|

جزئیات دریافت وام اربعین اعلام شد

معاون بانکداری جامع بانک ملی گفت: افتتاح حساب ویژه اربعین و پرکردن حساب به اندازه ۲ و نیم میلیون تومان به منزله ثبت نام وام است و متقاضیان برای ثبت نام نیاز به اقدام دیگری ندارند.

جزئیات دریافت وام اربعین اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، معاون بانکداری جامع بانک ملی گفت: مبلغ ودیعه ۲.۵ میلیون تومانی در زمان اعطای تسهیلات مسترد می‌شود.

محمود پناه، معاون بانکداری جامع بانک ملی درخصوص جزئیات دریافت وام اربعین گفت: اخیرا بانک ملی طرحی در قالب اعطای تسهیلات برای زائران اربعین حسینی در نظر گرفته است. مبلغ این وام یکصد میلیون ریال است که متقاضیان تا ۲۵ مرداد امسال مردم باید در سامانه بام بانک ملی افتتاح حساب کرده و نسبت به ودیعه گذاشتن ۲ و نیم میلیون تومان اقدام کنند.

آقای محمود پناه همچنین گفت: افتتاح حساب ویژه اربعین و پرکردن حساب به اندازه ۲ و نیم میلیون تومان به منزله ثبت نام وام است و متقاضیان برای ثبت نام نیاز به اقدام دیگری ندارند.

معاون بانکداری جامع بانک ملی همچنین گفت: از یکم تا پنجم شهریور، مبلغ وام به صورت خودکار واریز خواهد شد. دو و نیم میلیون تومانی که متقاضیان به ودیعه گذاشته بودند نیز، به محض اعطا وام به متقاضیان مسترد میشود.

محمود پناه همچنین تاکید کرد: توضیه ما این است که متقاضیان به صورت غیرحضوری اقدام به نام نویسی کنند تا با مشکل مواجه نشوند، اما به هر دلیل اگر کسانی قصد داشته باشند به صورت حضوری برای دریافت این وام اقدام کنند، شعب بانک ملی نباید هیچ ضامنی برای این وام تقاضا کنند. در صورت مشاهده تخلف متقاضیان میتوانند به مرکز ارتباط مردمی بانک ملی مراجعه کنند.

معاون بانکداری جامع بانک ملی، افزود: از آنجا که این تسهیلات در قالب عقد مرابحه با پیش فرض داشتن ودیعه در نظر گرفته شده این دو میلیون و پانصد هم بخشی از هزینه سفر زائر در نظر گرفته شده است؛ که خود زائر داوطلب ابتدا در حساب خود می‌گذارد و در زمان اعطای تسهیلات به زائر مسترد خواهد شد و بانک هیچ وجه‌ای را مسدود نخواهد کرد.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها