|

آموزش ارز دیجیتال با مدرسان پیشتاز

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که آموزش ارز دیجیتال را در اولویت ورود به دنیای ارز می دانید حتما خواندن مطالب زیر را از دست ندهید.

آموزش ارز دیجیتال با مدرسان پیشتاز

آموزش ارز دیجیتال

روش های سرمایه گذاری در دنیای امروز بسیار متعدد می باشد. روش‌های سرمایه‌گذاری هر کدام دارای آموزش های خود می باشند؛ ولی یکی از مهمترین این روش ها، خرید و فروش در ارز دیجیتال می باشد که خیلی از افراد علاقه مند به یادگیری در این حوزه هستند. همانطور که می‌دانید آموزش به دقت و توجه بسیار بالایی احتیاج دارد و سرمایه گذاری در ارز دیجیتال و آموزش آن از این قاعده مستثنی نیست. بنابراین اگر می خواهید یک سرمایه گذاری بدون ریسک داشته باشید باید آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید.

ارز دیجیتال به پول مجازی که غیر متمرکز و رمزنگاری شده و مبتنی بر فناوری بلاک چین است، گفته می شود. معادل فیزیکی آن در دنیای واقعی وجود نخواهد داشت. اما با این وجود تمام خصوصیات یک پول فیزیکی را انجام می دهد و در تمامی خرید و فروش ها کاربرد دارد. می توان با آن تراکنش مالی انجام داد و به عنوان یک سپرده بانکی آن را پس انداز کرد.

اهمیت ارز دیجیتال

تا حالا شده به این فکر کنید که دلیل اهمیت ارز دیجیتال چی بوده؟ در دنیای حاضر یکی از سیستم های بهتر و کارآمد جهت مدیریت پول و پرداخت به طور کلی استفاده از ارزهای دیجیتال است. این موضوع باعث شد که ارزهای دیجیتال ایجاد شوند و در سراسر جهان به گردش در بیاد.

برای اینکه ارز های دیجیتال را کاملاً بشناسیم در ادامه مفاهیم پایه آموزش ارز دیجیتال را توضیح خواهیم داد که برای شناخت بهتر ارزهای دیجیتال به آن نیاز خواهید داشت.

اهمیت ارز دیجیتال

 

کیف پول ارز دیجیتال

همانطور که در دنیای واقعی دارای کیف پول هستیم؛ دنیای ارز دیجیتال هم برای نگهداری ارز های خود به کیف پول مختص خودش نیاز دارد. والت یک کیف پول نرم افزاری است که تمامی ارزهای دیجیتال را در خودش نگهداری می کند و حتی قابلیت ارسال هم دارد و بین کاربران تعامل برقرار می کند. کلیدهای خصوصی و عمومی در کیف پول والت ذخیره می شوند. اینجا نشان از ارزش کیف پول است که در ابتدا شما باید یک کیف پول دیجیتال را داشته باشید تا بتوانید از ارز استفاده کنید.

 

انواع کیف پول

کیف پول دسکتاپ: این نوع کیف پول ها باید روی کامپیوتر یا لپ تاپ دانلود شوند و از همان دستگاه قابل دسترسی هستند. این نوع کیف پول خیلی ایمن و کاملاً راحت می باشد.

کیف پول آنلاین یا روی وب: این کیف پول بهترین سطح از راحتی را زمان ارسال و دریافت در اختیار کاربران قرار می دهد. با این حال از سوی دیگر سطح امنیت آن بسیار پایین می باشد.

کیف پول روی موبایل: این نوع کیف پول روی دستگاه موبایل شما به طور مستقیم قابلیت دانلود را دارد. شما از طریق این اپلیکیشن می توانید به کیف پول ارز دیجیتال خود دسترسی داشته باشید. با این امکانات می توانید با اسکن کردن کد کیو آر خرید های خود را در یک فروشگاه انجام دهید.

کیف پول کاغذی: در واقع یکی از کیف پول هایی که بسیار ارزش پایینی دارد این نوع کیف پول کاغذی است. می‌توانید کلیدهای عمومی و خصوصی را روی یک کاغذ پرینت بگیرید و به راحتی امنیت پول خودتان را بالا نگه دارید. چون در این نوع روش کلیدها به هیچ نوع سروری اتصال ندارند.

کیف پول سخت افزاری: اگر بخواهیم از لحاظ امنیت این کیف پول را با دیگر کیف پول ها مقایسه کنیم بهتر از این کیف پول نخواهید یافت. در واقع روی یک دستگاه فیزیکی، این کیف پول را خواهید داشت که تنها هدف آن ذخیره کلیدهای عمومی و خصوصی شما می باشد.

 

امنیت ارز دیجیتال

به دلیل نوظهور بودن ارزهای دیجیتال در بازار فضای اینترنتی طوری خود را نشان داده که می‌توان گفت ارز دیجیتال مکان فیزیکی ندارد و در فضای اینترنتی فعالیت دارد.

بنابراین سرمایه‌گذاری در این بازار استرس شما را بسیار بالا خواهد برد؛ چرا که وجود هکر ها و سایت های کلاهبرداری در این زمینه شما را نگران خواهد کرد. به همین دلیل هم از طرفی مرجع قانونی مناسبی هم برای رسیدگی به تخلف ها در این بازار وجود ندارد. همین مورد موجب افزایش نگرانی‌ها خواهد شد پس برای اینکه امنیت ارز دیجیتال خود را افزایش بدید باید از امنیت کیف پول نیز اطمینان حاصل کنید. پس ارز دیجیتالی که خریداری می کنید را باید در یک کیف پولی که دارای امنیت بالایی است ذخیره کنید.

در اینجا مفهوم آموزش ارز دیجیتال را بیشتر درک خواهید کرد. در این باره کلاس حضوری ارز دیجیتال مدرسان پیشتاز حرف های زیادی دارد که شما را از تمامی این استرس ها دور خواهد کرد.

کیف پول ایمن

خصوصیات یک کیف پول ایمن

  • دارای پین کد

  • قابلیت نصب بر روی سیستم عامل ها و دستگاه های گوناگون

  • پشتیبان گیری

  • رابط کاربری راحت

  • ورودی دو مرحله ای

 

انواع کاربرد آموزش ارز دیجیتال

شما با فرا گرفتن آموزش ارز دیجیتالدر کلاس حضوری ارز دیجیتال ‌به موارد زیر کاملا تسلط پیدا خواهید کرد:

  • توانایی بالا در خریدهای اینترنتی

  • انجام معاملات بین المللی

  • سرمایه گذاری

  • معاملات سنگین خرید و فروش ارز دیجیتال.

حال که با تمامی مفاهیم اصلی ارز دیجیتال و کیف پول آن آشنا شدید کافیست در کلاس حضوری ارز دیجیتال ‌ثبتنام کنید.

از زمان ظهور ارزهای دیجیتال روش های گوناگونی برای آموزش آنها ارائه شده که افراد زیادی به سمت آن گرایش پیدا کرده اند. همانطور که می‌دانید ارز دیجیتال نیاز به آموزش حرفه‌ای دارد اما به صورت مبتدی می توانیم بعضی از این آموزش ها را در اختیار شما بگذاریم.

اما اگر بخواهید برای حرفه‌ای شدن و به صورت تخصصی آموزش ارز دیجیتال را فرا بگیرید باید دوره های آموزشی آن را حتما شرکت کنید تا با نکات پیشرفته و کلیدی آن بیشتر آشنا بشید.

 

بیت کوین

یکی از گران قیمت ترین و مشهور ترین ارز های دیجیتال بیت کوین می باشد که در بازار ارز دیجیتال موجود است. برای نظارت و مقررات بانک ها با هدف تمرکز زدایی در سال ۲۰۰۸ ایجاد شد.

اما اگر بخواهیم در رابطه با رشد بیت کوین صحبت کنیم تقریباً سال ۲۰۱۱ شروع رشد آن رقم خورد و شرکت های بسیاری رفته رفته از بیت کوین به عنوان یک روش پرداختی استفاده نمودند. همین امر باعث شد که قیمت این ارز دیجیتال بالا رود. قیمت اولیه بیت کوین برابر با نیم دلار بود که تا اواخر سال ۲۰۱۲ به قیمت ۲۲ دلار رسید که این مبلغ در سال ۲۰۱۳ یک سال طلایی برای این ارز دیجیتال در نظر گرفته شد که تا آخر سال ۲۰۱۳ نیز به هزار دلار افزایش پیدا کرد. بیت کوین پس از گذشت تقریباً ۱۴ سال از همان قیمت ابتدایی، در حال حاضر به قیمت حدود ۳۸ هزار دلار رسیده که یکی از گران ترین ارز های دیجیتال در دنیای خرید و فروش می باشد. اگر بخواهیم بعد از بیت کوین ارز های دیجیتالی را به ترتیب از لحاظ قیمتی مقایسه کنیم بعد از ارز دیجیتال بیت کوین میتوان به اتریوم، بایننس کوین، کاردانو و کیک اشاره کرد.

آموزش پرایس اکشن

می‌توان گفت یکی از اهداف یادگیری دوره های آموزش پرایس اکشن بازدهی معاملاتی است. می‌دانید که معاملات با توجه به حرکات قیمتی انعطاف پذیری بالایی دارند. پس با این حساب یادگیری تکنیک های مربوط به حرکات قیمتی در معاملات برای هر معامله گر کاملاً ضروری است و از طرفی هم پرایس اکشن در تمامی بازارهای مالی چون بازار سهام و بازارهای پرنوسانی نظیر بازار رمز ارز بسیار کاربردی است. نمی‌توان گفت که پرایس اکشن مختص یک بازار است زیرا برای تمامی بازارها تعریف شده است. از این رو مدرسان پیشتاز دوره های آموزش پرایس اکشن را نیز برگزار خواهد کرد.

علاوه بر آموزش ارز دیجیتال شما میتوانید از این دوره آموزشی بهره مند شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها