|

ارتقای سلامت اداری با اتکا به فرآیندهای الکترونیک

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بر اهمیت ارتقای سلامت اداری با اتکا به فرآیندهای الکترونیک تاکید ورزید.

ارتقای سلامت اداری با اتکا به فرآیندهای الکترونیک

عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون بر اهمیت ارتقای سلامت اداری با اتکا به فرآیندهای الکترونیک تاکید ورزید.

امیر هوشنگ عصارزاده عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون در جلسه کمیته سلامت اداری بانک اظهار داشت: سلامت اداری در بانک به عنوان نهاد مالی از درجه اهمیت بالایی برخوردار است و هرچه فرآیندها شفاف و مبتنی بر اصول و قواعد حرفه ای باشد، ارتقای سلامت اداری نیز با سهولت بیشتر امکان پذیر است.
وی افزود: سلامت اداری در بانک توسعه تعاون با هماهنگی و هم افزایی چندین واحد ستادی و همکاری واحدهای صف دنبال می شود و تلاش بر این بوده است تا این موضوع به صورت مبنایی و ریشه ای در بانک تقویت گردد.
عضو هیات مدیره بانک توسعه تعاون خاطر نشان کرد: توسعه فرآیندهای الکترونیک به منظور تسهیل و تسریع در کارها همواره در ارکان برنامه ریزی و نظارت بانک مد نظر بوده است و علاوه بر تضمین کارآمدی، شرایط مناسبی برای شفافیت و ارتقای سلامت اداری پدید می آید.

1658919342339pe7jaic8ri4p5rmhv77j5rv6gk

عصارزاده تصریح نمود: بانک توسعه تعاون طی چندین سال اخیر، بازنگری و مهندسی فرآیندها را به منظور فراهم سازی شرایط برای راه اندازی بانکداری دیجیتال در دستور کار داشته است و این اقدامات و تدابیر در کمک به ارتقای سلامت اداری موثر می باشد.
حجت اله شمس رئیس اداره کل حوزه مدیریت با تبیین تدابیر و اقدامات صورت پذیرفته در حوزه پیگیری ویژه گفت: بسیاری از ارتباطات برون سازمانی بانک از طریق مکاتبات مدیر عامل و دستگاه‌های اجرایی صورت می‌پذیرد و هر چه این رابطه و ارتباطات به نحو مناسبتری شکل گیرد، تعامل بانک با سازمانها بهتر شکل گرفته و کارآمدی و بهره وری فرآیندها ارتقا می یابد.
شمس افزود: اداره کل حوزه مدیریت با فراهم سازی زیرساخت های مناسب الکترونیک، رصد و پیگیری فعالیت ها را به نحو مناسبی امکان پذیر ساخته است و سرعت و دقت بالایی برای فرآیندها رقم خورده است.
در این جلسه که سعید معادی معاون مدیرعامل در امور استان ها و بازاریابی، حسن شریفی معاون مدیرعامل در امور عملیات بانکی، ایرج شیخ زاده معاون مدیرعامل در امور برنامه ریزی و فناوری اطلاعات، محمد مهدی احمدی معاون مدیرعامل در امور حقوقی و نظارت، علی یکتا مدیر امور فناوری اطلاعات و ارتباطات، مهرزاد احمد زاده رئیس اداره کل بازرسی و رسیدگی به شکایات، علیرضا جعفری رئیس اداره کل دعاوی، رضا یوسف نیا رئیس اداره کل بازرسی فنی و تخصصی، امید سلیمانی رئیس اداره کل امنیت اطلاعات و کنترل مخاطرات فناوری اطلاعات نیز مطالبی در خصوص اقدامات صورت پذیرفته در راستای سلامت اداری را مطرح نمودند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها