|

از دیجی‌کالا با کالابرگ خرید کنید

خرید از دیجی‌کالا با استفاده از کالابرگ الکترونیکی امکان‌پذیر شد.

از دیجی‌کالا با کالابرگ خرید کنید

 

 

بعد از جایگزینی کالابرگ الکترونیکی به جای یارانه نقدی به صورت اختیاری، اکنون دیجی‌کالا برای کسانی که کالابرگ‌ دارند این امکان را فراهم کرده که از سوپرمارکت بزرگترین فروشگاه اینترنتی کشور خرید کنند.

شیر، ماست، پنیر، قند و شکر، مرغ، تخم‌مرغ، گوشت قرمز منجمد، روغن، برنج، حبوبات و ماکارونی کالاهایی هستند که سرپرستان خانوار در سراسر ایران می‌توانند از سوپرمارکت دیجی‌کالا با کالابرگ الکترونیکی بخرند.  

برای استفاده از گالابرگ، پس از ورود به اپلیکیشن یا سایت دیجی‌کالا باید به صفحه اختصاصی کالابرگ بروید. پس از این که محصولات سوپرمارکتی مورد نیازتان را انتخاب کرده و آدرس و زمان ارسال را مشخص کردید، باید کد احراز کالابرگ خود را ثبت کنید تا اعتبارتان به صورت حساب اضافه شود. کد 8 رقمی احراز را از اپلیکیشن شبکه ملی اعتبار (شما) یا با وارد کردن کد دستوری *500*1463# می‌توانید بگیرید. پس از آن و با نهایی کردن سفارش، کالاها را مقابل منزل یا در آدرسی که ثبت کرده‌اید دریافت می‌کنید.

ویژگی خرید کالابرگی از دیجی‌کالا این است که علاوه بر تخفیف کالابرگ، از میلیون‌ها تخفیف ویژه این فروشگاه آنلاین هم استفاده می‌کنید.

براساس قانون، سرپرستان خانوار که می خواهند با این کالابرگ‌ها از دیجی‌کالا خرید کنند باید حداقل 200 هزار تومان از یارانه 400 یا 300 هزار تومانی خود را برای خرید کالابرگی اختصاص دهند.

تمام خانوارهای دهک‌های اول تا هفتم، خانوارهای تحت‌پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) از این خرید کالابرگی می‌توانند استفاده کنند و در این طرح یارانه هر نفر 120 هزار تومان افزایش پیدا می‌کند.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها