|

افزایش قیمت دلار تا آخر هفته

شرایط اقتصادی کشور در حال حاضر تحت تاثیر نوسانات دلار قرار دارد. جایگاه ارزها و تاثیر آن ها بر فعالیت های اقتصادی و... بر هیچکش پوشیده نیست. با بررسی های صورت گرفته، احتمال افزایش قیمت دلار تا آخر هفته وجود دارد. با افزایش قیمت دلار، بی شک شاهد افزایش قیمت لوازم مصرفی علی الخصوص لوازم وارداتی خواهیم شد. این یک چراغ هشدار است تا بتوانید برای تصمیماتی که در ذهن دارید برنامه ریزی کنید.

افزایش  قیمت دلار تا آخر هفته

در برابر افزایش قیمت دلار، چاره چیست؟

 

قطعا نمی توان دست روی دست گذاشت و انتظار کشید تا دلار ارزان شود. از طرفی ممکن است این افزایش قیمت روند صعودی داشته باشد و ارزش سرمایه شما هم کمتر شود. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم، سرمایه خود را به صورت ریال نگهداری نکنید. بهترین راه حل برای شما این است که نیازهای خود را برآورده سازید و هرآنچه که نیاز دارید، همین حالا سفارش داده و خریداری نمایید. مطمئن باشید با خرید هرچه زودتر لوازم مورد نیازتان، حسابی سود خواهید کرد.

در این شرایط چطور می توانیم لوازم وارداتی خریداری کنیم؟

قطعا پاسخ به این سوال مثبت خواهد بود. افزایش قیمت دلار بیشتر از هر چیزی روی محصولات وارداتی تاثیر می گذارد چرا که خرید آن ها با دلار انجام می شود. از این رو اگر قصد خرید لوازم وارداتی را دارید، فرصت را از دست ندهید. لوازم الکترونیکی همچون سیستم های کامپیوتری برای شرکت ها، دفتر کار، دانشجویان و... را همین حالا بخرید تا بعدها با احتمال افزایش قیمت دلار، قدرت خریدتان را از دست ندهید.

کامپیوتر استوک را از کجا تهیه کنیم؟

با پیشرفت تکنولوژی و همچنین بیشتر شدن قدرت اینترنت در دنیای امروز، داشتن یک کامیپوتر برای هر خانه و خانواده ای یک نیاز اصلی است. شما می توانید به راحتی این نیاز خود را از استوک لند برطرف کنید. مجموعه استوک لند با عرضه سیستم های مدرن و بروز به صورت استوک و وارداتی، این امکان را به شما می دهد تا با بودجه ای که دارید، مدل های پیشرفته تری از کامیپوتر ها، لپ تاپ و سایر لوازم الکترونیکی که نیاز دارید را تهیه کنید. شما می توانید از بین تنوع بالای محصولات به راحتی انتخاب کرده و خرید خود را انجام دهید.

چرا خرید از استوک لند

استوک لند، با بهترین قیمت و به صورت تضمینی محصولات خود را در اختیار شما قرار می دهد.سایت استوک لند همانند سایت دیوار تمام سعی خود را کرده تا بتواند رضایت مشتریان خود را جلب نماید و پشتیبانی بسیار عالی داشته باشد و همچنین هیچ محدودیتی از بابت زمان و مکان نخواهید داشت. می توانید همین حالا سفارش خود را ثبت کنید و در آدرس دلخواهتان تحویل بگیرید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها