|

۳ هزار نیرو در جایگاه‌های سوخت در حال فعالیت هستند

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور گفت: همکاری خوبی بین جایگاه‌داران و مسئولان دولتی درباره حل مشکل پیش‌آمده در حال انجام است.

۳ هزار نیرو در جایگاه‌های سوخت در حال فعالیت هستند

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر جایگاه‌ها به‌صورت آفلاین با قیمت آزاد در حال خدمت‌رسانی هستند، گفت: از صبح امروز تمامی صاحبان و کارکنان جایگاه‌ها برای ارائه خدمات‌رسانی در جایگاه‌ها حاضر شده‌اند.

رضا نواز، سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور، با اشاره به تلاش مسئولان برای حل مشکل پیش‌آمده در حوزه سوخت‌رسانی اظهار کرد: همکاری خوبی بین جایگاه‌داران و مسئولان دولتی درباره حل مشکل پیش‌آمده در حال انجام است. 

وی اعلام کرد: تمام تلاش جایگاه‌داران این بوده که فروش سوخت به‌صورت آزاد برای خدمات‌رسانی به مردم و رفع نیاز آن‌ها انجام شود. 

سخنگوی صنف جایگاه‌داران سوخت کشور با اشاره به اتفاق مشابه پیش‌آمده در سال‌های گذشته گفت: برای ارائه خدمات پروتکل‌هایی وجود دارد که سعی شده نسبت به قبل خدمات‌رسانی بهتر انجام شود و جایگاه‌ها هر چه زودتر به مدار بازگردانند.

نواز در پایان تاکید کرد: در حال حاضر تمام صاحبان و کارکنان جایگاه‌ها که حدود ۳ هزار نفر هستند، در جایگاه‌های سوخت حضور دارند. در شرایط آفلاین تنها بنزین با قیمت آزاد در حال فروش است.

 

منبع: میزان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها