|

دبی مارینا و هر آنچه باید بدانید

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به شهر دبی سفر کرده و مجذوب دبی مارینا نشده باشد؛ دبی مارینا یکی از مقاصد اصلی همه توریستهایی است که علاوه بر پرداخت هزینه ویزای دبی ، بودجه‌ای را برای بازدید از امکانات این مجموعه نیز در نظر می‌گیرند.

دبی مارینا و هر آنچه باید بدانید

کمتر کسی را می‌توان پیدا کرد که به شهر دبی سفر کرده و مجذوب دبی مارینا نشده باشد؛ دبی مارینا یکی از مقاصد اصلی همه توریستهایی است که علاوه بر پرداخت هزینه ویزای دبی ، بودجه‌ای را برای بازدید از امکانات این مجموعه نیز در نظر می‌گیرند.

در ادامه به معرفی ۶ تفریح لذت بخش در دبی مارینا می‌پردازیم؛

با مجموعه دبی مارینا آشنا شوید

دبی مارینا واقع در قلب دبی یک منطقه مفرح و دلپذیر است که در اطراف یک کانال آب مصنوعی به طول ۲ مایل قرار دارد و انتهای آن به دریا متصل است. مارینا ترکیبی از آسمان خراش ها، هتل های لوکس، کافه، رستوران و سواحل زیبای خلیج فارس است. این مجموعه، مکانی فوق العاده برای گذراندن اوقات فراغت محسوب می‌شود. در ادامه به برخی از تفریحات دبی مارینا اشاره می‌شود.

1. پیاده روی در « مارینا پارک دبی»

پیاده روی مارینا پارک دبی، یک پیاده رو به طول ۱.۷ کیلومتر است که توسط دی پراپرتیز توسعه داده و در آگوست ۲۰۰۷ به طور رسمی افتتاح شده است. قدم زدن در یک پیاده روی آسفالت دقیقا کنار دریا با ۳۰۵ فروشگاه و ۶۹ رستوران برای همه مخصوصا خانمها بسیار سرگرم کننده است.

2. خرید از مارینا دبی

به هر دلیلی سفر به دبی را انتخاب کرده باشید، خرید و تفریح در مارینا دبی که یکی از بهترین مراکز خرید دبی به شمار میرود فوق العاده لذت بخش و خاطره انگیز است. این مرکز خرید چیزهای زیادی برای ارائه به مشتری ها دارد؛ اما دلیلی که مارینا را از سایر مراکز خرید متمایز میکند وجود انبوهی از فروشگاه های خرده فروشی است.

3. فلایینگ کاپ دبی «جام پرواز»

 دبی شهری مشهور با انواع تفریحات برای تمامی سلیقه ها و سنین است. فلایینگ کاپ دبی یا جام پرواز محلی است که میتوانید لذت سرو انواع غذاها و نوشیدنی ها را در ارتفاع ۴۰ متری و مشرف به شهر دبی را تجربه کنید. تناول یک غذای عالی با دید پارانومیک از ارتفاع به خلیج فارس بسیار به یاد ماندنی است.

4. تجربه اسکای دایو در مارینا دبی

چتر بازی در بالاترین ارتفاع استاندارد جهانی جالب و هیجان انگیز است. به افرادی که دوستدار پرش از هواپیما با چتر هستند پیشنهاد میکنیم حتما به این مجموعه بروند و پرش از هواپیما و حدود ۶۰ ثانیه سقوط آزاد بر فراز منظره های زیبای پالم، برج العرب و صحرای دبی را تجربه کنند و از این ورزش هیجانی لذت ببرند. برای پروازی بی نقص و مطمئن یک مربی مجرب گردشگران را همراهی میکند و به آنها توضیحات لازم را می‌دهد.

5. سالن بولینگ مارینا مال دبی

در قسمت جنوبی مارینا یک دهکده تفریحی بولینگ قرار دارد؛ این دهکده انتخاب خوبی برای آقایان و کودکان در هنگام خرید بانوان است. این دهکده جذاب سالن بولینگ بزرگسالان، کودکان، رستوران و سالن تیر اندازی دارد.

6. شهر بازی و سینما در مارینا دبی

در مارینا یک شهر بازی سرپوشیده برای کودکان ۱ تا۱۲ سال وجود دارد؛ خانواده ها می‌توانند کودکان خود را در این شهر بازی امن بگذارند تا از بازی با هم سن و سالان خود لذت برده و آنها نیز خریدی با آرامش را انجام دهند. بعد از خرید و تفریح در مارینا حالا زمان آن رسیده که به یکی از ۶ سالن سینمای مارینا واقع در طبقه آخر بروید و یکی از بروز ترین فیلم های دنیا را با بهترین کیفیت تماشا کنید.

در مجموع می‌توان گفت مارینا دبی خودش به تنهایی یک شهر تفریحی، توریستی در دل دبی است. آب بازی در زمین های شناور و پارک آبی آکوفان از دیگر مراکز تفریحی مارینا دبی هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها