|

ماشین ظرفشویی بوش با جی پلاس چه تفاوتی دارد؟

برندهای بوش و جی پلاس با توجه به مزیت های رقابتی که نسبت به سایر برندها دارند، در اغلب فروشگاه های لوازم خانگی دیده می شوند.

ماشین ظرفشویی بوش با جی پلاس چه تفاوتی دارد؟

برندهای بوش و جی پلاس با توجه به مزیت های رقابتی که نسبت به سایر برندها دارند، در اغلب فروشگاه های لوازم خانگی دیده می شوند. در این میان، ماشین ظرفشویی بوش و جی پلاس توانسته اند از اقبال خوبی در بازار لوازم خانگی برخوردار شوند.

مقایسه ماشین ظرفشویی بوش و جی پلاس خالی از حسن نیست و انتخاب را برای شما ساده‌تر می‌کند. ماشین‌های ظرفشویی بوش جزو بهترین ماشین ظرفشویی‌های جهان است، اما جی پلاس نیز در سال‌های کوتاه فعالیت خود خیره‌کننده ظاهر شده است.

مقایسه طراحی دو برند

ماشین‌های ظرفشویی بوش در رنگ‌های نقره‌ای و سفید در بازار عرضه می‌شوند. طراحی بسیار زیبا و صفحه نمایشگر LED، شما را از هر مرحله شستشو باخبر می‌کند. طراحی پیچیده و مدرن و لایه‌های ضد زنگ اطراف این دستگاه، آن را از دیگر مدل‌ها متمایز می‌کند.

قسمت پایین ماشین ظرفشویی بوش برای شستشوی ظروف بزرگ و بسیار کثیف تنظیم می‌شود. در این قسمت فشار زیاد و دمای بالا آب باعث تمیزی ظروف می‌شود.

ماشین‌های ظرفشویی جی پلاس دارای بدنه به رنگ نقره‌ای یا سفید، با استحکام بالایی هستند. برنامه شستشو توسط نمایشگر LED به راحتی قابل تنظیم است. این ماشین ظرفشویی دارای قابلیت چیدمان راحت و تنظیم ارتفاع است. این ظرفشویی دارای سبد سوم است و ارتفاع سبد میانی آن قابل تنظیم است. سبدهای قابل تنظیم و متحرک، کار با این ماشین ظرفشویی را ساده‌تر می‌کند.

33333333333

مقایسه برنامه شستشو ماشین ظرفشویی بوش با جی پلاس

برنامه شستشو در ماشین ظرفشویی با توجه به میزان کثیفی ظروف تعیین می‌شود. برنامه‌های ماشین ظرفشویی بوش شامل برنامه Eco، شستشو خودکار، شستشو ظریف، شستشو نرمال، برنامه متمرکز و سنگین، شستشو فشرده و سریع، برنامه پیش شستشو و خیساندن ظروف است.

ماشین ظرفشویی جی پلاس دارای 8 برنامه اصلی است که شامل شستشو نیمه ظرفیت، شستشو همزمان ظروف مختلف، شستشو سریع، شستشو بسیار سریع، شستشو خودکار، شستشو پر قدرت و سیستم خشک کن ظروف با باد گرم است.

 

مقایسه مصرف انرژی

برند بوش به مصرف انرژی، حفاظت از محیط‌زیست و منابع طبیعی اهمیت بالایی می‌دهد. تمام ماشین‌های ظرفشویی بوش دارای رتبه  A+++هستند. این ویژگی ماشین ظرفشویی بوش را به کم‌مصرف‌ترین ماشین ظرفشویی جهان تبدیل کرده است.

مصرف انرژی ماشین ظرفشویی جی پلاس به صرفه است و دارای برچسب انرژی A++ است.

 

مقایسه میزان صدا تولیدی ماشین ظرفشویی های برند بوش با جی پلاس

ماشین‌های ظرفشویی برای تامین فشار آب، تخلیه و آبگیری صدا زیادی تولید می‌کنند؛ بنابراین بسیار مهم است که کم صدا باشند و باعث اذیت اعضا خانواده نشوند.

 ماشین ظرفشویی جی پلاس در دسته ماشین‌های ظرفشویی با صدای متوسط به حساب می‌آیند. میزان صدا تولید شده توسط این دستگاه، حدود 41 تا 49 دسی بل است.

ماشین ظرفشویی بوش نیز به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام شستشو حداقل صدا ممکن را تولید می‌کنند. صدای تولید شده این دستگاه از 40 تا 49 دسی بل است.

مقایسه قیمت دو برند

آخرین پارامتری که برای مقایسه این دو برند در نظر گرفتیمریال قیمت است قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس نسبت به ماشین ظرفشویی بوش مناسب‌تر است و می‌تواند انتخاب مقرون‌به‌صرفه‌تری باشد.

قیمت ماشین ظرفشویی برند بوش در حدود 15 تا  26 میلیون تومان است و محدوده قیمت ماشین ظرفشویی جی پلاس در مدل‌های مختلف بین 13 تا 17 میلیون تومان است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها