|

فروش لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی خودرو بعد از مدت زمان خاصی لازمه تمامی خودروها است.

فروش لوازم یدکی خودرو

لوازم یدکی خودرو بعد از مدت زمان خاصی لازمه تمامی خودروها است. لوازم یدکی هر خودروای بعد از گذشت زمان فرسوده خواهد شد و یا ممکن است به علت تصادفات شما لازم به خرید لوازم یدکی خودرو جدید شوید. با کیفیت بودن قطعه خریداری شده خواسته‎ی هر دارنده خودرویی است. در ادامه به بررسی قطعات یدکی سه خودرو جیلی، دانگ فنگ و جک می‌پردازیم.

فروش لوازم یدکی خودرو جیلی

Geely Auto یک شرکت جوان است اما در حال حاضر خود را در دنیای خودرو تثبیت کرده است. این شرکت پرفروش‌ترین خودروی داخلی را در بازار چین به فروش می‌رساند، خودروهای مجهز به توربو با جابجایی کوچک را برای ارائه بهترین سازش بین قدرت و صرفه‌جویی توسعه داده است. شرکت جیلی یک استراتژی نوآورانه انرژی جدید دارد که هدف آن استفاده بیشتر از وسایل نقلیه انرژی‌های جدید است و متعهد به تولید یک راه حل انرژی جدید برای همه محصولات خود است. لوازم یدکی خودرو جیلی به آسانی در ایران قابل تهیه است.

شرکت جیلی که در هانگژو چین واقع شده است، دارای امکانات تولیدی در سرتاسر جهان است. جیلی خودرو همچنین متعهد به تحقیق و توسعه در سطح جهانی در صنعت خودرو است. این موسسه تحقیقاتی خودروسازی جیلی را در هانگژو و موسسه تحقیقاتی پیشرو جهانی جیلی را در خلیج هانگژو، نینگبو تاسیس کرده است تا بر توسعه وسایل نقلیه، موتورها، گیربکس و وسایل الکترونیکی متصل به خودرو تمرکز کند.  لوازم یدکی خودرو جیلی امگرند  شامل آینه بغل جیلی GC6،  شامل چراغ جلو جیلی EC7 RV چپ و راست، چراغ جلو جیلی GC6، چراغ جلو جیلی امگرند 7 (EC7) ، چراغ جلو جیلی امگرند X7 ، آینه بغل جیلی X7 ام گرند ، آینه بغل جیلی امگرند 7 (EC7) ، چراغ خطر عقب جیلی EC7 RV ، چراغ خطر عقب جیلی GC6، چراغ خطر عقب جیلی X7 ام گرند، چراغ خطر عقب جیلی امگرند 7 (EC7)، ایربگ، سپر جلو و سپر عقب است.

فروش لوازم یدکی خودرو H30کراس

خودرو H30 کراس بسیار شبیه به سدان S30 است، اما دارای فاصله افزایش یافته است. جلوپنجره رادیاتور کاذب، سایر فولادها و سپرها و قسمت عقب بدنه بازطراحی شده است. با این حال، این خودرو با یک کراس اوور تمام عیار فاصله زیادی دارد. لوازم یدکی خودرو دانگ فنگ به سادگی در بازار ایران قابل خریداری است.

عکس‌های دانگ فنگ H30 نشان می‌دهد که با وجود تمام تفاوت‌های ظریف، خودرو بسیار زیبا ظاهر شده است. طبق بررسی‌ها، قسمت پشتی خودرو بیشترین جذابیت را به همراه دارد، دارای درب صندوق عقب پنجم با شیشه کوچک است. طراحی زیبا کاملا با جلوپنجره رادیاتور تکمیل شده است که در ترکیب با سپر سبک و پویایی منحصر به فردی به خودرو می‌بخشد.

اولین چیزی که راننده در حین تست درایو DongFeng H30 Cross به آن توجه می‌کند پیکربندی ماشین پنج نفره است و تقریباً به طور کامل از سالن S30 چینی برگرفته شده است. در تزیینات جدید از ظواهر خاص با پارچه استفاده شده است. اما پانل جلویی به اندازه کافی زیبا است. دارای ارگونومی عالی و فضای آزاد است که برای مسافران با هر قد و وزنی کافی است. شاید تفاوت اصلی H30 کراس با سدان ظرفیت کمتر محفظه بار باشد.

در کل فضای داخلی خودرو H30 کراس کلاسیک است و باعث بیگانگی نمی‌شود. صندلی‌ها با پارچه مرغوب پوشانده شده‌‌اند که توسط سازنده در شرایط نسبتا سخت آزمایش می‌شود. صفحه تمام اطلاعات لازم را در مورد وضعیت فنی خودرو در هنگام رانندگی ارائه می‌دهد. این خودرو مجهز به یک مرکز چند رسانه‌ای مستقل با کنترل صفحه نمایش لمسی است. لوازم یدکی خودرو H30 کراس شامل وسایل داخل کابین به راحتی در بازار ایران قابل خریداری است.

صندلی های دانگ فنگ H30 کراس به صورت دستی در شش جهت مختلف قابل تنظیم هستند.  بسته به تجهیزات، خودرو به عملکردهای مختلفی مجهز خواهد شد. برای حداکثر راحتی راننده در تجهیزات بالا یک دوربین دید عقب وجود دارد. به طور کلی، کابین خودرو H30 کراس دنج و جادار است. می‌توانید مطمئن باشید که حتی پنج نفر که لاغر اندام نیستند نیز با راحتی در آن جا شوند. فضای در دسترس برای پشتی جلو از صندلی عقب برای فردی با قد حدود 185 سانتی متر جا دارد.

لوازم یدکی H30 کراس

لوازم یدکی خودرو h30 کراس مربوط به چراغ‌ها شامل چراغ جلو چپ، چراغ جلو راست و پروژکتور سپر جلو دانگ فنگ است. لوازم یدکی خودرو h30 کراس مربوط به چراغ‌های خطر نیز شامل چراغ خطر عقب چپ گلگیر، چراغ خطر عقب راست گلگیر، مه شکن سپر عقب H30 Cross، چراغ خطر عقب چپ روی ستون و چراغ خطر عقب راست روی ستون است. بقیه لوازم یدکی خودرو h30 کراس شامل ایربگ خودرو h30 کراس، مه شکن جلو راست، مه شکن جلو چپ، آینه بغل چپ و آینه بغل راست است.  لوازم یدکی خودرو H30 کراس مربوط به سپرهای این خودرو شامل سپر جلو، شبکه سپر جلو، براکت سپر جلو راست و چپ و سپر عقب، براکت سپر عقب راست و چپ و فلاپ نقره‌ای سپر عقب است.

فروش لوازم یدکی خودرو جک j4

J4 پرچمدار JAC در بخش سدان ساب کامپکت محلی است. J4 دارای خطوط کناری صاف و گلگیرهای جلویی برجسته است. با سپر جلوی نردبانی شکل و چراغ‌های جلوی «چشم عقابی» به نمای جلو، شخصیتی داده می‌شود. در همین حال، عقب دارای چراغ عقب ترکیبی بیضی شکل، به‌علاوه طراحی جمع و جور صندوق عقب است که خط سقف آن را یکپارچه می‌کند.

سدان ساب کامپکت J4 در پنج رنگ بدنه موجود است. می‌توانید آن را در رنگ های سفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز و مشکی داشته باشید. JAC J4 از یک موتور 1.5 لیتری بنزینی با فناوری زمانبندی متغیر سوپاپ بهره می‌برد.

لوازم یدکی خودرو جک j4

لوازم یدکی خودرو جک J5 مربوط به چراغه شامل چراغ جلو راست، چراغ جلو چپ، چراغ عقب راست و چپ است. دیگر لوازم یدکی خودرو جک J4  شامل ایربگ خودرو جک j4، آینه بغل سمت راست و آینه بغل سمت چپ است.

لوازم یدکی مربوط به سپرها شامل سپر جلو، دیاق سپر جلو و لوازم یدکی خودرو جک مربوط به سپر عقب شامل سپر عقب، براکت سپر عقب راست و چپ و دیاق سپر عقب است.

خرید لوازم یدکی خودرو از تیکوما

فروشگاه تیکوما مرکز فروش عمده لوازم یدکی خودرو داخلی و خارجی است و انواع لوازم یدکی را به صورت قطعات اورجینال به دارندگان خودرو ارائه می‌دهد. با ticoma.ir لوازم یدکی با کیفیت برای خودرو خود خریداری کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها