|

تدریس خصوصی زبان

هنگامی که به یک گرفتن معلم خصوصی فکر می‌کنید، ابتدا باید تفاوت بین کلاس‌های خصوصی و عمومی را درک کنید.

تدریس خصوصی زبان

هنگامی که به یک گرفتن معلم خصوصی فکر می‌کنید، ابتدا باید تفاوت بین کلاس‌های خصوصی و عمومی را درک کنید. در حالی که در کلاس درس هستید معلم شما را با مطالب آشنا می‌کند. دبیران ممکن است روش‌های مختلفی برای تدریس داشته باشند تا تفاوت متد یادگیری دانش‌آموز را به کلاس جذب کند. اگر با موضوعی دست و پنجه نرم می‌کنید، یک معلم خصوصی مناسب تمام تلاش خود را می‌کند تا به شما کمک کند؛ اما معمولا در کلاس‌های عمومی معلم چنین فرصتی را ندارد. از طرفی دیگر معلم خصوصی انعطاف پذیرتر است و می‌تواند با برنامه‌ریزی شما کارکند. معلم خصوصی شما مفاهیمی که آموخته‌اید را با شما مرور می‌کند تا زمانی که در آن روان شوید و برای این امر از فعالیت مختلفی چون تمرین مکرر، بازی‌ها، دیالوگ‌ها و روش‌های دیگر استفاده خواهد کرد. مهم‌ترین مضوع این است که تمرکز صد درصد دبیر برای شما خواهد بود.

تدریس خصوصی زبان انگلیسی

امروزه افراد بیشتری زمان خود را به مطالعه زبان انگلیسی اختصاص می‌دهند. بسیاری از کشورها زبان انگلیسی را در برنامه درسی خود گنجانده‌اند و کودکان از سنین پایین شروع به یادگیری این زبان می‌کنند. اما اهمیت یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

چه دنبال شغل جدیدی باشید یا قصد سفر به هرجای دنیا را داشته باشید، مطالعه زبان انگلیسی برای شما ضروری می‌شود. زیرا امروزه از هر ده نفر، حداقل هشت نفر آنها زبان انگلیسی را بلد هستند و قادر به فهم و حتی مکالمه آن می‌باشند. در تمامی سوشال مدیا و رسانه‌های سرتاسرجهان، زبان انگلیسی کاربرد دارد و برای کاربرانی که زبان انگلیسی بلد نباشند کار بسیار سخت خواهد بود. مطالعه زبان انگلیسی می‌تواند به پیشرفت شما در زندگی هم از نظر شخصی و هم از نظر حرفه‌ای کمک کند. بسیاری از کسب و کارهای بین‌المللی در جهان جلسات خود را به زبان انگلیسی برگزار می‌کنند، دانشگاه‌ها دوره‌های تدریس به زبان انگلیسی دارند و سرتاسر جهان گردشگران و مسافران از زبان انگلیسی به انوان زبان مشترک استفاده می‌کنند.

انگلیسی زبان رسمی 53 کشور است و به عنوان “زبان شناخته شده متقابل” توسط مردم استفاده می‌شود. همچنین در قرن اخیر، تعداد مقالات علمی که به زبان انگلیسی نوشته شده است از تعداد مقالاتی که به زبان مادری محقق نوشته شده اند بیشتر بوده است! اگر هنوز به یادگیری زبان انگلیسی نپرداخته‌اید و یا در آن مشکلی دارید، هر چه زودتر با دوره‌های خصوصی زبان شروع به یادگیری کنید.

تدریس خصوصی زبان آلمانی

درباره زبان آلمانی، بیایید با نقض باوری شروع کنیم که ادعا می‌کند “ زبان آلمانی سخت است”. اگر به زبان انگلیسی مسلط باشید، کار برای شما بسیار راحت‌تر خواهد بود زیرا این دو زبان هردو ریشه ژرمنی دارند. در نتیجه هزاران کلمه وجود دارد که بهم مرتبط هستند و‌به عنوان «همزادگان»  شناخته می‌شوند. برخلاف خیلی از زبان‌های دیگر الفبای جدید برای یادگیری وجود ندارد. اگر الفبای لاتین را بلد هستید، باید بدانید که تنها چهار کلمه بیشتر به آن اضافه شده است.

فراموش نکنیم که آلمان کشور شاعران و‌متفکران است. درصد زیادی از چشمگیرترین دستاوردهای جهان ابتدا به زبان آلمانی نوشته شده و بیش از صد جایزه نوبل در طول تاریخ به افراد آلمانی در زمینه‌های مختلف اهدا شده است. به همین دلایل، زبان آلمانی در جایگاه دانشگاهی بسیار مهم است. درواقع این زبان در رتبه دوم به عنوان رایج‌ترین زبان علمی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین آلمان سومین بازار کتاب در جهان را در اختیار دارد و کتاب‌هایی که از این صنعت ترجمه می‌شوند بسیار محدوداند؛ در نتیجه فقط داشتن دانش آلمانی امکان دسترسی به این کناب‌ها را می‌دهد.

در دوره‌های خصوصی زبان آلمانی می‌توانید در هرکجا و‌هرزمان که دوست دارید بادگیری را به بهترین روش شروع کنید. در مرحله اول، با دبیر خود سطح درسی را مشخص می‌کنید، سپس متوجه‌ خواهید شد که تدریس از کجا شروع‌ می‌شود و نسبت به شرایط خود می‌توانید دوره‌های معمولی یا فشرده را انتخاب کنید. سطوح زبان آلمانی دارای چهار سطح ابتدایی است و به گونه‌ای طراحی شده است که شما را قادر می‌سازد تا از این زبان مستقلانه استفاده کنید. سطوح پیشرفته زبان آلمانی به شما صلاحیت صحبت کردن به  در حد یک native را خواهد داد و مطمئن باشید این سطوح با چارچوب اصلی و مرجع اروپا برای یادگیری زبان آلمانی مطابقت دارد. در نهایت، در امتحانات مربوطه شرکت خواهید کرد و مدارک حاصل از این آزمون‌ها معتبر بوده و توسط بسیاری از کارفرمایان، موسسات آموزش و حتی دانشگاه‌های آلمان به رسمیت شناخته می‌شوند.

تدریس خصوصی زبان ترکی استانبولی

تقریبا 75 میلیون نفر ترکی را به عنوان زبان اول خود صحبت می‌کنند که آن را به یکی از 15 زبان  رایج در دنیا تبدیل می‌کند. 15 میلیون نفر دیگر ترکی را به زبان دوم صحبت می‌کنند. علاوه بر ترکیه، مردم ترک‌زبان در بالکان، قفقاز و اروپای غربی نیز زندگی می‌کنند. بزرگترین جامعه مهاجر ترک زبان نیز در آلمان زندگی می‌کنند، جایی که ترکی دومین زبان رایج پس از آلمانی است. ترکیه کشور با اهمیت ژئوپلیتیکی است، یعنی از لحاظ استراتژیک، جغرافیایی و‌فرهنگی به اروپای شرقی، آسیایی مرکزی و‌خاورمیانه مرتبط است. این کشور شانزدهمین اقتصاد بزرگ‌ جهان با طبقه مصرف کننده و ‌رو به رشد است. با افزایش نفوذ اقتصادی ترکیه، زبان ترکی و دانش آن دارایی ارزشمندی است که شرکت‌ها، سازمان‌های دولتی و‌غیر دولتی و موسسات تحقیقاتی فعال در منطقه به دنبال آن هستند. درحالی که ترکی یکی از چالش برانگیزترین زبان‌ها برای بادگیری در افراد خارجی زبان است، به دلیل نزدیک بودن این زبان به زبان فارسی و ادغام آن با کلمات عربی، بادگیری آن برای فارسی زبانان بسیار راحت خواهد بود. ترکی یک زبان چسبنده است؛ به این معنی که کلمات جدیدی به انتهای یک شکل پایه کلمه اضافه می‌شوند و کلمات جدید تولید می‌کنند. ترکی یک زبان آوایی است و یادگیری الفبای آن برای تلفظ صحیح کلمات کافی خواهد بود.

با دوره‌های تدریس خصوصی زبان ترکی واژگان اولیه برای مکالمه معمولی را با بیش از 1300 کلمه به دست خواهید آورد و به سرعت به سطوح متوسط و پیشرفته که از چارچوب مشترک تدریس در اروپا است خواهید رسید. با استفاده از استادید برجسته، بدون لحجه تلفظ صحیح کلمات را خواهید اموخت و با دستور زبان عملی هرروز تمرین جدیدی برای افزایش دانش‌ زبان ترکی ارائه می‌شود. همچنین مدرس به شما می‌آموزد که با اسفاده از افعال چگونه جمله بسازید و روان ارتباط برقرار کنید.

تدریس خصوصی زبان فرانسوی

اگر همیشه می‌خواستید زبان فرانسه یاد بگیرید، تنها نیستید! میلیون‌ها نفر در سراسر جهان هرروز به مطالعه این زبان می‌پردازند و جای تعجب نیست. فرانسوی زبانی است که فرهنگ و تاریخ غنی را یدک می‌کشد. فرانسوی زبان رسمی سازمان ملل متحد، یونسکو، ناتو، کمیته بین‌المللی المپیک و صلیب سرخ بین‌الملل است. همچنین فرانسوی زبان سه شهر است که مقر موسسات اتحادیه اروپا است: استرامبورگ، بروکسل و لوکزامبورگ.

توانایی صحبت کردن به فرانسوی یک مزیت در بازار کار بین‌المللی است. فرانسه به عنوان یکی از بزرگترین اقتصادهای جهان و مقصدی پیشرو برای سرمایه‌گذاران خارجی می‌باشد. دانش زبان فرانسوی امکان دسترسی به آثار ادبی بزرگ فرانسوی، اپراها و تئاترهای باشکوه را فراهم می‌کند. همچنین فرانسه برترین مقصد گردشگری در جهان است و سالانه بیش از 87 میلیون نفر بازدید کننده دارد. اگر قصد مهاجرت یا تحصیل به این کشور را دارید، مطالعه این زبان برای شما ضروری‌ است.

تلفظ فرانسوی بسیار گیج کننده است، به ویژه زمانی که با کلمه‌ای فرانسوی مواجه می‌شوید که به نظر نمی‌رسد از نحوه‌ی املای آن تلفظ شود. زبان فرانسوی مملو است تلفظ‌های بسیار سخت و خاص است؛ حروف بی‌صدا، دسته‌هایی از مصوت‌ها و یا صداهایی که در فارسی یا انگلیسی اصلا وجود ندارند. یادگیری واژگان فرانسوی به تمرین و زمان نیاز دارد و خواهید دید که کلمات و عبارات فرانسوی بسیاری وجود دارد که با عباراتی که قبلا می‌دانستید مرتبط هستند. دانستن نحوه ترکیب افعال فرانسوی برای اینکه بتوانید مقصود خود را بیان کنید مهم است و احتمالا بخش بزرگی از سفر یادگیری فرانسه خود را با تمرکز بر دستور زبان افعال فرانسوی سپری خواهید کرد.

تدریس خصوصی زبان فرانسه تجربه یادگیری مناسب‌تری را نسبت به یادگیری در کلاس‌های عمومی با بسیاری از مزایا را ارائه می‌دهد. با داشتن یک معلم خصوصی فرانسوی ماهر که می‌تواند به شما کمک کند تلفظ خود را کامل کنید و از نزدیک با شما درمورد جنبه‌هایی از زبان فرانسه که برای شما مشکل ایجاد می‌کند، همکاری کند تا راهی عالی برای بهبود سریع مهارت‌های شما باشد؛ بدون اینکه معلمی نیاز به تقسیم زمان و توجه بین چندین دانش‌آموز داشته باشد.

سخن اخر

هنگامی که به یادگیری یک زبان جدید فکر می‌کنید، ممکن است از خود بپرسید آیا این زبان واقعا ارزش وقت و تلاش را دارد؟ فراموش نکنید که یادگیری هر زبانی یک سرماسه‌گذاری بزرگ محسوب می‌شود. نه تنها از لحاظ زبانی، بلکه از لحاظ فرصت‌های  اقتصادی، پتانسیل شبکه‌سازی و سود فرهنگی یادگیری هر زبانی ارزشمند خواهد بود. بنابراین اگر هنوز در انحصار امتحان کردن زبانی جدید برای یادگیری هستید تردید نکنید. امیدواریم این مقاله دیدی وسیع به شما برای انتخاب زبان مناسب، و همچنین میزان موثر بودن و قطعیت نتیجه عالی در تدریس خصوصی داده باشد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها