|

شرکت گاز استان ایلام بعنوان واحد خدماتی سبز کشور معرفی شد

روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از برگزاری دوره های آموزشی به منظور ارتقا دانش و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در این مجموعه خبر داد

شرکت گاز استان ایلام بعنوان واحد خدماتی سبز کشور معرفی شد

از سوی سازمان حفاظت محیط زیست؛ شرکت گاز استان ایلام بعنوان واحد خدماتی سبز کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان ایلام؛ معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: شرکت گاز استان با مدیریت، آینده نگری و استفاده از ظرفیت شرکت های دانش بنیان داخلی و آخرین یافته های علمی جهان، دور اندیشی و پاسداری از محیط زیست را در سرلوحه کاری خود قرار داده است.

ایرج حشمتی طی لوح تقدیری خطاب به مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام افزود: طبق اصل ۵۰ قانون اساسی نسل های امروز و فردا آبادانی و سرافرازی کشورمان را در همه ابعاد و بالأخص محیط زیست سالم و بالنده را مرهون همت انسان های بصیر و غایت اندیشی می دانند که طراوت و زیبایی سرزمین مادری را به کسب منافع مادی و زودگذر ترجیح دهند.

وی با اشاره به اینکه سرزمین عاری از آلایندگی پساب و پسماند باعث عشق ، تنفس، همبستگی و وحدت در بین آیندگان می شود، تصریح کرد: بر اساس رأی کمیته انتخاب صنعت،معدن و خدمات سبز؛ شرکت گاز استان ایلام بعنوان واحد خدماتی سبز کشور انتخاب شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام از  برگزاری دوره های آموزشی به منظور ارتقا دانش و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در این مجموعه خبر داد و گفت: مدیریت مصرف انرژی و جایگزینی انرژی پاک و تجدید پذیر و رعایت الزامات زیست محیطی در اجرای پروژه های مختلف و غیره تنها بخشی از اقدامات این شرکت بوده است.

محمود کشاورز افزود: اجرای بهینه سازی مصرف انرژی در واحد ها ، اصلاح الگوی مصرف و مدیریت بهینه مصرف آب، مدیریت پسماند در راستای کاهش ، استفاده مجدد و بازیافت پسماندها و مدیریت کنترل آلایندگی ها، ایجاد و فضای سبز از دیگر اقدامات شاخص این شرکت در راستای حفظ محیط زیست بوده است.

گفتنی است مدیرعامل شرکت گاز استان ایلام در بیست و چهارمین همایش تقدیر از واحدهای صنعتی و خدماتی سبز کشور که در محل سالن همایش های بین المللی این سازمان برگزار شد، توسط معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست مورد تقدیر قرار گرفت و لوح تقدیر دریافت کرد.

خبرنگار : مهدی نوری

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها