|

پرواز باز هم گران شد؛ قیمت جدید بلیت هواپیما اعلام شد/ جدول

قیمت جدید بلیت های هواپیما مشخص شد

پرواز باز هم گران شد؛ قیمت جدید بلیت هواپیما اعلام شد/ جدول

به گزارش شبکه شرق، همزمان با افزایش یک درصدی مالیات بر ارزش افزوده نرخ های جدید بلیت هواپیما هم بارگذاری شد و قیمت بلیت تهران-تبریز، به یک میلیون و ۱۴۹ هزار تومان رسید.

در حالی که از ۲۸ اسفند ماه، افزایش مالیات بر ارزش افزوده  از ۹ درصد، به ۱۰ درصد رسیده است، در همین راستا، نرخ بلیت هواپیما از همزمان با این یک درصد تغییر پیدا کرد؛ به طوری که نرخ بلیت هواپیما  در مسیر تهران-کیش؛ یک میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، تهران- مشهد یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان و کیش-تبریز بیش از ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان رسیده است.

در همین رابطه جعفر یازرلو، سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به دلیل افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده، در بودجه ۱۴۰۳ از ۹ درصد به ۱۰ درصد، جدول جدید نرخ بلیت هواپیما در مسیرهای داخلی به‌روزرسانی شده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری در ادامه گفت: این نرخ‌نامه جدید، در تارنمای سازمان هواپیمایی کشوری به نشانی سازمان هواپیمایی کشوری بارگذاری شده است.

وی  تاکید کرد: این نرخ‌نامه برای تمامی شرکت‌های هواپیمایی و کانالهای نمایش، توزیع و فروش بلیت لازم الاجرا بوده و در صورت مشاهده تخلف، متخلفان به تعزیرات و دستگاه قضائی معرفی خواهند شد.

بلیت هواپیما

بلیت هواپیما


بلیت هواپیما

بلیت هواپیما

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها