|

مبلغ و زمان واریز عیدی بازنشستگان و بیمه روستایی مشخص شد

جزئیات مبلغ و زمان واریز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی و بیمه اجتماعی کشاورزان و روستاییان اعلام شد.

مبلغ و زمان واریز عیدی بازنشستگان و بیمه روستایی مشخص شد

به گزارش شبکه شرق، با اعلام سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر، عیدی بازنشستگان و مستمری‌‌بگیران روستایی واریز خواهد شد.

با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال، مجموعه‌های از جمله سازمان تامین اجتماعی و صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تهمیدات خود را برای پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی و بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان و روستائیان اعلام کردند.

در همین ارتباط، میرهاشم موسوی، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره میزان عیدی به بازنشستگان این سازمان گفت: به ازای هر نفر، دو میلیون و 500 هزار تومان، به ازای همسر، 700 هزار تومان و به ازای هر فرزند تحت تکفل، 300 هزار تومان پرداخت می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره زمان پرداخت عیدی به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی و تامین اعتبار صورت گرفته، عیدی دهم اسفندماه پرداخت می‌شود.

بیت‌الله برقراری، مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر، از پرداخت عیدی یک میلیون تومانی به بازنشستگان این صندوق خبر داد و گفت: عیدی این گروه در اسفندماه پرداخت می‌شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر تصریح کرد: 192 هزار نفر از صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر مستمری بازنشستگی دریافت می‌کنند که همین تعداد نیز در آستانه سال جدید عیدی دریافت می‌کنند.

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها