رایگان در اختیارتان قرار داده می‌شود اکتفا کنید و برای میل کردن وعده‌های ناهار و شام به بیرون از هتل مراجعه کنید. برخی از هتل‌های دبی به‌شدت هزینه زیادی بابت غذا از مسافران دریافت می‌کنند که به‌هیچ‌وجه برای یک مسافر ایرانی صرفه اقتصادی ندارد.

تعداد روز کمتری را در دبی اقامت کنید

اگر قصدتان از سفر به دبی خرید یا شرکت در فستیوال و نمایشگاه‌ها است می‌توانید در مدت دو یا سه روز کارهای خود را در این شهر انجام دهید. نیازی نیست مدت‌زمان بیشتری اقامت داشته باشید؛ زیرا هرچقدر که تعداد روز سفرتان بیشتر باشد بایستی هزینه بیشتری را به هتل پرداخت کنید. اگر نمی‌خواهید در هتل بمانید یا از مکان‌های دیدنی دبی بازدید کنید می‌توانید با رزرو یک هتل 3 ستاره با تعداد روز کم، یک سفر ارزان به دبی داشته باشید.

333333

بهترین زمان برای سفر ارزان به دبی

آب‌وهوای دبی تأثیر مستقیمی بر روی هزینه سفرتان دارد. هرچقدر که آب‌وهوا در این شهر گرم‌تر باشد تعداد مسافر نیز کاهش می‌یابد و مسئولین هتل‌ها قیمت اتاق‌ها را با نرخ کمتری ارائه می‌دهند. به همین دلیل در فصل تابستان به دلیل گرمای شدید شهر، قیمت تور، هتل و هواپیماهای دبی با کاهش چشمگیری روبه‌رو می‌شوند. در نتیجه بهترین زمان سفر ارزان به دبی در فصل تابستان خواهد بود.

در آذرماه سال 1401 به دبی سفر نکنید!

آذر سال 1401 زمان شروع جام جهانی 2022 قطر است. درصورتی‌که قطر برای اقامت تماشاچیان مسابقات جام جهانی از دبی کمک بگیرد، این شهر پر از مسافر می‌شود. به همین دلیل هتل‌ها و پروازهای دبی نرخ خود را با درصد بسیار زیادی افزایش می‌دهند تا از این فرصت جهت دریافت سود زیاد استفاده کنند. به همین دلیل آذرماه 1401 را می‌توان گران‌ترین زمان برای سفر به دبی در نظر گرفت. اگر قصد سفر ارزان به دبی را دارید بهتر است در این ایام به این شهر سفر نکنید.

آژانس گردشگری نهال گشت ارائه‌دهنده تور ارزان دبی

سود و هزینه‌ای که آژانس‌های گردشگری برای رزرو تور دبی دریافت می‌کنند تأثیر مستقیمی بر روی هزینه سفر به دبی دارد. یکی از شرکت‌هایی که با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه می‌تواند تور ارزان دبی را برای شما برگزار کند شرکت نهال گشت است. این شرکت با مشاورین سفر متخصص خود راهنمایی کاملی را به مسافران خود دررابطه‌با سفر ارزان به دبی ارائه می‌دهد و نسبت به بودجه آن‌ها نسبت به رزرو هتل و هواپیما اقدام می‌کند. همچنین در طول سفر نیز پشتیبانی 24 ساعته دارد و هر زمان که به مشکلی برخوردید می‌توانید با کارشناس‌های نهال گشت تماس بگیرید. برای رزرو تور دبی از این شرکت کافیست با شماره 02191008111 تماس بگیرید با به نشانی اینترنتی nahalgasht.com مراجعه کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها